خرید قسطی a13

تاریخ انتشار:
1403/2/15 00:51:23

اگر به دنبال خرید یک گوشی زیبا و مقرون به صرفه هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی a13 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سابت قسطی کلاب است.


خرید قسطی a13


گوشی a13 سامسونگ و دوربین باکیفیت آن 

خرید قسطی a13 سامسونگ یک گزینه خوب برای بسیاری از کاربران به شمار می‌رود. این مدل گوشی در دو نسخه 4G و 5G عرضه شده است. قیمت گوشی A13 مناسب است و طراحی زیبایی دارد. روشنایی و کنتراست خوبی دارد و دوربین آن تصاویر واضح و باکیفیتی در طول روز ثبت می‌کند. باتری گوشی مورد نظر 5000 میلی آمپر بر ساعت است که دستگاه با وجود آن تا ساعت‌ها روشن باقی می‌ماند. 

خرید قسطی a13 از جهت عملکرد دوربین گوشی مطلوبی محسوب می‌شود. با این گوشی می‌توان عکس‌های باکیفیت و واضحی ثبت کرد. در این گوشی چهار دوربین طراحی شده که دوربین اصلی آن 50 مگاپیکسل وضوح دارد و دارای لنز واید است. فیلمبرداری با گوشی a13 سامسونگ نیز جذاب است. نقطه ضعفی که برای این مدل گوشی کمپانی سامسونگ وجود دارد در رابطه با عکسبرداری در شب است؛ که ضبط تصاویر با آن فاقد جزئیات هستند. عکس‌ها با دوربین سلفی گوشی a13 سامسونگ نیز دارای جزئیات فراوان و رنگ‌های دقیقی هستند. البته عکس برداری با دوربین سلفی آن نیز در شب محدودیت‌های متعددی دارد.   

بررسی عملکرد پردازنده گوشی a13 سامسونگ

خرید قسطی a13 سامسونگ از جهت عملکرد پردازنده برای تماشای فیلم و استفاده در شبکه‌های مختلف اجتماعی یک گزینه مناسب به شمار می‌رود. با خرید قسطی یا نقدی این گوشی می‌توانید کلیه امور روزمره خود را به راحتی انجام دهید؛ ولی بازی کردن با این مدل گوشی برای کاربران تجربه خوبی به همراه ندارد.

گوشی a13 سامسونگ و بررسی باتری آن

یکی از مهمترین نقاط مثبت در خرید قسطی a13 سامسونگ مربوط به باتری 5000 میلی آمپر بر ساعتی آن است. این گوشی می‌تواند با وجود این باتری قوی در حدود 114 ساعت روشن باقی بماند که زمان بسیار بالایی محسوب می‌شود. گوشی a13 سامسونگ در مدت زمان 30 دقیقه در حدود 30 درصد و در طی دو ساعت شارژ می‌شود.

بررسی امکانات گوشی a13 سامسونگ

خرید قسطی a13 سامسونگ از لحاظ امکانات یک گزینه متوسط محسوب می‌شود. سنسور اثر انگشت با عملکرد دقیق و سریع، پشتیبانی از حافظه جانبی و جک 5/3 میلیمتری و همچنین اسلات کارت میکرو اس دی برخی از امکانات این مدل گوشی به شمار می‌رود که با توجه به قیمت ارزان دستگاه قابل قبول به حساب می‌آیند. 

گوشی a13 سامسونگ از جهت نمایشگر

خرید قسطی a13 از جهت نمایشگر نیز یک انتخاب خوب با این قیمت ارزان است. وضوح تصویر در این نمایشگر 2408 در 1080 پیکسل است. از نظر روشنایی و کنتراست نیز اغلب کاربران با این دستگاه دچار مشکل نمی‌شوند؛ زیرا روشنایی خودکار گوشی a13 تا 587 نیت است است و در حالت دستی به نزدیک 500 نیت می‌رسد. با خرید گوشی a13 سامسونگ می‌توانید تصاویر را با دقت رنگی در حد متوسطی مشاهده کنید که ویژگی اغلب دستگاه‌ها در این رنج قیمت است.

فروش قسطی کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب

خرید قسطی a13 از فروشگاه قسطی کلاب انجام دهید. خرید گوشی a13 سامسونگ یک انتخاب مناسب برای اغلب کاربران است. شما با خرید قسطی این گوشی اقتصادی از سایت قسطی کلاب می‌توانید یک دستگاه مقرون به صرفه با امکانات مناسب داشته باشید. در فروشگاه آنلاین قسطی کلاب می‌توانید علاوه بر خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال اقلام ضروری و مورد نیاز دیگری نظیر: انواع لوازم خانگی، وسایل نقلیه، لوازم اداری و انواع وسایل بازی و سرگرمی را نیز خریداری کنید. فروشگاه قسطی کلاب با فروش قسطی مایحتاج مردم توانسته است به بسیاری از کارمندان و حقوق بگیران در خرید اقلام مورد نیازشان یاری رساند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید هدفون سامسونگ اقساطی

 خرید هدفون سامسونگ اقساطی
شرکت سامسونگ از شرکت هایی است که از پیشگامان در عرصه تولید انواع کالای دیجیتال به حساب می آید. هدفون های سامسونگ نیز از جمله کالاهای دیجیتال با....

خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی a25 سامسونگ با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...