خرید اقساطی تلویزیون الیو

تاریخ انتشار:
1403/2/26 01:57:12

برند الیو یکی از بهترین برندهای ایرانی در طراحی و تولید تلویزیون است. برای خرید اقساطی تلویزیون الیو به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

خرید اقساطی تلویزیون الیو

خرید قسطی تلویزیون الیو

خرید اقساطی تلویزیون الیو 49 اینچ از جمله راه‌هایی است که مشتریان انواع لوازم خانگی می‌توانند از این طریق به این محصول دست پیدا کنند. شرایط فروش قسطی تلویزیون هر چند باید طی روند خاصی صورت گیرد با این وجود با در نظر گرفتن شرایط مشتریان ممکن است خرید نقدی برای برخی میسر نباشد.

هر چند در نگاه نخست کارشناسان و مشاوران فروش معتقد هستند که مشتریان این نوع خرید را بر سایر شیوه‌های خرید محصولات خانگی ترجیح داده و خرید نقدی به دلیل بهره‌مندی از مزایای بیشتر از جمله قیمت واقعی و سرعت دستیابی به لوازم خانگی مزیت‌های بیشتری در مقایسه با خرید اقساطی تلویزیون دارد.

از طرفی موارد متعددی از جمله میزان عرضه و تقاضا و نوسانات ارزی در تعیین قیمت لوازم خانگی موثر هستند و در شرایط خرید اقساطی به دلیل افزایش یا کاهش قیمت نیز دخیل هستند با این وجود می‌توانید در هر مرحله با مراجعه به کارشناسان فروش قسطی کتاب خرید موفقیت آمیزی را تجربه کنید. در ادامه شما را با ویژگی‌های تلویزیون الیو 49 اینچ و شرایط خرید آن به صورت اقساطی بیشتر آشنا خواهیم کرد. توصیه می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تلویزیون الیو 49 اینچ و ویژگی‌های آن

خرید قسطی تلویزیون الیو 49 اینچ می‌تواند یک پیشنهاد عالی برای زوج‌های جوان و کسانی باشد که قصد دارند تا با قیمت مناسب صاحب یک تلویزیون هوشمند و زیبا شوند. برخی از مهمترین ویژگی‌هایی که خریداران باید در نظر بگیرند عبارتند از:

• ابعاد مناسب و کیفیت تصویر عالی

• تکنولوژی ال ای دی در صفحه نمایشگر

• رنگ بندی متنوع و منطبق با دکوراسیون‌های مسکونی و اداری

• برخورداری از درگاه‌های مختلف ارتباطی

• امکانات جانبی مختلف

• برخورداری از گارانتی معتبر

• قیمت بسیار مناسب

در ادامه این مطلب شما را با هر یک از این موارد بیشتر آشنا خواهیم کرد. 

ابعاد مناسب و کیفیت تصویر عالی

به نظر می‌رسد ابعاد مناسب این نوع تلویزیون و کیفیت فول اچ دی با رزولوشن 1920×1080 بتواند نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب کند.

تکنولوژی ال ای دی در صفحه نمایشگر

بر خلاف سایر تلویزیون‌های که نسل قدیمی‌تر برندهای معتبر را تشکیل می‌دهند و در آن از تکنولوژی LCD در نمایشگر بهره گرفته شده بود در تلویزیون الیو 49 اینچ از تکنولوژی ال ای دی استفاده شده که در نوع خود درخور اهمیت است.

رنگ بندی متنوع و منطبق با دکوراسیون‌های مسکونی و اداری

این نوع تلویزیون به‌گونه‌ای طراحی شده است که ضمن ایجاد نمایی جذاب همچنین از رنگ بندی مناسب با دکوراسیون و چیدمان داخلی واحد‌های مسکونی و اداری یا حتی مجتمع‌های تجاری و رفاهی برخوردار باشند. با خرید اقساطی تلویزیون الیو از سایت قسطی کلاب به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

برخورداری از درگاه‌های مختلف ارتباطی

این تلویزیون مجهز به درگاه‌های ارتباطی usb و hdmi می‌باشد.

امکانات جانبی مختلف

تلویزیون الیو 49 اینچ دارای دو ریموت کنترل و نرم افزار ارتقا یافته بوده و در گروه نسل جدید تلویزیون‌های هوشمند قرار می‌گیرد‌. 

برخورداری از گارانتی معتبر

این نوع تلویزیون  دارای گارانتی و خدمات پس از فروش معتبر می باشد. 

قیمت بسیار مناسب

قیمت این تلویزیون با توجه به کاربردهای متنوع آن بسیار مناسب می‌باشد.

خرید قسطی تلویزیون الیو 49 اینچ از قسطی کلاب

شما می‌توانید برای خرید اقساطی تلویزیون الیو 49 اینچ از فروشگاه آنلاین و معتبر قسطی کلاب بازدید نموده و در صورت تمایل پس از تکمیل مدارک نزد شعبات بانک‌های طرف قرارداد این فروشگاه از شرایط ویژه خرید اقساطی تلویزیون محصول برخوردار شوید.

فراموش نکنی قسطی کلاب یکی از بهترین فروشگاه‌های ارائه دهنده این خدمات است که در زمینه فروش قسطی تلویزیون در برندهای معتبر کارنامه‌ای درخشان دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی می‌توانید به وب سایت قسطی کلاب مراجعه نموده یا با کارشناسان فروش تماس بگیرید‌.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویي الجی قسطی

ماشین لباسشویي الجی قسطی
برند ال جی جز برترین برندهای دنیا می‌باشد که محصولات خود را با بهترین و با کیفیت‌ترین متریال جهان می‌سازد. برای خرید اقساطی ماشین ...

خرید اقساطی ساید اسنوا

خرید اقساطی ساید اسنوا
برند اسنوا با طراحی و تولید محصولات خانگی مدرن قدم بزرگی در صنعت لوازم خانگی ایرانی برداشته است. برای خرید اقساطی ساید اسنوا به بخش لوازم ...