خرید اقساطی گوشی s23 ultra

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:12:39

جدیدترین گوشی سامسونگ با کیفیتی باورنکردنی روانه بازار شد. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی s23 ultra


گوشی s23 Ultra

گوشی سامسونگ s23 Ultra جدیدترین محصول شرکت سامسونگ محسوب می‌شود. این گوشی که در فوریه 2023 معرفی شد؛ از کیفیت ساخت بالا و سخت افزار منحصر بفردی بهره می‌برد. این گوشی از دوربین‌های بسیار باکیفیتی نیز بهره می‌برد. همچنین نرم افزار روان و کاربردی گوشی سامسونگ s23 Ultra نیز از دیگر محاسن این گوشی کاربردی به حساب می‌آید. در ادامه همراه ما باشید تا این گوشی را با یکدیگر بررسی کنیم. در آخر هم نحوه خرید قسطی گوشی s23 Ultra را نیز بیان می‌کنیم. 

طراحی یکنواخت و مجذوب کننده این کالای دیجیتال

طراحی این کالای دیجیتال بسیار شبیه نسل قبلی این گوشی، یعنی سامسونگ s22 ultra می‌باشد. بدنه این گوشی تماما از جنس شیشه گوریلا گلس ویکتوس سری 2 می‌باشد. همچنین فریم جانبی گوشی نیز از جنس آلومینیوم می‌باشد. وزن گوشی s23 Ultra به 234 گرم می‌‎رسد. به این نکته نیز توجه داشته باشید که این گوشی تنها در رنگ مشکی موجود است. همچنین ابعاد گوشی s23 Ultra عبارتند از: 163.4 در 78.1 میلیمتر با ضخامت 8.9 میلیمتر. برای خرید اقساطی گوشی s23 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایش بی‌نظیر سامسونگ

این کالای دیجیتال از یک نمایشگر 6.8 اینچی Dynamic AMOLED 2X بهره می‌برد. این نمایشگر بسیار بینظیر و مبهوت کننده است. رزولوشن این صفحه نمایش 1440 در 3088 پیکسل است که با نرخ نوسازی 120 هرتزی ادغام شده است(تراکم پیکسلی این گوشی 501 است). همچنین حداکثر روشنایی صفحه نمایش این گوشی 1750 نیت است. این نمایشگر از نوع Always-on Display است و از فناوری HDR10+ نیز پشتیبانی می‌کند.

نرم افزار و سخت افزار این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از سیستم عامل اندروید 13 و وان یو آی 5.1 پشتیبانی می‌کند. همچنین پردازنده مرکزی این کالای دیجیتال از نوع اسنپ دراگون 8 نسل 2 است که عملکرد بسیار عالی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در نتیجه اگر به دنبال اجرای برنامه‌ و بازی‌های سنگین هستید؛ خرید قسطی گوشی s23 Ultra را به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین پردازنده گرافیکی گوشی s23 Ultra از نوع Adreno 740 است. این پردازنده از عهده پردازش اطلاعات گرافیکی به خوبی بر می‌آید.

حافظه داخلی و رم

گوشی s23 Ultra از نظر میزان حافظه داخلی، به 3 نسخه متفاوت 256، 512 گیگابایت و 1 ترابایت تقسیم می‌شود. همچنین این گوشی در دو نسخه 8 و 12 گیگابایت رم، در بازار موجود می‌باشد. توجه داشته باشید که گوشی s23 Ultra فاقد درگاه کارت حافظه می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی s23 ultra از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

دوربین‌های بینظیر این گوشی

همانطور که در بالا اشاره شد؛ این کالای دیجیتال از دوربین‌های بی نظیر با نقاط قوت متعدد تشکیل شده است. در اصل  از دوربین‌های این کالای دیجیتال، برای عکاسی‌های حرفه‌ای نیز می‌توان استفاده کرد. لنز اصلی 200 مگاپیکسل کیفیت دارد و فوکوس اتوماتیک به خوبی و بدون هیچگونه نقصی انجام می‌شود. لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی است و عملکرد بسیار خوبی دارد. همچنین لنز تله فوتو و سنسور تله فوتو پریسکوپی، هر دو 10 مگاپیکسل کیفیت دارند.

دوربین سلفی گوشی s23 Ultra نیز از یک لنز 12 مگاپیکسلی بهره می‌برد. یکی دیگر از نقاط قوت این کالای دیجیتال، کیفیت و فریم ریت بالا(به منظور فیلمبرداری کردن) است. این گوشی در بهترین حالت می‌تواند با وضوح 8K و با فریم ریت 30 فیلمبرداری کند.

باتری این کالای دیجیتال

این کالای دیجیتال از یک باتری لیتیوم یونی بهره می‌برد. این باتری 5000 میلی آمپر ساعتی می‌تواند یک روز کامل برای شما کاربرد داشته باشد. همچنین این باتری می‌تواند از توان 45 واتی نیز پشتیبانی کند.

نحوه خرید قسطی گوشی s23 Ultra

خرید اقساطی گوشی s23 Ultra تنها با ورود به سایت قسطی کلاب امکان پذیر است(سایت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی کالا فعالیت دارد). وارد سایت قسطی کلاب شوید و برای خود حساب کاربری ایجاد کنید. بعد از انجام این کار، وارد فروشگاه قسطی کلاب شوید و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید. همچنین بدانید که علاوه بر خرید اقساطی، شرایط خرید نقدی نیز وجود دارد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی موبایل اپل

خرید اقساطی موبایل اپل
خرید اقساطی موبایل اپل را میتوان بهترین خبر برای کسانی که با سیستم ios کار میکنند اما دیگر توان خرید آنرا ندارند تلقی کرد. در گذشته گوشی ها با ...

خرید قسطی گوشی a14 با چک

خرید قسطی گوشی a14 با چک
در بین گوشی‌های سامسونگ مدل a14 را می‌توان گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه نامید. برای خرید قسطی گوشی a14 با چک به بخش موبایل در...