خرید قسطی تلویزیون هیمالیا

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:01:19

برند هیمالیا یکی از بهترین برندهای ایرانی است که در سال‌های اخیر فروش بالایی را تجربه کرده است و محصولاتی با کیفیت دارد. برای خرید قسطی تلویزیون هیمالیا به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هیمالیا


بررسی تلویزیون هوشمند هیمالیا

برند هیمالیا در گذشته فقط در زمینه طراحی و تولید یخچال فریزر فعالیت داشته و در سال‌های اخیر سبد محصولاتی خود را گسترش داده است. تلویزیون یکی از محصولات جدید این برند می‌باشد و در انواع و سایزهای متنوعی تولید شده است. در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌ها و امکانات این تلویزیون رویایی مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید تلویزیون ایرانی را دارید!

تا انتهای این متن همراه ما باشید تا علاوه بر آگاهی از ویژگی‌های این تلویزیون، با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب که شرایط خرید قسطی تلویزیون هیمالیا را امکان پذیر کرده است، آشنا شوید. از همراهی شما عزیزان سپاسگزاریم.

تلویزیون 65 اینچ هیمالیا مدل HI-65SJ855

تلویزیون بزرگ و جدید هیمالیا با فناوری روز دنیا تولید شده است و بسیار زیبا و چشم نواز می‌باشد. این تلویزیون رویایی دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است و به راحتی با تلویزیون‌ برندهای خارجی از جمله ال جی و سامسونگ رقابت می‌کند. متریال استفاده شده در این تلویزیون درجه یک می‌باشد و شما در نگاه اول متوجه ایرانی بودن این تلویزیون نخواهید شد.

تلویزیون با کیفیت هیمالیا دارای کیفیت تصویر UHD می‌باشد و رنگ‌ها و تصاویر را به بهترین حالت نمایش می‌دهد. از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون ایرانی می‌توان به صفحه نمایشگر LED و صفحه تخت اشاره کرد. ناگفته نماند که رزولوشن تصویر در تلویزیون 65 اینچی هیمالیا برابر با 2160*3840 میلیون پیکسل می‌باشد. البته این تلویزیون دارای فناوری HDR است و کیفیتی بی‌نظیر به تصاویر خواهد بخشید. با خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

بررسی فنی و درگاه‌های تلویزیون هیمالیا 65 اینچ

تلویزیون 65 اینچ هیمالیا دارای چندین درگاه ورودی است. این درگاه‌ها شامل دو درگاه USB، سه درگاه HDMI می‌باشد. این تلویزیون دارای ابعادی برابر با 1460*70*840 است و وزنی معادل با 25 کیلوگرم دارد. البته وزن تلویزیون بدون پایه برابر با 23 کیلوگرم می‌باشد. طراحی این تلویزیون جذاب بدون قاب است و خانه شما را بسیار لوکس خواهد کرد، همچنین پردازنده اصلی آن Octacore 8 هسته‌ای می‌باشد. 

یکی از بخش‌های مهم در هر تلویزیون هوشمندی بی‌شک سیستم عامل آن است، خوشبختانه در تلویزیون 65 اینچ هیمالیا سیستم عامل اندروید 9 وجود دارد که جز جدیدترین امکانات تلویزیون‌های روز دنیا می‌باشد. وجود سیستم عامل خوب و باکیفیت سبب می‌شود که شما بتوانید به هر نرم افزار و یا سایت متصل شوید همچنین یک گوشی بزرگ و غول پیکر را در اختیار خواهید داشت. با خرید قسطی تلویزیون هیمالیا از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

بررسی استانداردهای صوتی

تلویزیون هیمالیا دارای سیستم پیشرفته Surround, Dolby می‌باشد و به خوبی صدا را در فضای اطراف پخش می‌کند، همچنین دارای گیرنده دیجیتال و تیونر  DVB-T2 است. تعداد کانال سیستم صوتی در این تلویزیون دو عدد می‌باشد و محل قرارگیری بلندگوهای آن در بخش پایینی تلویزیون تعبیه شده است. برای خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید با صرفه را تجربه کنید.

شرایط خرید قسطی تلویزیون هیمالیا از سایت قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و بزرگترین وبسایت‌های فروش اینترنتی در کشور است که به دو صورت نقدی و اقساطی به فروش انواع کالاهای ایرانی و خارجی می‌پردازد. شما می‌توانید با انتخاب یکی از شرایط خرید اقساطی یا سفته یا چک، بدون ضامن از قسطی کلاب خرید کنید. برای اطلاع بیشتر در مورد موجودی محصولات ایرانی و خارجی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید خاطره انگیز را تجربه کنید. با خرید اقساطی تلویزیون هیمالیا علاوه بر حمایت از کالای ایرانی، از بهترین کیفیت با قیمتی مناسب بهره‌مند شوید. قسطی کلاب تجربه خوب خرید اینترنتی!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لباس شویی کندی

خرید قسطی لباس شویی کندی
برند کندی یکی از برندهای موفق در ایران می‌باشد که محصولات با کیفیت و مدرنی دارد. برای خرید قسطی لباس شویی کندی به بخش ماشین...

خرید آنلاین محصولات ال جی

خرید آنلاین محصولات ال جی
برند ال جی یکی از معروف ترین برندهای دنیا می باشد که در کشور کره جنوبی تاسیس شده است. برای خرید آنلاین محصولات ال جی به بخش لوازم خانگی....