خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/8 22:44:58

یکی از گوشی‌های میان رده سامسونگ با ظاهری جذاب مدل s21 fe می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s21 fe با چک

گوشی s21 fe

بدون شک گوشی گلکسی s21 fe یکی از محبوب‌ترین محصولات سامسونگ به حساب می‌آید. این گوشی منحصربفرد بواسطه ظاهر زیبا و سخت افزار قدرتمند؛ در میان مردم بسیار شناخته شده و محبوب شده است. دوربین قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت، اسپیکرهای مطلوب از معدود دلایل محبوبیت این گوشی است. در ادامه همراه ما باشید تا گوشی سامسونگ s21 fe را بررسی کنیم. همچنین در انتها مقاله نیز نحوه خرید قسطی گوشی s21 fe از سایت قسطی کلاب را شرح می‌دهیم. 

طراحی سامسونگ گلکسی s21 fe

این کالای دیجیتال در 7 ژانویه سال 2021 به بازار عرضه شد. طراحی یکنواخت، مواد مرغوب به کار رفته شده در ساخت بدنه باعث شدند تا توجه بسیاری از مصرف کنندگان به این گوشی جلب شود. گوشی سامسونگ s21 fe ، 177 گرم وزن دارد. بدنه این گوشی از جنس شیشه، آلومینیوم و پلاستیک می‌باشد. ابعاد این کالای دیجیتال نیز 155.7 در 74.5 در 7.9 میلیمتر می‌باشد. گوشی سامسونگ s21 fe در رنگ بندی‌های مشکی، زیتونی، سفید و بنفش موجود می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

نرم افزار و سخت افزار قدرتمند این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از رابط کاربری اندروید 12 و One UI 4 بهره می‌برد. در کنار رابط کاربری مناسب، پردازنده اصلی گوشی سامسونگ s21 fe نیز از قدرت و سرعت مناسبی برخوردار می‌باشد. پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال از نوع اگزینوس 2100 می‌باشد. پردازنده گرافیکی گوشی سامسونگ s21 fe نیز بسیار مناسب و خوب است. این پردازنده که از نوع Mali-G78 MP14 می‌باشد؛ قادر است تا اطلاعات گرافیکی را در زمان کوتاهی پردازش کند. با خرید قسطی گوشی s21 fe از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نمایشگر این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک پنل 6.4 اینچی بسیار مطلوب استفاده می‌کند. این نمایشگر از نوع Dynamic AMOLED 2X است و تصاویر را با بهترین وضوح و کیفیت، به نمایش می‌گذارد. کیفیت این نمایشگر به 1080 در 2400 پیکسلی می‌رسد. این نمایشگر، از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین نرخ نوسازی این نمایشگر 120 هرتز اندازه گیری شده است. نسبت نمایشگر به بدنه در گوشی سامسونگ s21 fe، 86.7 درصد اندازه گیری شده است. برای خرید اقساطی گوشی s21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین‌ها

دوربین‌های این کالای دیجیتال از سه لنز کاربردی و متنوع تشکیل شده‌اند. لنز اصلی گوشی سامسونگ s21 fe از یک سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است. لنز اولترا واید این کالای دیجیتال نیز 12 مگاپیکسل کیفیت دارد. سایز این لنز 13 میلی متر است و سایز پیکسل‌ها نیز به 1.12 میکرومتر می‌رسند. دوربین تله فوتو گوشی s21 fe نیز 8 مگاپیکسل کیفیت دارد. همچنین این دوربین در بهترین حالت می‌تواند با فریم ریت 60 و کیفیت 4K تصاویر را ضبط کند.

دوربین سلفی گوشی سامسونگ s21 fe

دوربین سلفی گوشی s21 fe از یک لنز 32 مگاپیکسلی برخوردار می‌باشد. اندازه این سنسور 1/2.74 اینچ است. همچنین ضریب اِف تعریف شده برای این لنز 2.2 است.

باتری این کالای دیجیتال

گوشی سامسونگ s21 fe از یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعت برخوردار می‌باشد. باتری این کالای دیجیتال از نوع لیتیوم یونی می‌باشد و عملکرد بسیار مطلوبی دارد. درگاه شارژ این گوشی نیز از نوع USB Type-C می‌باشد. 

نحوه خرید قسطی گوشی s21 fe

اگر میل به خرید اقساطی گوشی s21 fe دارید؛ تنها راه ممکن، مراجعه به سایت "قسطی کلاب" است. همانطور که مستحضرید؛ سایت "قسطی کلاب" در زمینه فروش قسطی اجناس مختلف فعال است. بعد از ورود به سایت قسطی کلاب، برای خود حساب کاربری تشکیل دهید. حال زمان تکمیل کردن مراحل اعتبار سنجی است. این نکته را نیز بدانید که علاوه بر خرید اقساطی، گوشی سامسونگ s21 fe را به صورت نقدی نیز می‌توانید تهیه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید گوشی سامسونگ A71

خرید گوشی سامسونگ A71
در زمان خرید نقدی یا اقساطی گوشی سامسونگ A71 به دوربین فوق العاده این گوشی پی خواهید برد و به راحتی می‌توانید با فیلمبرداری و عکاسی، عکس‌های....

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی

خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ چکی
اگر تمایل به خرید قسطی گوشی a53 سامسونگ با قیمتی عالی دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه...