فروش اقساطي ماشین لباسشویی بوش

تاریخ انتشار:
1403/2/26 22:14:48

برند بوش جز برترین برندهای آلمانی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ماشین لباسشویی بوش به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


فروش اقساطي ماشین لباسشویی بوش


ماشین لباسشویی بوش مدل WAW3256XGC

این ماشین لباسشویی از سری 8 لباسشویی بوش می‌باشد که ظرفیت 9 کیلوگرمی ‌دارد و ساخت کشور آلمان است. سری 8 تولیدات بوش، مخصوص رنگ‌های استیل است.قدرت موتور در این ماشین 1600 دور در دقیقه می‌باشد و کیفیت بالای شستشویی دارد.

علی‌رغم ظرفیت 9 کیلوگرم، این ماشین لباسشویی برای خانواده‌های کم جمعیت، متوسط و پر جمعیت هم مناسب است. زیرا فناوری‌هایی در آن وجود دارد که می‌تواند تمامی ظرفیت‌ها را پاسخگو باشد. قابلیت خرید قسطي ماشین لباسشویی بوش در قسطی کلاب فراهم شده است.

موتور موجود در لباسشویی‌های اصل آلمان از نوع BLDC می‌باشد. از جمله خصوصیات این موتورها تولید صدای بسیار کم است. که در حالت شستشو تنها در حدود 48 دسیبل می‌باشد و در زمان خشک کردن 72 دسیبل می‌باشد.

همچنین، یک سیستم مخصوص به نام Eco Silence Drive وجود دارد که به بهینه شدن صدا در این ماشین لباسشویی می‌انجامد. این 10 سال گارانتی دارد.

این تکنولوژی کمک می‌کند تا حتی در شب نیز که سایر افراد خانواده در خواب ناز هستند، ماشین بتواند کار کند. از دیگر امتیازات این ماشین لباسشویی حالت ضد لرزش است.

مصرف بهینه انرژی و برچسب +++A سبب می‌شود تا نسبت به استفاده آب و انرژی فوق‌العاده باشد. برای این ماشین 36 ماه گارانتی در نظر گرفته شده است. 

برنامه‌های تکمیلی ماشین لباسشویی بوش

این ماشین لباسشویی دارای 12 برنامه پیش فرض متنوع است که با توجه به جنس لباس و نوع الیاف به کار رفته در آن، شستشو را تعیین می‌کنید و خواهید دید که لباس‌هایتان خواهد درخشید. با خرید قسطي ماشین لباسشویی بوش تفاوت را احساس کنید!

یکی از حالت‌های مخصوص، مربوط به شستشوی پیراهن و بلوز می‌باشد. شستشوی دیگر مخصوص ملحفه و پارچه‌های راسته است. یک نوع شستشو نیز مربوط به شستشوی تایم شبانه می‌باشد. یکی دیگر از امکانات شستشو، مربوط به لباس‌های ورزشی و دارای عرق زیاد می‌باشد. 

شستشوی ضد آلرژی به کسانی کمک می‌کند که نسبت به مواد شیمیایی حساسیت دارند و می‌خواهد ضمن پاکیزه شدن لباس‌هایشان تجربه سالمی نیز داشته باشند. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی بوش لباس‌ها بدون ایجاد حساسیت تمیز می‌شوند!  

زمانی که عجله دارید تا در یک مهمانی حضور یابید و به یک جلسه کاری برسید، می‌توانید از شستشوی سریع که تنها 15 دقیقه زمان می‌برد، استفاده کنید. یکی از برنامه‌های شستشو مربوط به شستشوی خود دیگ داخل ماشین می‌باشد. 

قابلیت شستشو برای لباس‌هایی با جنس نخ، پنبه و کتان نیز وجود دارد. همچنین، شستشوی مراقبتی کمک می‌کند لباس‌های نوزاد و لباس‌های حساسی مثل لباس زیر بانوان به راحتی شسته شود.

شستشوی ترکیبی به شما کمک می‌کند تا بتوانید انواع لباس‌ها را با یکدیگر شستشو دهید. یکی دیگر از برنامه‌های شستشوی موجود مخصوص لباس‌های ظریف و ابریشمی است. 

نوع دیگر شستشو نیز، مخصوص لباس‌های پشمی می‌باشد. از دیگر برنامه‌های شستشو مخصوص به آبکشی بیشتر و چرخش مجدد لباس‌های داخلی می‌باشد.

یک حالت خاص هم جهت تخلیه آب‌های اضافی در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی بوش همه چیز با هم تمیز خواهد شد!

همچنین، می‌توانید با دو قابلیت تنظیم زمان و قدرت در مصرف آب، برق، هزینه و یا زمان، صرفه‌جویی کنید. علاوه بر تمام این‌ها، می‌توان از برنامه‌های مکمل دیگری نیز استفاده کنید. 

برای مثال برنامه پیش‌شستشو کمک می‌کند تا قبل از شستشوی کامل، لباس‌های بی‌نهایت کثیف را کمی شستشو و آبکشی اولیه دهید. همچنین برنامه مخصوص لکه بری نیز کمک می‌کند تا ابتدا لکه‌ها مشخص شوند و سپس با استفاده از حرکات آرام و زمان مناسب برای از بین رفتن لکه‌ها اقدام شود.

حتی با وجود لکه‌های بسیار سرسخت و چسبیده، می‌توانید از یک تجربه شیرین لباس‌های تمیز بهره‌مند شوید. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی بوش هیچ لکه‌ای باقی نخواهد ماند!

برنامه‌ مخصوص از بین بردن چین و چروک کمک می‌کند تا با حرکت بادوام و آهسته تمامی لباس‌های شما شستشو شود و اتوکشی هم راحت‌تر انجام گیرد. از دیگر برنامه‌های موجود در این ماشین آبکشی مجدد می‌باشد. 

قابلیت شستشو با تاخیر سبب می‌شود حتی زمانی که در منزل تشریف ندارید بتوانید ماشین را روشن کنید و لباس‌های خود را شستشو دهید. با خرید اقساطي ماشین لباسشویی بوش یک تجربه شگفت انگیز در شستشو خواهید داشت!

خرید قسطی ماشین لباسشویی بوش

پیشنهاد می‌کنیم برای تهیه این ماشین لباسشویی فوق‌العاده به قسطی کلاب مراجعه نمایید و از خدمات ایده‌آل این فروشگاه اینترنتی بهره‌مند شوید.

از لیزینگ‌های معتبر در سایت وام بگیرید و چند روز بعد لوازم خانگی مورد نیازتان را سفارش دهید. پیشنهاد ما به شما خرید قسطي ماشین لباسشویی بوش از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی فن هیتر پارس خزر

خرید قسطی فن هیتر پارس خزر
برند پارس خزر یکی از قدیمی‌ترین و بهترین برندهای ایرانی می‌باشد که بسیار پر طرفدار است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی فن هیتر پارس خزر ...

خرید قسطی یخچال دوقلو

خرید قسطی یخچال دوقلو
یخچال فریزرهای دوقلو بسیار مناسب برای خانواه‌های ایرانی است. برای خرید قسطی یخچال دوقلو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی...