خرید قسطی s21 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/10 00:50:07

پرچمدار جدید سامسونگ پا به میدان مبارزه گذاشته است و تمامی رقیبای خود را از میدان نبرد بیرون کرده است. برای خرید قسطی s21 ultra به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی s21 ultra


با گوشی جدید سامسونگ هر روز هیجان انگیزه!

پرچمدار جدید سامسونگ در دو مدل 5G و ساده به بازار ارائه شده است و تفاوت آن‌ها در اندازه می‌باشد. گوشی s21  اولترا در دو اندازه 6.7 و 6.2 طراحی و تولید شده است و ظاهری فوق‌العاده جذاب و بی‌عیب و نقصی دارد.

گوشی جدید سامسونگ در 4 رنگبندی ترکیبی تولید شده است که زیبایی چشم نوازی دارد. اولین رنگ این گوشی استثنایی مشکی تمام می‌باشد که حتی ماژول دوربین‌ها به رنگ مشکی است. رنگ دوم گوشی s21 اولترا به رنگ نقره‌ای است و ماژول دوربین آن نیز به رنگ نقره‌ای می‌باشد. 

رنگ سوم گوشی جدید سامسونگ صورتی است که ماژول دوربین برنزی رنگی دارد. آخرین رنگ و جنجالی‌ترین رنگ اس 20 اولترا به رنگ بنفش نزدیک به یاسی است و ماژول دوربینی به رنگ برنزی دارد. همان طور که مطالعه کردید این گوشی استثنایی از لحاظ ظاهری و ترکیب رنگ بی‌نظیر است. 

در این مقاله قصد داریم به تفسیر گوشی S21 Ultra بپردازیم. برای خرید قسطی s21 ultra با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. ناگفته نماند که شرایط فروش گوشی سامسونگ بدون چک نیز در قسطی کلاب امکان پذیر شده است.

محافظتی استثنایی و ایمن

گوشی s21 سامسونگ دارای ایمنی بسیار بالایی است و زمانی که به زمین بیافتد، داخل آب لیز بخورد و حتی در برابر خط و خش‌ها بسیار مقاومت از خود نشان می‌دهد و به آسانی ضربه نخواهد خورد.

گوشی جدید سامسونگ نسبت به همه همرده‌های خود دارای مقاومت بالاتری است و با فناوری Gorilla Glass Victus™ ترکیب شده است. با خرید اقساطی s21 ultra از قسطی کلاب یک خرید منحصر به فرد را تجربه کنید.

فیلم بگیرید و سپس آلبوم خود را بسازید!

گوشی s21 سامسونگ بسیار استثنایی طراحی و تولید شده است. در زمینه فیلم برداری و عکس برداری گوشی s21 بسیار حرفه‌ای عمل کرده است. کیفیت فیلم برداری در گوشی اس 21 نزدیک به 8K است که در هر ثانیه 24 فریم ثبت می‌کند. 

شما با کیفیت بالا و سینمایی شروع به فیلم برداری خواهید کرد و در آخر روز می‌توانید از روی ویدئوها با کیفیت 30 مگاپیکسل عکس برداری کنید و آلبوم دلخواه خود را از روی فیلم برداری که انجام داده‌اید، بسازید. برای خرید قسطی s21 ultra  به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و از امکانات بی‌نظیر این تلفن همراه بهره‌مند شوید.

مانند سینمایی‌ها فیلمبرداری کنید!

دوربین s21 سامسونگ دارای کیفیت بسیار بالایی است و با توانایی 60 فریم بر ثانیه فیلم برداری می‌کند و فیلم‌های پر تحرک و پر جنب و جوش را برای شما به خوبی و روانی یک فیلم اکشن ثبت می‌کند.

اگر عاشق فیلم برداری هستید به شما توصیه می‌کنیم که این گوشی استثنایی سامسونگ را خریداری کنید. برای خرید اقساطی s21 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

پرتره‌های بی‌نظیر با گوشی s21 سامسونگ

پرتره‌های استثنایی را فقط با گوشی s21 می‌توانید داشته باشید. رزولوشن دوربین سلفی این گوشی استثنایی برابر با 10 مگاپیکسل است و دوربین‌های اصلی آن برابر با 64، 12 و 12 است که لذت عکس برداری و فیلم برداری به صورت واقعی را به شما خواهد داد. 

لنزهای به کار رفته در این گوشی برابر با دوربین‌های حرفه‌ای است و لذت بی‌نظیری به شما خواهد بخشید. برای خرید قسطی s21 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

قسطی کلاب را دنبال کنید!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که فروش گوشی موبایل و لوازم خانگی را حتی بدون چک و به صورت قسطی فراهم ساخته است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. 

با خرید اقساطی s21 ultra از قسطی کلاب یک خرید استثنایی و موفق را تجربه کنید. ناگفته نماند که دریافت اعتبار برای خرید اقساطی توسط لیزینگ‌های معتبر در سایت به شما داده خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی موبایل

خرید قسطی گوشی موبایل
گوشی های موبایل از همان بدو ورود به بازار نقش پررنگی را در زندگی افراد ایفا کرده اند. در میان این گوشی ها بعد از گذر چندین سال یکی از برند های...

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان

خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس ویژه کارمندان
گوشی ایفون یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت اپل است. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 13 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...