خرید قسطی گوشی poco x4 gt

تاریخ انتشار:
1403/2/27 14:37:03

برند شیائومی در تولید گوشی تنوع بالایی دارد. برای خرید قسطی گوشی poco x4 gt به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب امکان پذیر شد.


خرید قسطی گوشی poco x4 gt



گوشی Poco X4 GT

شیائومی شرکتی چینی و چند ملیتی است که مقر اصلی آن در پکن قرار دارد. شما عزیزان برای مشاهده محصول و خرید قسطی گوشی Poco X4 GT میتوانید به فروشگاه سایت ما مراجعه کنید. بیشتر محصولات این شرکت شامل تلفن‌های هوشمند، کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل است. در این مقاله سعی داریم تا شما عزیزان را با یکی از گوشی‌های میان رده شیائومی یعنی Poco X4 GT آشنا کنیم. پس تا انتها همراه ما باشید. 

بررسی گوشی Poco X4 GT

در تاریخ 2 تیر 1401 بود که کمپانی شیائومی رسما از سری جدید گوشی‌های Poco خود رونمایی کرد. این موبایل دقیقا 4 روز بعد در تاریخ 6 تیر 1401 نیز به بازارهای جهانی عرضه شد. سری پوکو شیائومی جزو میان رده‌های خوب بازار گوشی‌های هوشمند به شمار می‌روند و از طرفداران زیادی در بازار‌های جهانی برخوردار هستند. گوشی‌های سری پوکو به دلیل قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت بالایی که دارند توانسته‌اند تا در بازارهای جهانی پرفروش باشند. برای خرید اقساطی گوشی poco x4 gt به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

ابعاد نمایشگر این گوشی 6.6 اینچ است که در مقایسه با سری قبلی این گوشی کمی کوچک تر است. نوع نمایشگر استفاده شده در این موبایل IPS است و این صفحه نمایش می‌تواند رزولوشن 1080 در 2460 پیکسل را به شما ارائه دهد. یکی از ویژگی‌های مهم که در کیفیت صفحه نمایش آن موثر است، میزان روشنایی صفحه نمایش است. حداکثر روشنایی تولید شده توسط این گوشی 650 نیت است که در روز و در زیر آفتاب عملکرد خوبی را از خود ارائه می‌دهد.

از ویژگی‌های مهمی که در خرید قسطی گوشی Poco X4 GT باید در نظر بگیرید وزن آن است. وزن عاملی است که سبب می‌شود شما در استفاده‌های طولانی مدت از موبایل خود احساس درد و خستگی را تجربه نکنید. اما در این سری از گوشی شیائومی، این برند باز هم نتوانست تا موبایلی با وزن کم را، راهی بازار کند. وزن این موبایل 200 گرم است که نسبت به رقبای خود وزن بیشتری است. جنس محافظ شیشه این گوشی شیائومی گوریلا گلس 5 است. که میزان مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار را در آزمایشات از خود نشان داده است. 

پردازنده استفاده شده در این سری از گوشی شیائومی، پردازنده 8 هسته‌ای و 2.85  گیگاهرتزی است. همچنین پردازنده گرافیکی مورد استفاده در این گوشی هم Mali-G610 MC6 است. با مشاهده سخت افزار استفاده شده در این موبایل خواهید دید که شیائومی این گوشی را فقط برای کارهای روزمره نساخته است. بلکه شما می‌توانید انواع برنامه‌های سنگین و بازی‌ها را هم با آن بدون هیچ مشکلی اجرا کنید. برای خرید قسطی گوشی poco x4 gt به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در نتیجه موبایل Poco X4 GT یکی از موبایل‌های میان رده شیائومی است که باتوجه به قیمت مقرون به صرفه و کیفیت ساخت بالا، قطعا ارزش خرید دارد. از ویژگی‌های مثبت این موبایل می‌توانیم به پردازنده قدرتمند، صفحه نمایش با کیفیت و طراحی زیبا و شیک اشاره کنیم.

خرید اقساطی گوشی poco x4 gt

سایت قسطی کلاب پس از تاسیس همیشه در صدد این بود تا خریدی راحت را برای شما عزیزان به ارمغان آورد. در راستای تحقق این هدف هم طرح‌های خرید اقساطی را در دستور کار خود قرار داده است. شما عزیزان می‌توانید با مراجعه به بخش فروش قسطی سایت ما از طرح‌های ارائه شده مطلع شوید و در صورت وجود هرگونه مشکل و ایهام با پشتیبانی سایت ما تماس بگیرید. با خرید اقساطی گوشی poco x4 gt از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی m31 سامسونگ

خرید نقدی m31 سامسونگ
کمپانی سامسونگ جز برترین برندهای کره جنوبی می‌باشد که دارای محصولات متنوع بسیاری است. برای خرید اقساطی m31 سامسونگ به بخش ...

خرید قسطی لپ تاپ لنوو گیمینگ

خرید قسطی لپ تاپ لنوو گیمینگ
لپتاپ‌های لنوو جز برترین برندهای دنیا است. برای خرید قسطی لپ تاپ لنوو گیمینگ به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...