خرید قسطی یخچال فریزر دوو ویژه کارمندان

تاریخ انتشار:
1403/2/30 14:51:05

برند دوو الکترونیک یکی از بهترین کمپانی‌های تولید کننده لوازم خانگی در دنیا است. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوو به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی یخچال فریزر دوو ویژه کارمندان



یخچال فریزر دوو

در صورت خرید قسطی یخچال فریزر دوو، مصرف کنندگان می‌توانند از داشتن یک یخچال فریزر با تکنولوژی برفک زدایی نوفراست لذت ببرند. در این پورتال مجموعه متنوعی از انواع لوازم خانگی، همراه با ویژگی‌های محصولات و مشخصات فنی هر یک معرفی شده است. مشتریان با رجوع به این پورتال می‌توانند یخچال‌های مختلف برند دوو و سایر برندها را مشاهده نموده و از میان آن‌ها یخچال فریزر دلخواه خود را خریداری نمایند. این دسته از یخچال‌ها حجم بالایی داشته و به راحتی پاسخگوی خانواده‌های متوسط و پرجمعیت می‌باشند. طبقات متنوع و کشوهای گوناگون این یخچال‌ها به مصرف کننده این امکان را می‌دهد که مواد غذایی را در حجم‌ها و اشکال مختلف، در این یخچال طبقه بندی نمایند.   

این دسته از لوازم خانگی دارای چراغ روشنایی با نور ایده‌آل هستند، که هنگام باز کردن درب کار با آن را تسهیل می‌نماید. با خرید اقساطی یخچال فریزر دوو، یک دستگاه الکتریکی با رده مصرف انرژی A+ در اختیار شما قرار خواهد گرفت. با توجه به اهمیت انرژی و بهای آن، این موضوع برای مصرف کنندگان جایگاه ویژه‌ای در خرید محصول دارد. گنجایش این دستگاه بیش از 700 لیتر است، که به شما این امکان را می‌دهد تا مقدار زیادی از مواد غذایی را در داخل این یخچال نگهداری نمایید. از نظر حجمی این مقدار، معادل حدود 32 فوت است که با در نظر گرفتن ظروف مواد غذایی و شکل ظاهری آن‌ها، امکان نگهداری و فریز نمودن حجم بالایی از مواد غذایی را فراهم می‌نماید.

از طرف دیگر این یخچال با داشتن عمق ۸۴ سانتی متر بیرون زدگی کمی در مجموعه کابینت آشپزخانه خواهد داشت. ارتفاع این یخچال نیز حدود ۱۸۲ سانتی متر است و به سادگی در داخل ابعاد استاندارد کابینت‌ها جای می‌گیرد. پهنای یخچال نیز در حدود ۹۲ سانتی متر می‌باشد که با توجه به حجم داخلی فوق العاده ای که دارد، عرض کمی به شمار می‌آید.   

مزایای خرید قسطی یخچال فریزر دوو

این دسته از  لوازم خانگی، دارای صفحه نمایشگر می‌باشند که اطلاعات مهمی را در اختیار مصرف کننده قرار می‌دهد. آخرین وضعیت فیلتر، نوع یخ ساخته شده، قفل کودک، امکان قطع و وصل یخساز و... از جمله اطلاعات مفیدی است که روی صفحه نمایشگر، به نمایش در می‌آید. با خرید اقساطی یخچال فریزر دوو شما می‌توانید از دستگاه یخ ساز نیمه اتوماتیک با امکان قطع و وصل دیجیتالی برخوردار شوید. این دستگاه دارای سیستم انجماد سریع، در کنار سیستم سرد کننده فوری می‌باشد.  در این دسته از لوازم خانگی فیلتر تصفیه آب سامانه بار خانگی طراحی شده است. این دستگاه، از فناوری سرمایش یکنواخت برخوردار است و لامپ‌های LED داخل دستگاه کاربری آن را تسهیل می‌نماید.   

اطلاعات بیشتر

در صورت خرید قسطی یخچال فریزر دوو، شما می‌توانید از یک دستگاه جادار با سه طبقه داخلی در قسمت برخوردار شوید. این یخچال همچنین دارای سه کشو در قسمت فریزر و دو طبقه بر روی درب فریزر می‌باشد. برای برخورداری از آب تصفیه شده و گوارا بایستی آن را به شبکه آب شهری متصل نمایید. با این کار همچنین شما می‌توانید، در فصل تابستان از یخ‌های قالبی و پودری در ابعاد متفاوت استفاده نمایید و نوشیدنی‌های خود را گواراتر و دلپذیرتر نمایید.

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر دوو

با مراحعه به پورتال قسطی کلاب به آدرس www.ghesticlub.com شما، می‌توانید از امکان خرید قسطی یخچال و فریزر دوو استفاده نمایید. در این سایت تسهیلات و امکانات متعددی برای مشتریان ارائه شده است. در صورتی‌ که از تسهیلات خرید اقساطی ، استفاده نمایید، روش‌های پرداختی گوناگونی را در اختیار خواهید داشت. در بخش پرداخت وجه، این امکان برای شما وجود دارد که از روش‌های گوناگون پرداختی، مانند: "هامرز (حامی)" "لیزینگ پارسیان"،"طرح پایا"، طرح "بای‌چک"، استفاده نمایید. اگر تصمیم به خرید نقدی گرفته باشید، سفارشات شما حداکثر ظرف 5 روز کاری به آدرس مورد نظر شما ارسال خواهد شد. در این پورتال همچنین شما می‌توانید از تسهیلات فروش قسطی انواع لوازم خانگی بهره مند شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی اجاق گاز اسنوا

خرید قسطی اجاق گاز اسنوا
برند اسنوا با طراحی مدرن اجاق گاز فروش بالایی را تجربه کرده است. برای خرید قسطی اجاق گاز اسنوا به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی مایکروویو سامسونگ

 خرید قسطی مایکروویو سامسونگ
بسیاری از مشتریان برای خرید اقساطی وسایل آشپزخانه ترجیح می دهند تا از برند های معتبر بازار استفاده نمایند که ضمانت بازگشت وجه.......