مانیتور دل

تاریخ انتشار:
1403/1/29 14:25:39

مانیتور دل جز برترین مانیتورهای دنیا می‌باشد که دارای تنوع بالایی برای هر کاربری است. برای خرید اقساطی مانیتور دل به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مانیتور دل


شرکت دل و مانیتور دل 

شرکت دل یکی از تولیدکنندگان رایانه‌های خانگی و تجهیزات جانبی کامپیوتر است که در شهر تگزاس قرار دارد. سیاست این شرکت در سفارشی‌سازی خرید و گسترش محصولات کامپیوتری شرکت‌های دیگر است. یکی از محصولات تولیدی این شرکت، مانیتور می‌باشد. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور دل با خانواده خود به تماشای فیلم بپردازید. 

اهمیت مانیتور 

مانیتور یکی از وسایل مهمی است که در شبانه روز با آن سر و کار داریم، ممکن است مدت زمان زیادی را در پشت مانیتور خود بگذرانیم یا عادت داشته باشیم که به تماشای فیلم‌های گوناگون بپردازیم و یا با پلی‌استیشن و ایکس‌باکس خود بازی کنیم، با این وسیله خروجی بسیار کار داریم! 

فاکتورهای مهم برای انتخاب یک مانیتور مناسب 

برای خرید یک مانیتور مناسب باید به چند نکته اساسی توجه کنیم. در ادامه به اختصار در مورد این نکات مهم توضیحاتی را بیان می‌کنیم. قابلیت خرید اقساطی مانیتور دل در قسطی کلاب فراهم شده است. 

سایز مانیتور 

این فاکتور در همان ابتدا مورد توجه قرار می‌گیرد و تابع عواملی چون فضای محیط، سلیقه، کاربرد و هزینه خرید است. به طور معمول، سایزهای ۲۴ تا ۲۷ برای کاربردهای معمولی مناسب است. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور دل یک محصول باکیفیت تهیه نمایید. 

قدرت وضوح و تفکیک‌پذیری تصویر 

از نظر فنی رزولوشن یا قدرت تفکیک‌پذیری که همان حجم پیکسل‌های به کار رفته بر روی مانیتور است، از مهم‌ترین فاکتورهای خرید در انتخاب یک مانیتور می‌باشد. 

این فاکتور نشان می‌دهد که تصاویر رنگی با چه دقتی نشان داده می‌شنود، هرچه تعداد پیکسل‌ها زیادتر باشد، جزئیات تصویر، دقیق‌تر بوده و تصویر واضح‌تر است. مانیتورهای امروزی از رزولوشن‌های HD و یا Full HD برخوردارند و حتی مانیتورهای قدرتمندی با رزولوشن 4K و 6K نیز در بازار یافت می‌شوند. 

زاویه مناسب برای دید 

زاویه دید، مقدار فضایی است که اگر از زاویه مستقیم در جلوی مانیتور منحرف شویم، در آن محدوده، تصویر را خواهیم دید. این فاکتور، برای افرادی که در حین انجام کار با مانیتور، جابجا می‌شوند مهم است. هرچه پنجره پنل بزرگتر و کیفیت تصویر بالاتر باشد، زاویه دید، بهتر است. 

مات و براق بودن 

این عامل از آسیب به چشم‌ها جلوگیری می‌کند. برخی از مانیتورهای براق در محیط‌های پرنور بر روی صفحه نمایش اختلال ایجاد می‌کنند و ممکن است که به چشم‌های شما آسیب برسد. با خرید اقساطی مانیتور دل محصولی سلامت برای چشم خریداری نمایید. 

ظاهر پایه‌ها 

برخی از پایه‌ها ثابت و بعضی منعطف و متحرک هستند و قابلیت‌هایی چون چرخش زاویه عمودی، چرخش افقی و تنظیم ارتفاع دارند. با توجه به کاربرد و فضایی که دارید (برای مثال در نصب مانیتور به دیوار به این عامل توجه نمایید. 

پشتیبانی از گذرگاه‌ها 

بیشتر گذرگاه‌ها از استاندارد VGA پشتیبانی می‌کنند ولی بعضی از آن‌ها از گذرگاه‌های دیگری مانند DVI هم پشتیبانی می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی مانیتور دل امکان اتصال وسایل دیجیتالی خود به آن را محقق سازید. 

مانیتور Dell S2417DG 

این محصول طراحی بسیار چشم نواز و زیبایی دارد. حاشیه‌های باریک آن حس داشتن یک مانیتور بزرگ را به شما می‌دهد. این مانیتور به اتصال USB C مجهز است و می‌توانید با ۴۵ وات قدرت، این دستگاه را تامین کنید. وزن ۱۰ کیلوگرمی دارد و کمی سنگین است.

سایز ۲۷ اینچی به همراه 2560*1414 پیکسل دارد که با کیفیت است و تصاویر را در طبیعی‌ترین حالت آن مشاهده نمایید. نسبت تصویر در آن 9 به ۱۶ است. علاوه بر پورت USB دارای دو در درگاه HTMI و VGA است. 

خرید مانیتور دل 

اگر قصد خرید یکی از بهترین مانیتورهای شرکت دل را دارید، از فروشگاه آنلاین قسطی کلاب خرید خرید خود را انجام دهید. در قسطی کلاب، تسهیلاتی فراهم آمده است تا بتوانید از طریق خرید نقدی و یا اقساطی به محصول مورد نظر خود دست پیدا کنید. 

برای تهیه این کالای دیجیتال به روش اقساطی باید حتما درخواست اعتبار خرید اقساطی را از این وب سایت اینترنتی داشته باشید. می‌توانید با خرید اقساطی از بای‌چک، لیزینگ فراز اندیشان و یا لیزینگ پارسیان این اعتبار را کسب نمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی مانیتور دل از قسطی‌کلاب است. همین حالا نسبت به ثبت سفارش خود اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی مانیتور گیمینگ

خرید قسطی مانیتور گیمینگ
مانیتورها انوع و مدل‌های گوناگونی دارند که مدل گیمینگ آن‌ها از بقیه مدل‌ها پرفروش‌تر است. برای خرید قسطی مانیتور گیمینگ به بخش مانیتور...

خرید اقساطي گوشی s23 fe چکی

خرید اقساطي گوشی s23 fe چکی
این روزها تلفن همراه به یکی از کالاهای اساسی در زندگی روزمره تبدیل شده است؛ به‌طوری که در دست هر شخصی با هر سلیقه‌ای یک گوشی تلفن...