خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/10 20:46:51

اگر تمایل به خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک دارید، به بخش ابزار برقی در دسته بندی اوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.


خرید قسطی دریل شارژی رونیکس با چک


ویژگی های مهم دریل شارژی رونیکس 

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس نوعی اعتبار است که به مشتریان داده می شود تا بتوانند با شرایط ایده آل تری خرید کنند. تقسیم هزینه خرید به قسمت های کوچکتر در خریدهای قسطی باعث افزایش اعتبار حساب بانکی مشتریان می شود. همچنین مراحل پرداخت اقساط در فواصل زمانی معین، طبق توافق فروشنده و مشتری باعث افزایش قدرت خرید آنها می شود. از طرفی خرید اقساطی دریل شارژی رونیکس به افزایش فروش عرضه کنندگان کمک می کند. چرا که سبب تشویق مشتریان به خرید کالا می شود.

خرید قسطی دریل شارژی رونیکس به مشتریان کمک می کند تا آزادانه خریدهای غیرضروری خود را انجام دهند. با توجه به اینکه قرارداد خرید قسطی با توجه به شرایط روز بازار بسته می شود، مراحل پرداخت اقساط در ماه‌های آتی با توجه به رشد تورم راحت تر صورت می گیرد. بنابراین خواسته ها و نیازهای خود را به صورت قسطی تهیه کنید. 

دریل شارژی رونیکس یک ابزار شارژی، با یک موتور قدرتمند و گیربکس دو حالته است که عملکردی عالی در بستن گشتاورهای مختلف را دارا می باشد. ویژگی مهم آن  قابلیت شارژ باتری و استفاده طولانی مدت از دریل است. موتور دستگاه 12 و 14 ولتی بوده و دارای دنده آماده روی شفت می باشد. موتور دریل با ظرفیت 1.5 آمپر ساعت کار می کند. ابزار برقی بی نظیر که مجهز به عمق سنج جهت تنظیم پیمایش مته در سطوح مختلف است. ابزاری که باتری آن لیتیومی بوده و مجهز به سیستم تنظیم کننده کلاچ می باشد. علاوه بر آن سرعت گردش موتور در دو وضعیت چپ و راست صورت می گیرد. بدنه ای مقاوم و ضد ضربه دارد که در مقابل ضربات شدید از استاندارد لازم برخوردار می باشد. همچنین دریل های شارژی رونیکس دارای یک سوئیچ مخصوص جهت کاهش نفوذ گرد و غبار هستند که به کاربر اجازه می دهد با سرعت های مختلفی کار کند. برای خرید اقساطی دریل شارژی رونیکس

مشخصات مهم دریل شارژی رونیکس

وزن 1 کیلوگرم
منبع تغذیه باتری
تجهیزات جانبیکیف
شارژر
باتری اضافی
دفترچه راهنما
ویژگی موتوردارای گشتاور 25 نیوتن متر
قابلیت تنظیم گشتاور در 18 حالت
مجهز به شارژر با سیستم هوشمند
دارای LED جهت دید بهتر کاربر
حداکثر ظرفیت در فلزات 10mm
حداکثر تعداد دور در دقیقه سرعت در حالت آزاد صفر تا 400 دور در دقیقه صفر تا 1500 دور در دقیقه
ظرفیت باتری 1.5 ولت
حداکثر ظرفیت سوارخکاری در چوب25 ولت
چاک دیزاین بدون کلید 

کاربرد مهم دریل شارژی رونیکس

دریل شارژی رونیکس ابزاری است که در پروژه های ساختمانی کاربرد فراوان دارد. از جمله در سوراخ کردن سطوح چوبی، سوراخ کردن دیوارهای ساختمانی و لوله های فولادی کاربرد دارد. در اصل دریل ها برای هدایت انواع پیچ ها طراحی شده اند. دریل رونیکس در مصارف خانگی و صنعتی کاربرد زیاد داشته و در پروژه های حفاری و تخریب بتن و سنگ پر مصرف می باشد. همچنین دریل قابلیت حفاری ضربه ای در کارهای سنگین را دارد و درایور آن یک موتور قدرتمند دارد که جهت تعویض پیچ گوشتی ها استفاده می شود. در واقع یک ابزار برش چرخشی است که با تعویض مته ها امکان سمباده زدن و جلا دادن سطوح را فراهم می کند. بعلاوه با چرخش در خلاف جهت حرکت عقربه های ساعت پیچ ها را باز می کنند. برای خرید قسطی دریل شارژی رونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید اقساطی دریل شارژی رونیکس

خرید اقساطی از قسطی کلاب به شما این فرصت را می دهد، در صورتی که امکان خرید نقدی ندارید محصول مورد نظر خود را تهیه کنید. بنابراین اگر شغل مناسبی دارید و در پرداخت قسط مشکلی ندارید می توانید با مطالعه شرایط باز پرداخت اقساط از صفحه مربوطه در وب سایت، درخواست خود را جهت خرید ثبت کنید. کارشناسان ما در بخش فروش  قسطی در اولین فرصت با شما تماس می گیرند. یا اینکه از طریق شماره تلفن تماس 43407100 – 021 با ما در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کمپرسور هوا

خرید قسطی کمپرسور هوا
شما می‌توانید برای خرید قسطی کمپرسور هوا با قیمتی ارزان و شرایطی آسان به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب...

خرید اقساطی اینورتر جوشکاری

خرید اقساطی اینورتر جوشکاری
برای خرید اقساطی اینورتر جوشکاری با شرایط عالی و قیمتی مقرون به صرفه به سایت قسطی کلاب در بخش لوازم اداری دسته بندی ابزار برقی مراجعه...