خرید اقساطی POCO M3 PRO

تاریخ انتشار:
1403/2/26 21:22:38

یکی از برندهای موفق در زمینه تولید تلفن همراه برند شیائومی می‌باشد. برای خرید اقساطی POCO M3 PRO به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



گوشی POCO M3 PRO

امروزه، انواع کالای دیجیتال، مثل گوشی‌های موبایل جز جدایی ناپذیر از زندگی بشر می‌باشند. شرکت‌های مختلفی از جمله اپل، سامسونگ، اچ تی سی، ال جی، نوکیا، شیائومی در حال رقابت با یکدیگر و تولید انواع گجت‌های هوشمند می‌باشند. از این رو، خرید اقساطی POCO M3 PRO یکی از محبوبترین محصولات تولید شده توسط برند شیائومی، تبدیل به یک انتخاب ایده آل شده است. چرا که، یک گوشی میان رده خوش دست بوده و می‌تواند نیازهای روزمره شما را به خوبی مرتفع سازد. در این راستا، مطلبی در رابطه با تحلیل POCO M3 PRO برای شما آماده نموده‌ایم. 

نکاتی در رابطه با گوشی POCO M3 PRO

با خرید قسطی POCO M3 PRO شما با یک طراحی بسیار خاص و زیبا مواجه خواهید شد. در قاب پشتی این گوشی سه لنز دوربین، یک فلش dual و یک سنسور نورسنج وجود دارد. همچنین، در امتداد قابِ دوربین لوگوی POCO، با یک طراحی خاص، توجه مخاطب را به خود جلب می‌نماید. به طور کلی طراحی POCO M3 PRO ، نسبت به رقبا از جذابیت بیشتری برخوردار است.

خرید اقساطی POCO M3 PRO یک صفحه نمایش 90 هرتزی از نوع IPS را در اختیار مخاطب قرار می دهد. به طور کلی، نمایشگر از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. اما، روشنایی خیلی زیادی نداشته و زیر نور مستقیم عملکرد خوبی ندارد.

از دیگر مزایای خرید قسطی POCO M3 PRO می‌توان به حسگر اثر انگشت آن اشاره داشت. این سنسور، بر روی دکمه پاور واقع شده است و عملکرد و سرعت بسیار خوبی دارد. همچنین، حسگر تشخیص چهره دو بعدی POCO M3 PRO نیز، سرعت اعجاب انگیزی دارد. به طوری که، در کمترین زمان ممکن چهره کاربر را تشخیص می‌دهد. 

مشخصات فنی گوشی POCO M3 PRO

اگر شما هم جز افرادی می‌باشید، که قصد خرید اقساطی POCO M3 PRO را دارید، می‌بایست اطلاعات خود را در رابطه با مشخصات فنی این محصول ارتقا دهید.

تاریخ معرفی محصول: سال 2021
سیستم عامل: اندروید 11، MIUI 12
وزن: 190 گرم
ابعاد: 161.8 * 75.3 * 8.9 میلی متر
رنگ بندی: آبی، زرد و مشکی
تعداد سیم کارت: دو عدد (سایز نانو)
ابعاد صفحه نمایش: 6.5 اینچ
نوع نمایشگر: IPS LCD
رزولوشن تصویر: 1080 * 2400 پیکسل
تراکم پیکسلی: تقریبا 405 پیکسل
روشنایی: 400 نیت
نرخ نوسازی نمایشگر: 90 هرتز
حافظه داخلی: 64 گیگابایت (RAM 4 گیگابایت) - 128 گیگابایت (RAM 6 گیگابایت)
نوع باتری: لیتیوم یونی (غیر قابل تعویض)
ظرفیت باتری: 5000 میلی آمپر ساعت
شارژ سریع: دارد (18 وات)
رزولوشن دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
رزولوشن دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
درگاه مخصوص جک 3.5 میلیمتر: دارد
اسپیکر: دارد
امنیت: حسگر تشخیص چهره و اثر انگشت
سایر مشخصات: پشتیبانی از تکنولوژی 5G، HSPA، LTE، GSM، HOTSPOT، WIFI، GPS، بلوتوث و رادیو اف ام 

جمع بندی

خرید قسطی گوشی POCO M3 PRO، مستلزم کسب دانش از نقاط ضعف و نقاط قوت این محصول می‌باشد. بدین ترتیب، خریدی آگاهانه و مرتبط با نیاز خود را تجربه خواهید نمود.

نقاط قوت: سنسور تشخیص چهره فوق العاده سریع، پکیج سخت افزار قابل قبول
نقاط ضعف: نداشتن گواهی‌های IP، عملکرد نه چندان روان در حین اجرای بازی‌های سنگین 

خرید قسطی POCO M3 PRO در وب سایت قسطی کلاب

اگر شما هم، مثل بسیار از دیگر افراد، قصد خرید قسطی موبایل را دارید و فروشگاه معتبری را برای ثبت سفارش نمی‌شناسید؛ پیشنهاد ما به شما مراجعه به وب سایت قسطی کلاب، معتبرترین پلتفرم خرید اینترنتی می‌باشد. این وب سایت در راستای خرید نقدی و یا خرید اقساطی گوشی، تبلت، سیم کارت امکانات ویژه ای را فراهم آورده است. به طوری که، تا سقف مبلغ 150.000.000 تومان، می توانید از این فروشگاه به صورت آنلاین خرید کرده و به صورت اقساط وجه کالای خریداری شده را بپردازید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ

خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ
هدفون یکی از مهم‌ترین وسایل مورد نیاز در دنیای امروز است. برای خرید قسطی گلکسی بادز سامسونگ به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی a21s سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a21s سامسونگ
گوشی مناسب و مقرون به صرفه با کارایی بالا می‌تواند گلکسی a21s باشد. برای خرید اقساطی گوشی a21s سامسونگ با قیمتی عالی به بخش موبایل...