فروش قسطی موتور برق

تاریخ انتشار:
1403/2/19 14:28:06

اگر تمایل به خرید قسطی موتور برق با شرایطی عالی را دارید به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.


فروش قسطی موتور برق


موتور برق

خرید قسطی موتور برق یکی از روش‌های تسهیل در خرید این موتور است. با توجه به افزایش قیمت‌ها و عدم ثبات در بازار ارز و دلار، خیلی‌ها خرید اقساطی آن را به خرید نقد ترجیح می‌دهند. اخیرا شاهد این هستیم که فروشندگان محصولات مختلف، به فروش قسطی روی آورده‌اند. موتور برق یکی از کالاهایی است که از این قاعده مستثنی نبوده و شرایط خرید اقساطی برای آن فراهم شده است.   

مشخصات موتور برق

موتور  برق نوعی مولد و تبدیل کننده انرژی محسوب می‌شود. این موتور انرژی را از سوخت‌هایی مانند بنزین و گازوئیل گرفته و تبدیل به انرژی الکتریکی می‌کند. از این وسیله می‌توان در مکان‌هایی که دسترسی به برق وجود ندارد، مانند صنایع کشتیرانی، باغ ویلاها و غیره استفاده کرد. همه سازمان‌ها و مراکز خدماتی باید یک عدد از این دستگاه را در اختیار داشته باشند. 

وجود آن باعث می‌شود در مواقع اضطراری بتوانند از آن در تولید برق مورد نیاز خود استفاده کنند. مراکزی مانند بیمارستان‌ها و مراکز خدماتی در مواقع اضطراری مانند وقوع سیل و زلزله به موتور برق نیاز دارند. این مراکز با استفاده از موتور برق می‌توانند برق مورد نیاز خود را برای ارائه خدمات خود به افراد مختلف تولید کنند. برای خرید اقساطی موتور برق با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

موتور برق‌ها از نظر نوع سوختی که استفاده می‌کنند، متفاوت هستند. برخی از آن‌ها از بنزین و نفت به طور همزمان استفاده کرده و به نام موتور برق دوگانه سوز شناخته می‌شوند. برخی دیگر از گاز شهری، گاز مایع، گازوئیل و غیره استفاده می‌کنند. راه اندازی موتور برق در مدل‌های مختلف متفاوت است. برخی به صورت هندلی و دستی، برخی به شکل امرجنسی و تعدادی به صورت استارتی راه اندازی می‌شوند. موتور برق‌ها توسط شرکت‌های زیادی طراحی و ساخته می‌شوند. از معتبرترین آن‌ها می‌توان به رونیکس، هیوندای، آروا، کنزاکس و غیره اشاره کرد. با خرید قسطی موتور برق از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

رفع مشکل صدای بلند موتور

همه موتور برق‌ها به دلیل قطعات مورد استفاده در آن سروصدای زیادی تولید می‌کنند. این موضوع در زمان استفاده از موتور برق‌های بزرگ و صنعتی بیشتر آزار دهنده است. برای رفع این مشکل می‌توانید از کانوپی یا اتاق سایلنت استفاده کنید. ضرورت  استفاده از کانوپی در مکان‌هایی مانند استخر‌ها، مجتمع‌های مسکونی و مکان‌هایی مانند این‌ها بیشتر احساس می‌شود.

موتور برق‌ها دارای اجزا و قسمت‌های مختلفی هستند. این اجزا شامل موتور احتراقی، مولد برق ژنراتور، مخزن سوخت، مخزن روغن و غیره می‌شود. نصب و راه اندازی موتور برق‌های خانگی معمولا راحت است اما در موتور برق‌های صنعتی و بزرگ این گونه نیست. نوع صنعتی حتما باید توسط متخصصین و نصاب‌های با تجربه نصب شود. نگهداری از این وسیله نیز بسیار مهم است و در طول عمر دستگاه و قطعات آن موثر خواهد بود. 

شرایط خرید اقساطی موتور برق

برای خرید قسطی موتور برق از برندهای مختلفی مانند رونیکس می‌توانید به سایت‌های معتبر در این زمینه مراجعه کنید. سایت قسطی کلاب یکی از سایت‌های معتبر در این زمینه است. با ورود به این سایت می‌توانید انواع مختلف موتور برق‌ها از برندهای مختلف و معتبر را با هم مقایسه کنید. با مقایسه آنها می‌توانید سرانجام انتخاب مناسبی با توجه به موارد مصرف خود داشته باشید.

سایت قسطی کلاب با فروش قسطی محصولات متنوع و برندهای مطرح موجود در بازار، امکان خرید اقساطی این محصولات را برای گروه زیادی از مشتریان خود اعم از بازنشستگان، کارمندان و افراد دارای شغل آزاد فراهم کرده است.

شما با پرداخت حداقل یک سوم قیمت تمام شده محصول مورد نظر در مراحل اولیه، می‌توانید محصول مورد نیاز خود را تهیه کنید. شرایط خرید اقساطی این سایت شامل طرح پایا، لیزینگ پارسیان و خرید قسطی از بایچک می‌باشد. برای اطلاع از نحوه خرید اقساطی و آگاهی از جزئیات بیشتر می‌توانید به سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و شرایط خرید اقساطی موتور برق را مطالعه فرمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موتور برق

خرید قسطی موتور برق
یکی از ابزارهای برقی مورد نیاز برای کارخانه‌ها، شرکت‌ها، کارگاه‌ها و حتی منازل مسکونی موتور برق می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق به بخش ابزار...

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور پاناسونیک

خرید اقساطی ویدئو پروژکتور پاناسونیک
یکی از پارامترهای اصلی برای تصمیم به خرید اقساطی از طرف مصرف کننده حصول اطمینان از کیفیت محصول است. ویدئو پروژکتور پاناسونیک ساخت شرکتی است که ...