خرید اقساطی گوشی s23 اولترا با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/17 00:09:25

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی s23 اولترا با چک دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.


 خرید اقساطی گوشی s23 اولترا با چک



گوشی s23 اولترا یک کالای دیجیتال با طراحی شیک و زیبا 

خرید قسطی گوشی s23 اولترا به دلایل گوناگون یکی از گزینه‌های جذاب برای اغلب کاربران محسوب می‌شود. این گوشی اندرویدی دارای امکانات متعددی است. طراحی شیک، باتری خوب با شارژدهی مناسب، دوربین‌های باکیفیت و پشتیبانی از قلم مخصوص جزو ویژگی‌های مثبت این محصول شرکت سامسونگ به شمار می‌رود. عملکرد سخت افزاری گوشی گلکسی Ultra s23 نیز گوی سبقت را از سایر پرچمداران ربوده است. 

گوشی s23 اولترا از جهت طراحی زیبای محصول یک گزینه مناسب به حساب می‌آید. قاب پشتی گوشی گلس مات است و ماژول‌های دوربین با برآمدگی اندکی روی آن تعبیه شده‌اند. ظاهر این محصول سامسونگ تا حدی مستطیل شکل است و لبه‌های تیزی دارد. نمایشگر اولترا اس 23 حاشیه‌های بسیار باریکی دارد و شما می‌توانید محتوای مورد نظر خود را در حداکثر فضا مشاهده کنید. برای خرید اقساطی گوشی s23 اولترا با چک به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قاب پشتی و نمایشگر گوشی s23 اولترا توسط یک لایه پیشرفته به نام گوریلا گلس ویکتوس پلاس محافظت می‌شود. این لایه سطح محصول را در مقابل ضربه و آسیب مقاوم می‌کند. در بخش راست گوشی s23 اولترا دکمه تنظیم صدا تعبیه شده و قسمت پایینی آن درگاه سیم کارت قرار دارد. این گوشی با رنگ‌های مشکی، سبز، لاوندر و کرم به بازار عرضه می‌شود.  

باتری پرقدرت با شارژدهی عالی گوشی اس 23 اولترا

یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب خرید قسطی گوشی s23 اولترا مربوط به باتری محصول است. این محصول از باتری 5000 میلی آمپر برخوردار است که در استفاده‌های معمولی تا یک روز و نیم شارژدهی دارد. سرعت شارژ شدن گوشی نسبت به محصولات شرکت اپل مناسب است ولی برخی از رقبای چینی سرعت شارژ بالاتری دارند. 

گوشی s23 اولترا و دوربین‌های باکیفیت آن

دوربین‌های باکیفیت یکی دیگر از جاذبه‌های خرید قسطی s23 اولترا است. دوربین‌های این محصول سامسونگ دارای سنسور 200 مگاپیکسلی HP2 است که جزئیات تصاویر را نسبت به اغلب محصولات مشابه به طور حداکثر نشان می‌دهد. دوربین سلفی اس 23 اولترا نیز دارای کیفیت بالایی است و با زاویه 80 درجه عکسبرداری می‌کند. توسط این دوربین سلفی دو حالت زوم برای کاربر فراهم می‌شود.

دوربین این محصول قابلیت ثبت عکس‌های گروهی را نیز دارد. به طور کلی می‌توان گفت که یکی از بالاترین رده‌های دوربین سلفی برای گوشی s23 اولترا در نظر گرفته شده است. با خرید اقساطی گوشی s23 اولترا می‌توانید در حالت شب نیز عکاسی کنید؛ چرا که این گوشی اپلیکیشن حالت عکاسی در شب را نیز دارد. عکس‌های روز دوربین این محصول با کیفیت بسیار بالایی ثبت می‌شود و رنگ‌های بسیار جذابی دارند.  

درباره عملکرد قلم گوشی گلکسی اس 23 اولترا

ویژگی دیگری که با خرید قسطی گوشی s23 اولترا برای کاربران فراهم می‌شود؛ قلم لمسی و جالب این محصول است. این قلم جادویی برای کاربرانی که استفاده‌های سنگینی از گوشی‌های خود دارند یک گزینه بسیار مطلوب محسوب می‌شود. از قلم لمسی اولترا اس 23 به عنوان ریموت، شاتر عکاسی، ساختن گیفت، اسکرین شات و اسکرول کردن می‌توان استفاده کرد. این قلم جالب باتری جداگانه‌ای دارد و همچنین دارای قابلیت‌های بلوتوث، سنسور تشخیص چهره و شتاب سنج است. 

فروش قسطی انواع کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب

اگر شما هم به دنبال خرید اقساطی کالاهای مورد نیاز خود هستید؛ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید. این فروشگاه یکی از پیشگامان عرضه انواع مایحتاج مردم است. در قسطی کلاب علاوه بر کالای دیجیتال می‌توانید انواع لوازم خانگی، وسایل بازی و سرگرمی، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم اداری و حتی وسایل نقلیه را نیز به صورت نقدی یا قسطی خریداری کنید. با خرید اقساطی گوشی s23 اولترا از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته

خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته
یکی از جذاب‌ترین و بهترین محصولات برند اپل بی شک آیفون 14 است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 با سفته به بخش موبایل در دسته بندی...

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz

ساعت هوشمند شیائومی مدل Mijia Quartz
ساعت‌های هوشمند شیائومی جز پرطرفدار ترین اسمارت واچ‌های دنیا است که ار قیمت مناسبی برخوردار است. برای خرید اقساطی ساعت هوشمند ...