خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/29 04:52:09

کمپانی شیائومی با بهره‌مندی از علم روز دنیا تاکنون توانسته است فروش بالایی را در دنیا داشته باشد. برای خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی


رونمایی از جدیدترین گوشی شیائومی

برند شیائومی یکی از بزرگترین و بهترین کمپانی‌های تولید کننده تلفن همراه و محصولات دیجیتالی است که در کشور چین فعالیت می‌کند. این برند استثنایی به گونه‌ای عمل کرده است که امروزه بیشتر مردم دنیا قصد خرید محصولات برند شیائومی را دارند.

در کشور چین اکثر مردم تمایل به خرید از برند شیائومی دارند و از تولیدات داخلی خود حمایت می‌کنند. کمپانی شیائومی به تازگی از جدیدترین گوشی خود رونمایی کرده و با طراحی بی‌نظیری که دارد، نظر همه منتقدین را به خود جلب کرده است. اگر تمایل به خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی دارید تا انتهای این مقاله جذاب همراه ما باشید.

دوربین‌های بی‌نظیر تنها در گوشی جدید شیائومی

کمپانی شیائومی در تولید و تعبیه دوربین‌های گوشی موبایل خود بسیار دقت بالایی به خرج داده است. گوشی می 10 تی پرو از دوربین‌های استثنایی برخوردار می‌باشد و شما با داشتن این گوشی استثنایی دیگر نیازی به دروبین‌های عکاسی حرفه‌ای نخواهید داشت. برای خرید اقساطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

دوربین اصلی گوشی Mi 10T Pro شیائومی 108 مگاپیکسل است و با کیفیت‌ترین عکس‌ها و فیلم‌ها را برای شما ثبت می‌کند. این گوشی استثنایی دارای یک دوربین ماکرو فوق حرفه‌ای است که از فاصله 2 سانتی متری فوکوس خودکار دارد و بسیار قدرتمند می‌باشد. 

شما با داشتن این گوشی استثنایی قادر خواهید بود تا فیلم‌هایی با کیفیت 8K ثبت کنید و از کیفیت بالای تصاویر نهایت لذت را ببرید. کمپانی شیائومی گوشی mi 10t pro را به سبک بی‌نظیری طراحی کرده و تمام نیاز شما از یک گوشی همراه را برطرف کرده است. با خرید اقساطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی از قسطی کلاب یک خرید پر تخفیف و لذتبخش را تجربه کنید.

با فوت و فن‌های عکاسی خداحافظی کنید!

گوشی Mi 10T Pro شیائومی افکت‌ها و حالت عکاسی منحصر به فردی دارد. این گوشی استثنایی حالت‌های متنوعی دارد که سبب می‌شود شما بهترین تصاویر را ثبت کنید.

یکی از افکت‌ها و حالت‌های ویژه عکاسی این گوشی استثنایی حالت مات کننده محیط اطراف است که در حال حرکت می‌باشند و روی سوژه ثابت می‌ماند. این عکس به گونه‌ای ثبت می‌شود که انگار محیط اطراف شما در حال حرکت است و شما ثابت هستید و تصویر هنری زیبایی را بوجود می‌آورد. 

حالت دیگری که با این گوشی جدید می‌توانید خلق کنید، حالت نقاشی رنگ روغن است، این افکت به گونه‌ای است که تصویر ثبت شده مانند نقاشی رنگ روغن می‌باشد و ابرها و یا آب صاف به حالت ابریشیمی و نرم دیده می‌شوند که زیبایی چشم نوازی دارد. با خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی از قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

رنگبندی استثنایی و زیبای چشم نواز

گوشی Mi 10T Pro شیائومی دارای سه رنگبندی متنوع می‌باشد که بسیار چشم نواز به نظر می‌رسد و توجه هر فردی را به خود جلب می‌کند. این گوشی استثنایی در سه رنگ، مشکی کیهانی، نقره‌ای قمری و آبی شفق قطبی طراحی و تولید شده است.

 همچنین این گوشی شیائومی دارای کیف ضد باکتریایی می‌باشد که تا 99 درصد آلودگی و باکتری موبایل را از بین می‌برد و همچنین یک محافظ ضد باکتری بر روی صفحه نمایشگر خود دارد. اگر علاقه‌مند به خرید اقساطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی هستید به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید به صرفه را تجربه کنید.

شرایط آسان برای خرید قسطی تلفن همراه!

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین وبسایت‌های موجود در کشور است که دارای نماد اعتماد الکترونیکی است. وبسایت قسطی کلاب انواع لوازم خانگی و محصولات دیجیتال را به صورت نقد و یا اقساطی به فروش می‌رساند و از شرایط بسیار ساده‌ای برخوردار است. 

شما با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب لیزینگ‌های موجود در سایت می‌توانید وام دریافت کنید و خرید خود را نهایی کنید. با خرید قسطی گوشی Mi 10T Pro شیائومی از قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

فروش تبلت لنوو اقساطی

فروش تبلت لنوو اقساطی
تبلت های لنوو جزء کالاهای دیجیتال پر طرفدار بین دوستداران دنیای دیجیتال به حساب می آیند که از کیفیت خوبی نیز برخوردارند. کیفیت بالای این محصول...

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس
جدیدترین گوشی آیفون با نام آیفون 15 پرومکس روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی آیفون 15 پرومکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای...