خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی

تاریخ انتشار:
1403/2/13 21:23:07

یکی از بهترین گجت‌های پوشیدنی شیائومی mi band 7 pro می‌باشد. برای خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی



می بند 7 پرو شیائومی

در این مطلب می‌خواهیم ساعت هوشمند شیائومی مدل MI BAND 7 PRO را تحلیل کنیم و قابلیت‌ها، مزایا و معایب این ساعت را بررسی نماییم. پس اگر قصد خرید یک ساعت هوشمند را دارید، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید. اگر به فکر خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی نیز هستید، حتما تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید. 

ساعت هوشمند شیائومی

شیائومی بالاخره تصمیم گرفت برای سری بندهای پرفروش خود نسخه پرو معرفی کند که اولین نسخه پرو از سری می بند 7 معرفی شد. شیائومی با معرفی این بند فاصله بین بندهای هوشمند با ساعت‌های هوشمند رو کاهش داد. در حال حاضر (بهمن 1401) این بند با قیمت سه الی سه میلیون پانصد در بازار ایران فروخته می‌شود، این قیمت تقریبا دو برابر نسخه معمولی این بند می‌باشد. حال این سوال به وجود می‌آید که آیا ویژگی‌هایی که نسخه پرو به ما می‌دهد، ارزش این را دارد که دو برابر نسخه معمولی هزینه پرداخت کنیم؟ 

مشخصات می بند 7 پرو شیائومی

مهمترین تغییری که این بند نسبت به نسخه معمولی داشته است، صفحه نمایش بزرگتر است. این بند دارای یک صفحه نمایش Amoled با اندازه 1.64 اینچ است. رزولوشن صفحه این ساعت 280 در 456 پیکسل است که این تمام موارد باعث شده این بند صفحه نمایشی با کیفیت و روشنایی خوبی داشته باشد، به قدری که شما هنگام کار کردن با این ساعت زیر نور خورشید به مشکلی بر نخواهید خورد. برای خرید اقساطی می بند 7 پرو شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

عرض این صفحه نمایش 40 درصد بزرگتر از نسخه معمولی است و این بزرگ تر بودن باعث می‌شود واچ فیس های بهتری داشته باشیم، نوتیفیکیشن‌ها را به صورت کامل تری مشاهده کنیم و داخل همه برنامه‌ها اطلاعات بیشتری را در یک صفحه داشته باشیم. در نسخه معمولی مجبور به اسکرول کردن صفحه هستیم تا بتوانیم همه اطلاعات را ببینیم اما به لطف این صفحه نمایش بزرگتر این مشکل تا حد زیادی برای نسخه پرو رفع شده است. این بند قابلیت تنظیم نور خودکار را نیز دارد، و نیازی نیست به صورت دستی نور صفحه را کم و زیاد کنید و به صورت خودکار نور صفحه تنظیم میشود. با خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

طراحی ساعت شیائومی

در این ساعت فقط نوار فلزی دور صفحه نمایش فلزی است، بقیه قسمت‌ها از پلاستیک ساخته شده که باعث شده این بند وزن کمی داشته باشد و در دست بسیار راحت باشد. برای خرید اقساطی می بند 7 پرو شیائومی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مکانیزم قفل بند ساعت در نسخه پرو کاملا تغییر کرده است، این مکانیزم مطمئن و امن تر از مکانیزم قبلی است اما نکته منفی این است که حتما باید بندهای مخصوص به خود ساعت را تهیه کنید و بندهای استاندارد بازار را نمی‌توانید استفاده کنید. نکته آخر در این بخش ضد آب بودن این ساعت است که تا عمق 50 متری آب قابلیت استفاده دارد. 

قابلیت‌های ساعت شیائومی

شیائومی تمام قابلیت‌های سلامتی و ورزشی را از می بند 7 به می بند 7 پرو انتقال داده است. برای مثال:

•شمارش ضربان قلب به صورت 24 ساعته
•اندازه گیری مقدار اکسیژن خون
•کاهش خواب
•استرس

تفاوت مهم و اصلی که در نسخه پرو اضافه شده، GPS داخلی است. این قابلیت یک ویژگی مهم برای ورزشکاران است به دلیل اینکه بدون اینکه موبایل همراه تان باشد، می‌توانید مسیرهایی که ورزش می‌کنید را در تنظیمات ذخیره کنید. ورزش‌هایی که این ساعت پشتیبانی می‌کند، بیش از 110 ورزش است که تقریبا شامل تمام ورزش‌ها می‌شود. طرفیت باتری این بند 235 میلی آمپر است و تفاوت چندانی با نسخه عادی ندارد. اگر استفاده روزمره و عادی داشته باشید تا 12 روز جوابگو شما است.

خرید قسطی می بند 7 پرو شیائومی

شما می‌توانید این محصول را از فروشگاه معتبر قسطی کلاب به صورت نقد و اقساط تهیه نمایید. برای اطلاع از خرید اقساطی می بند 7 پرو شیائومی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی اپل واچ سری 4

خرید اقساطی اپل واچ سری 4
سایت قسطی کلاب به تعداد محدود اپل واچ سری 4 را با قیمتی باورنکردنی به فروش می‌رساند. برای خرید اقساطی اپل واچ سری 4 به بخش کالای ...

خرید اقساطی گوشی ایفون 14

خرید اقساطی گوشی ایفون 14
برای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با قیمتی استثنایی به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یگ خرید...