خرید قسطی گوشی s20 fe

تاریخ انتشار:
1403/2/31 07:19:33

یکی از گوشی‌های جذاب سامسونگ که ویژگی‌های یک پرچمدار را دارد؛ ولی در عین حال از قیمت مناسبی برخوردار است، گوشی s20 fe نام دارد. برای خرید قسطی گوشی s20 fe به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی s20 fe


معرفی گوشی s20 fe

گوشی s20 fe یکی از جدیدترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی سامسونگ می‌باشد. در وضعیت کنونی خرید قسطی گوشی s20 fe یکی از مناسب‌ترین راه‌های موجود جهت تهیه این گوشی ارزشمند است. 

درحال حاضر استفاده از گوشی‌های هوشمند به امری فراگیر در جهان تبدیل شده است. همه روزه بسیاری از افراد از گوشی‌های همراه هوشمند برای اهداف گوناگونی استفاده می‌کنند؛ این اهداف شامل مواردی همچون شبکه‌های اجتماعی، انجام بازی‌های موبایل، رسیدگی به کسب و کار اینترنتی و موارد دیگر می‌باشد. 

به همین علت کمپانی‌های طراحی گوشی‌های هوشمند همه روزه درحال طراحی و عرضه محصولات جدید به بازارهای بین المللی هستند. یکی از بهترین و بزرگترین کمپانی‌های طراح گوشی‌های هوشمند، برند سامسونگ می‌باشد. این برند با عرضه محصولات با کیفیت توانسته رضایت افراد زیادی را در سراسر جهان بدست آورد. گوشی s20 fe یکی از محصولات این برند معتبر است.

سامسونگ در طراحی گوشی s20 fe از بروزترین فناوری موجود استفاده کرده است؛ نتیجه آن طراحی یک محصول فوق‌العاده و مخاطب پسند می‌باشد. وجود ویژگی‌های نرم افزاری و سخت افزاری جدید در گوشی s20 fe سبب استقبال خوب افراد از این گوشی شده است. به همین منظور خرید اقساطی گوشی s20 fe امکانات جدیدی را در اختیارتان قرار خواهد داد. همچنین با خرید قسطی گوشی s20 fe هزینه خرید آن در چندین قسط پرداخت خواهد شد. 

گوشی s20 fe سامسونگ دارای چه ویژگی هایی می باشد؟

گوشی s20 fe سامسونگ که با نام Galaxy S20 Fan Edition شناخته می‌شود که از ویژگی‌های مطلوبی برخوردار است. سامسونگ این گوشی خود را در سال 2020 به بازارهای جهانی عرضه کرده است. گوشی s20 fe در قسمت صفحه نمایش خود از یک نمایشگر Super AMOLED با ابعاد 6.5 اینچ بهره می‌برد. این نمایشگر قادر است تا تصاویر خروجی را با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل به نمایش بگذارد.

شرکت سامسونگ برای طراحی بدنه این محصول خود از فریم آلومینیومی استفاده می‌کند. استفاده از این فریم به جذابیت ظاهری گوشی s20 fe افزوده است. همچنین می‌توان در این گوشی به صورت همزمان از دو سیم کارت استفاده نمود. سامسونگ گوشی s20 fe را با سیستم عامل اندروید 10 به بازار عرضه کرده که می‌‌توان آن را ارتقا بخشید. همچنین در ساخت این گوشی از تراشه Exynos 990 استفاده شده است. 

وجود پردازنده مرکزی 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G77 MP11 0 قدرت قابل توجهی را به این گوشی بخشیده است. گوشی s20 fe از سه دوربین اصلی با کیفیت 12، 8 و 12 مگاپیکسل برخوردار می‌باشد. علاوه بر آن در قسمت دوربین سلفی این گوشی از یک دوربین 32 مگاپیکسلی استفاده شده است. در کل گوشی s20 fe تمامی امکانات یک گوشی هوشمند بروز را دارا می‌باشد. 

پیشنهاد ویژه خرید اقساطی گوشی s20 fe 

خرید قسطی یکی از ساده‌ترین راه‌های پیش رو برای تهیه این گوشی هوشمند است. البته برای خرید این گوشی می‌توان از روش‌های نقدی نیز استفاده نمود. اما خرید قسطی گوشی مزایای قابل توجهی را برای خریدار فراهم می‌کند؛ از جمله مزایای خرید قسطی گوشی s20 fe می‌توان پرداخت هزینه کم در ابتدای کار، اشاره نمود. بنابراین برای خرید اقساطی موبایل می‌توان به فروشگاه قسطی کلاب مراجعه نمود. 

شاید با خود بگویید چرا قسطی کلاب؟ در پاسخ به این سوال بهتر است بدانید قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر در زمینه فروش قسطی موبایل و کالای دیجیتال می‌باشد. همچنین با مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب می‌توان خرید خود را به صورت نقدی انجام داد. 

همچنین قسطی کلاب شرایط مناسبی را برای تمامی مخاطبان خود در نظر گرفته است. بنابراین شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s20 fe به وبسایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی تبلت ایسوس

خرید نقدی تبلت ایسوس
تبلت ایسوس در انواع مختلفی ساخته شده و دارای قیمت‌های مختلفی نیز می‌باشد. حافظه داخلی حداقل 16 گیگ و پشتیبانی از سیم کارت و دارا بودن...

فروشگاه آنلاین کامپیوتر

فروشگاه آنلاین کامپیوتر
تصمیم به خرید کامپیوتر بسیار کار سختی است ولی اگر فروشگاه آنلاینی باشد که شما را کامل راهنمایی کند، تصمیم گیری شما راحت می شود...