خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس

تاریخ انتشار:
1403/2/27 15:39:31

آیفون 13 پرومکس جز مشهورترین گوشی‌های هوشمند دنیا است. برای خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس


گوشی موبایل آیفون 13 پرو مکس 

امروزه به دلیل تنوع بسیار بالای مدل‌های مختلف گوشی موبایل، همچنین تعداد بسیار زیاد فروشگاه‌های کالای دیجیتال که دارای تنوع زیادی از محصولات با برندها و کیفیت‌های مختلف هستند، انتخاب یک گوشی مناسب، به کاری دشوار تبدیل شده است. با خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس از سایت قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

بنابراین با توجه به ویژگی‌های مختلف گوشی‌های موبایل، با این متن، می‌توانید مدل گوشی موبایل متناسب با سلیقه‌تان و هزینه‌ای که توانایی پرداخت آن را دارید، برای خود انتخاب کنید. خرید اقساطی موبایل یکی از گزینه‌های مناسب برای افراد مختلف است. به ویژه خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس از مناسب‌ترین موارد برای افراد با سطح درآمدهای مختلف و تعداد نفرات متفاوت در خانواده است.

از تسهیلاتی که فروشگاه‌های کالای دیجیتال می‌توانند برای خانواده‌ها در نظر بگیرند فروش قسطی محصولاتشان از جمله فروش قسطی گوشی اپل است. از جمله گزینه‌های جدید گوشی موبایل که مناسب برای سلایق مختلف است، می‌توان به گوشی موبایل آیفون 13 پرو مکس اشاره کرد. در فروشگاه‌های کالای دیجیتال مختلف می‌توان خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس را نیز انجام داد.

گوشی آیفون 13 پرومکس در یک نگاه!

این نوع گوشی نسبت به مدل‌های قبلی دارای بهبودهای زیادی است که می‌توان به صفحه نمایش 120 هرتزی، شارژدهی بالا (1.5 تا 2.5 ساعت بیشتر از نسل قبلی) و دوربین قوی، اشاره کرد. همین افزایش ظرفیت باتری و ارتقای دوربین، باعث شده به اندازه 0.3 میلیمتر قطورتر و به اندازه 12 گرم سنگین‌تر از گوشی نسل قبل خود شود. ویژگی‌های ممتاز این مدل گوشی موبایل شامل موارد زیر هستند:

•فریم فولادی و با طراحی مسطح دارد.

•دارای بدنه شیشه‌ای مات است که اثر لک و چربی را به خود نمی‌گیرد اما اثر انگشت بر روی آن می‌ماند. بنابراین بایستی مرتبا با دستمال مایکروفایبر آن را تمیز کرد.

•دارای صفحه نمایشگر 6.7 اینچی است که در آن از پنل های Super Retina XDR با رزولوشن 1284×2778 استفاده شده است.

•نمایشگر آن زیر نور آفتاب، 25 درصد روشن تر از نسل‌های گذشته است.

•دورتادور فریم آن، برای تقویت آنتن دهی، نوارهای پلاستیکی وجود دارد.

•روی لبه سمت راست آن، آنتن اتصال میلیمتری 5G، پشت نوار پلاستیکی و عمودی قرار گرفته است.

•می‌تواند فشار آب در عمق شش متری را تا 30 دقیقه تحمل کند و دارای گواهی IP68 از موسسه IEC است.

•این گوشی، فضای رنگی sRGB را کاملا، با دقت بالا و با دمای نزدیک به متعادل (6500 کلوین) پوشش می‌دهد.

•سیستم عامل آن، iOS 15 است.

•این گوشی، در مدل¬های 128، 256، 512 مگابایتی و یک ترابایتی ارائه می‌شود.

•این گوشی از سخت افزار دوربین فوق‌العاده‌ای برخوردار است که از حسگر 12 مگاپیکسلی IMX713 استفاده می‌کند و لنز آن قابلیت زوم اپتیکال  سه برابری دارد. همچنین از night mode نیز پشتیبانی می‌کند.

•در رنگ‌های خاکستری، طلایی، نقره‌ای و آبی کم رنگ موجود است. 

انواع مختلف فروشگاه‌های کالای دیجیتال وجود دارند که مدل‌های متنوعی از گوشی موبایل را به فروش می‌رسانند. برخی از این فروشگاه‌ها، فروش حضوری، برخی فروش غیرحضوری و برخی هم فروش حضوری و هم غیر حضوری دارند. همچنین از تسهیلاتی که این فروشگاه‌ها برای خریدار در نظر می‌گیرند فروش قسطی است. برای خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب و شرایط خرید قسطی آیفون 13 پرو مکس

با توجه به شرایط موجود به دلیل همه‌گیری کرونا و همچنین وقت کم افراد به دلیل مشغله کاری و یا مشکلاتی از جمله ترافیک شهری، مشکلاتی بر سر راه خرید حضوری وجود دارد. همچنین به دلیل تورم بالا و سطح درآمد پایین برخی افراد جامعه، خرید نقدی کالای دیجیتال مشکل است. جهت رفع چنین مشکلاتی، در برخی فروشگاه‌ها از جمله فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب (www.ghesticlub.com) خرید اقساطی آیفون 13 پرو مکس به صورت غیرحضوری، امکان پذیر است. خرید قسطی در این سایت از طریق لیزینگ، پارسیان، بایچک، طرح چابک و طرح پویا امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نوت 20 اولترا

خرید نوت 20 اولترا
برند سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمند خود رونمایی کرده است و اشتیاق جهانیان را برای بار دیگر بر انگیخته است. برای خرید اقساطی نوت 20 ....

خرید اقساطی موبایل poco x3

خرید اقساطی موبایل poco x3
یکی از گوشی‌های پرفروش شیائومی بی‌شک مدل پوکو ایکس تری است. برای خرید اقساطی موبایل poco x3 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...