خرید قسطی گوشی poco m4 pro

تاریخ انتشار:
1403/2/28 14:39:47

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های شیائومی مدل poco m4 pro می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی poco m4 pro به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی poco m4 pro


گوشی poco m4 pro چه ویژگی‌هایی دارد؟ 

همه ما برند شیائومی را می‌شناسیم. امروزه این برند شهرت زیادی در بازار گوشی و کالای دیجیتال دارد. تنوع مدل در حوزه گوشی‌های شیائومی بسیار بالا است و این برند در تمامی رده‌های قیمتی گوشی روانه بازار نموده است.

سری پوکو شیائومی یکی از پرطرفدارترین مدل‌های این برند است که کیفیت بالایی نیز دارد. گوشی‌های پوکو جز گوشی‌های میان رده هستند و عملکرد قابل قبول و قیمت مقرون به صرفه‌ای دارند. یکی از جدیدترین گوشی‌های پوکو شیائومی، گوشی poco m4 pro است. در ادامه شما را با خرید قسطی گوشی poco m4 pro و ویژگی‌های این گوشی آشنا خواهیم کرد. با ما همراه باشید. 

پس از اینکه گوشی‌های poco m3 و poco m3 pro موفقیت زیادی در بازار داشتند و شهرت زیادی پیدا کردند؛ برند شیائومی اقدام به تولید گوشی poco m4 pro نمود. این گوشی در نوامبر سال 2021 روانه بازار شد و در این مدت عده زیادی به سراغ خرید اقساطی گوشی poco m4 pro رفتند. گوشی poco m4 pro پیشرفت های زیادی در مقایسه با مدل‌های قبلی داشته است و عملکرد قابل قبولی را نشان داده است. در ادامه به طور کامل با مشخصات ظاهری و فنی این گوشی بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های گوشی پوکو  m4 pro به شرح زیر می‌باشد!

•ابعاد این گوشی معادل163.6 × 75.8 × 8.8 میلی متر و وزن آن نیز معادل 195 گرم می‌باشد.
•صفحه نمایش 6.6 اینچی این گوشی از نوع IPS LCD می‌باشد و 84.8 درصد از بدنه جلوی گوشی را در برگرفته است.
•جنس صفحه نمایش این گوشی گوریلا گلس و پنل پشتی آن از جنس پلاستیک است. به طور کلی دارای مقاومت بالایی در برابر ضربه است.
•از ویژگی‌های نرم افزاری این گوشی میتوان به سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 اشاره کرد.
•پردازنده مرکزی گوشی poco m4 pro 8 هسته ای و پردازنده ی گرافیکی آن از نوع Mali-G57 MC2 می‌باشد.
•از دیگر مزایای  خرید قسطی گوشی poco m4 pro می‌توان به دارا بودن قابلیت باز شدن قفل با اثر انگشت و چهره اشاره کرد.
•شیائومی در ساخت این گوشی از باتری 5000 میلی آمپری استفاده کرده است و نیاز شما را برای یک روز کامل برطرف خواهد کرد. همچنین شارژر سریع 33 واتی نیز یکی از مزایای خرید گوشی poco m4 pro است. با وجود این شارژر می‌توانید گوشی پوکوی خود را در مدت یک ساعت 100 درصد شارژ کنید.
•دوربین‌های با کیفیت نیز از مزایای خرید اقساطی گوشی poco m4 pro است. این گوشی برعکس مدل‌های دیگر تنها دو ماژول دوربین در پشت گوشی دارد. دوربین اول از نوع واید است و کیفیتی معادل 50 مگاپیکسل دارد. همچنین دوربین دوم این گوشی از نوع فوق عریض است که کیفیت آن معادل 8 مگاپیکسل است. دوربین سلفی گوشی پوکو m4 pro نیز کیفیتی معادل 16 مگاپیکسل دارد. همچنین لازم به ذکر است این گوشی دارای قابلیت عکاسی در شب، عکاسی پرتره و تصویربرداری HDR می‌باشد.  
•گوشی poco m4 pro در رنگ‌های زرد، مشکی و آبی در بازار موجود می‌باشد.
تمامی مواردی که در بالا گفته شد از ویژگی‌ها و مزایای خرید قسطی گوشی poco m4 pro می‌باشند. 

خرید اقساطی گوشی poco m4 pro از فروشگاه قسطی کلاب

همانطور که می‌دانید امروزه خرید اینترنتی گوشی یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌های خرید است و اما این خرید می‌بایست حتما از یک فروشگاه معتبر که قیمت‌های مناسبی دارد انجام شود. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از این فروشگاه‌ها است که می‌توانید برای خرید نقدی گوشی و هر نوع کالای دیجیتال به آن مراجعه کنید.

در ضمن وجه تمایز این فروشگاه با سایر فروشگاه‌های اینترنتی این است که قسطی کلاب اقدام به فروش قسطی موبایل و سایر کالاها می‌نماید. در صورتی که توانایی پرداخت یکجای وجه کالای خریداری شده را  نداشته باشید می‌توانید اقدام به خرید اقساطی گوشی نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو

خرید قسطی هدفون بلوتوث بلاژیو
برندهای معتبر بسیاری به طراحی و تولید هدفون می‌پردازند و رقابت بالایی با یکدیگر دارند. اگر تمایل به داشتن یک هدفون استثنایی دارید به بخش ...

فروش قسطی گوشی poco m3

فروش قسطی گوشی poco m3
برند شیائومی یکی از بهترین شرکت‌های چینی است که محصولاتی متنوع دارد. برای خرید قسطی گوشی poco m3 به بخش موبایل در دسته بندی...