خرید اقساطی گوشی a32

تاریخ انتشار:
1403/2/26 03:52:16

یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های سامسونگ در سال 2021 مدل گلکسی a32 است. برای خرید اقساطی گوشی a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی a32


بررسی مشخصات گوشی گلکسی a32

سامسونگ یکی از غول‌های بزرگ در زمینه تولید انواع کالاهای دیجیتال مانند گوشی‌های موبایل است. سامسونگ با جدیدترین دسته از گوشی‌های Galaxy A فوق‌العاده کار بزرگی انجام داد. غول کره‌ای به وضوح تصمیم گرفت که تلاش خود را بر روی آنچه که پرفروش‌ترین خط خود است، متمرکز کند.

گوشی گلکسی a32 یکی از انواع گوشی‌های سری a شرکت سامسونگ می‌باشد. شرکت سامسونگ مدل a32 را در نوع 4G و 5G به بازار عرضه کرده است. لازم به ذکر است که برای خرید قسطی گوشی a32 می‌توانید با مراجعه به قسمت دسته بندی کالای دیجیتال با انتخاب گزینه موبایل فرآیند خرید را انجام دهید. 

بدنه این گوشی دارای ابعاد 164.2x76.1x9.1 میلی متر است. وزن آن در حدود 205 گرم و جنس بدنه از پلاستیک می‌باشد. گوشی گلکسی a32 دارای صفحه نمایشگر super AMOLED است که کیفیت تصویر آن در مقایسه با دیگر نوع‌های نمایشگر بسیار بالا بوده و تصویر واضح و بهتری برای دیدن فیلم و یا بازی به کاربر ارائه می‌دهد. با خرید اقساطی گوشی a32 از سایت قسطی کلاب یک خرید پر تخفیف را تجربه کنید.

از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌توان به دوربین آن اشاره کرد. دوربین سلفی آن 20 مگاپیکسل است و کیفیت فیلم برداری آن 1080p 30fps می‌باشد. دوربین‌های اصلی این گوشی به ترتیب 64 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل و 5 مگاپیکسل هستند. از قابلیت‌های دوربین‌های گوشی گلکسی a32 فلش LED اشاره کرد. همچنین دارای قابلیت عکاسی به صورت پانوراما نیز است.

یکی دیگر قابلیت‌های گوشی گلکسی a32 می‌توان به حسگر اثر انگشت اشاره کرد. این حسگر در زیر نمایشگر قرار گرفته است. از دیگر حسگرهای این مدل می‌توان به قطب نما، سنسور فشار سنج و مجاورت اشاره کرد. برای خرید قسطی گوشی a32 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

گلکسی a32 دارای دو حافظه داخلی 64 گیگابایت با رم 4 گیگابایت، 128 گیگابایت همراه رم 4 گیگابایت و 128 گیگابایت با 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 8 گیگابایت رم است. 

طراحی ظاهری بی‌نظیر

از موارد دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد ظاهر بی نقص گلکسی a32 است. این گوشی دارای ضخامت بسیار کمی است که در دست گرفتن آن را بسیار آسان می‌کند. عمر باتری این مدل بسیار بالا می‌باشد، به شکلی که در یک آزمایش برای بررسی a32، باتری آن به مدت سه روز کامل کار کرد. با خرید اقساطی گوشی a32 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

ضمانت نامه و قیمت گوشی گلکسی a32

گوشی‌های میان رده‌ای سامسونگ از نظر قیمت بسیار مناسب و دارای صرفه اقتصادی هستند. این گوشی‌ها نیز دارای ضمانت‌نامه‌های معتبر بوده تا خیال مشتری از بابت خرید آن راحت باشد.

شرایط خرید قسطی گوشی a32 از قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب، از فروشگاه‌های مطرح و معتبری می‌باشد که شرایط فروش قسطی گوشی را برای مشتریان خود فراهم کرده است. شما می‌توانید برای خرید اقساطی موبایل مورد نظر خود به وب سایت قسطی کلاب مراجعه کرده و با توجه به شرایط و ضوابط خرید و فروش قسطی انواع گوشی را در این سایت تجربه کنید.

برای خرید به صورت اقساط از سایت قسطی کلاب شما می‌بایست مدارک مورد نیاز را در بانک‌های مورد نظر این فروشگاه تکمیل کرده و با گرفتن مجوز لازم برای خرید اقساطی، اقدام به خرید کنید.

همانطور که می‌دانید خرید نقدی در مقایسه با خرید اینترنتی دارای مزایایی می‌باشد. اما با شرایط حال حاضر و درگیری و مشغله کاری و کمبود زمان برای کارهای شخصی، خرید به صورت اینترنتی  یک مزیت به حساب می‌آید و به صرفه جویی در زمان نیز منجر می‌گردد. با خرید اقساطی گوشی a32 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

برای رفع هرگونه ابهام در خرید به صورت اقساطی و یا دریافت اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی می‌توانید از سایت قسطی کلاب بازدید کنید و همچنین از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در سایت می‌توانید با کارشناسان مربوطه تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی pocox3

خرید قسطی گوشی pocox3
یکی از پرفروش‌ترین گوشی‌های شیائومی در سال 2021 گوشی پوکو ایکس 3 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی pocox3 به بخش موبایل در دسته...

خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ با چک

خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ با چک
اگر قصد خرید اقساطی گوشی a33 سامسونگ با چک با شرایطی بسیار عالی را دارید، پیشنهاد ما برای شما خرید اقساطی از بخش موبایل در دسته بندی...