خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو

تاریخ انتشار:
1403/2/30 22:51:11

شما می‌توانید با مناسب‌ترین قیمت و شرایط اقساطی خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو را از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب انجام دهید.


خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو


نوت 10 پرو 

برند شیائومی یکی از برندهای نوظهور در دنیا تکنولوژی است که با وجود سابقه کم آن در این زمینه، توانسته با نوآوری‌های خود، سایر رقبای بزرگ خود را به چالش بکشد. امروزه برند شیائومی در دنیا برای همه شناخته شده است و جزو بزرگان صنعت موبایل به شمار می‌رود. یکی از مدل‌های گوشی شیائومی که بسیار پرفروش است، مدل نوت 10 پرو می‌باشد که شما کاربر عزیز می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب نسبت به خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو اقدام کنید. 

مشخصات فنی گوشی نوت 10 پرو

این گوشی از جمله مدل‌های میان رده‌ای برند شیائومی می‌باشد که برای افرادی که به یک گوشی سطح متوسط اما با دوام و کیفیت بالا نیاز دارند گزینه بسیار خوبی است و می‌توانند با خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو از سایت قسطی کلاب صاحب این گوشی خوش دست و زیبا شوند.

از نظر فیزیکی، این گوشی دارای وزنی معادل 193 گرم بوده و جنس صفحه جلو و پشتی آن از نوع شیشه است. فریم‌های کناری گوشی از جنس پلاستیک ساخته شده ابعاد آن 167*76 میلیمتر می‌باشد و در حالت کلی بدنه آن بسیار مقاوم و با دوام در برابر ضربه ساخته شده است. این گوشی قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت را دارد و از این لحاظ برای افرادی که دو خط مجزا دارند گزینه مناسبی است.

پردازنده تعبیه شده در سیستم سخت افزاری گوشی نوت 10 پرو از مدل Qualcomm SM7150 Snapdragon می‌باشد که قابلیت پردازش 64 بیتی دارد و از لحاظ قدرت پردازش برنامه‌ها و بازی ها وضعیت بسیار خوبی دارد. فرکانس پردازشی این تراشه بین 1.8 الی 2.3 گیگاهرتز متغیر است و برای یک گوشی سطح متوسط بسیار مناسب می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

ظرفیت حافظه داخلی گوشی نوت 10 پرو برای ذخیره سازی فایل‌های کاربران 128 گیگ است. امروزه ظرفیت 128 گیگ برای اکثر کاربران ظرفیت و فضای ایده آلی به شمار می‌رود و می‌تواند نیازهای کاربران را به خوبی تامین کند. قطعه رم تعبیه شده در دستگاه برای اجرای دستورات و نرم افزارهای مختلف 6 گیگابایت ظرفیت دارد. رم 6 گیگابایتی این گوشی می‌تواند از عهده نرم‌افزارها و بازی‌های نسبتا سنگین برآید.

صفحه نمایش گوشی شیائومی نوت 10 پرو سایز 6 اینچی دارد که از فناوری AMOLED پشتیبانی می‌کند. رزولوشن صفحه نمایش این گوشی 1080*2400 بوده و قادر است تصاویر را با وضوح و کیفیت بسیار خوبی نمایش دهد. دوربین‌های گوشی شیائومی نوت 10 پرو از نظر کیفیت عکس برداری و فیلم برداری عملکرد فوق‌العاده‌ای دارند و این معیار از نقاط قوت این مدل به شمار می‌رود. لذا برای افرادی که می‌خواهند گوشی با کیفیت دوربین بالا انتخاب کنند، خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو گزینه بسیار خوبی می‌باشد.

این گوشی دارای 4 دوربین در پشت است که کیفیت تصویر برداری آن‌ها به ترتیب 108 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 2 مگاپیکسل می‌باشد و قادر هستند تصاویر را با جزئیات و دقت بالا ضبط کنند.

خرید قسطی گوشی نوت 10 پرو از سایت قسطی کلاب

وب سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی گوشی، لوازم‌های خانگی، کالای دیجیتال، لوازم اداری، لوازم آرایشی فعالیت گسترده ای دارد. قسطی کلاب برای کاربران خود طرح‌ها و شرایط متنوعی برای خرید اقساطی ارائه می‌دهد. اگر چنانچه قصد خرید اقساطی گوشی نوت 10 پرو را دارید می‌توانید از طریق بخش فروش اقساطی در سایت قسطی کلاب نسبت به خرید اقساطی موبایل نوت 10 پرو اقدام کنید.

لازم به ذکر است که قسطی کلاب در حال حاضر دارای 3 طرح فروش قسطی مختلف می باشد که شرایط هر یک از آن ها با دیگری تفاوت دارد و کاربر می‌تواند با ارائه چک یا سفته بدون ضامن به صورت اقساط خرید کند.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس

خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس
اگر به دنبال خرید قسطی آیفون 14 پرو مکس با قیمتی عالی هستید، به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با چک

خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با چک
شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی a23 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...