خرید قسطی گوشی zfold 4

تاریخ انتشار:
1403/2/26 06:42:37

اگر به گوشی‌های متفاوت و منحصر به فرد علاقه مند هستید، پیشنهاد ما برای شما خرید قسطی گوشی zfold 4 از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید قسطی گوشی zfold 4


گوشی z fold 4

خرید قسطی گوشی zfold 4 به تمام کسانی که می‌خواهند یک گوشی متفاوت و مدرن داشته باشند، توصیه می‌شود. شرکت سامسونگ همانند دیگر شرکت‌های تولید کننده گوشی همراه، از چندین سال نمونه‌های تاشدنی را روانه بازار کرد. جدیدترین مدل گوشی تاشو سامسونگ از آگوست 2020 عرضه شده است. در ادامه به بررسی ویژگی‌ها و مزیت‌های خرید این گوشی زیبا و حرفه‌ای خواهیم پرداخت. 

مزایای طرح خرید اقساطی گوشی zfold 4

اگر می‌خواهید با مزیت‌های خرید قسطی گوشی zfold 4 آشنا شوید، حتما در این بخش با ما همراه باشید.

گوشی تاشو حرفه‌ای

با خرید گوشی z fold 4 صاحب یکی از حرفه‌ای ترین گوشی‌های تاشو موجود در بازار خواهید شد. در واقع شرکت سامسونگ تلاش کرده تا بتواند ایرادات گوشی‌های تاشو برندهای دیگر را از بین ببرد. این شرکت تا حدی به هدف خود رسیده اما هنوز هم می‌تواند بیشتر رشد کند. 

صفحه نمایش مربعی هنگام باز شدن

افزایش نسبت صفحه نمایش به ابعاد کل گوشی باعث شده استفاده از گوشی z fold 4 راحت تر شود. یعنی زمانی که هر دو بخش گوشی را باز می‌کنید، صفحه نمایش حالت مربعی پیدا می‌کند. 

بالا بودن سطح روشنایی صفحه نمایش با خرید گوشی z fold 4

از پایین بودن روشنایی صفحه گوشی خود خسته شده‌اید؟ با خرید اقساطی گوشی zfold 4 می‌توانید به این مشکل خود خاتمه دهید. درصد روشنایی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ در مقایسه با نسل‌های قبل خیلی بیشتر شده است. البته دقت تصویر تا حد قابل توجهی کاهش داشته که می‌توان آن را یک ایراد جزئی در نظر گرفت! 

استفاده از امکانات تسک بار اندروید 12 با خرید گوشی z fold 4

اگر همیشه از کوچک بودن صفحه نمایش گوشی اندرویدی خود گله مند هستید، خرید قسطی گوشی zfold 4 به شما پیشنهاد می‌شود. در این گوشی‌های نسل جدید، به دلیل وجود تسک بار می‌توانید حداکثر 3 برنامه باز روی صفحه نمایش داشته باشید. بدین ترتیب انجام دادن کارها با این گوشی سامسونگ راحت تر خواهد شد. در ضمن وجود تسک بار امکان فعال کردن حالت Flex mode را هم فراهم نموده است. روشن شدن این حالت هنگام زوم کردن در عکس برداری، محل آن را در تصویر نشان می ‌دهد. شایان ذکر است دوربین چندگانه این مدل گوشی سامسونگ امکان زوم 20 برابر را برای مشتریان خود فراهم کرده است. 

گوشی z fold 4 با شارژدهی بالا

یکی دیگر از مزیت‌های مهم خرید این کالای دیجیتال، شارژدهی بالا است. در حقیقت گوشی‌های z fold 4 سامسونگ بدون تعویض نوع باتری نسبت به نسل 3 شارژدهی بیشتری دارند. یعنی مدت زمان بیشتری در طول روز می‌توان از آن‌ها برای مشاهده ویدیو یا کارهای دیگر استفاده کرد. 

فروش قسطی گوشی‌های تاشدنی سامسونگ در قسطی کلاب

کدام فروشگاه امکان خرید اقساطی گوشی zfold 4 را فراهم کرده است؟ خرید اقساطی نسل جدید گوشی‌های تاشو سامسونگ از چه طریقی امکان پذیر است؟ فروشگاه آنلاین قسطی کلاب تلاش کرده تا به روزترین محصولات دیجیتالی را هم در طرح فروش قسطی وارد کند. بدین ترتیب تمام کسانی که امکان خرید نقدی گوشی z fold 4 را ندارند، می‌توانند اقدام به خرید قسطی نمایند.

برای خرید از این فروشگاه نیاز نیست مسافت طولانی را از منزل تا فروشگاه طی کنید! بلکه فقط کافی است با گوشی موبایل یا لپ تاپ وارد سایت قسطی کلاب شوید. پس از انتخاب این گوشی به عنوان محصول مورد نظر، هزینه آن را پرداخت می‌نمایید یا طرح خرید اقساطی را انتخاب می‌کنید. سپس دستگاه موبایل در اسرع وقت به آدرس شما انتقال داده خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت

خرید لپ تاپ قسطی با حکمت کارت
انتخاب یک لپ تاپ مناسب در بین برندهای مختلف کار دشوار و خسته کننده ای است کمپانی های مختلف انواع مختلفی از لپ تاپ ها با قابلیت های متفاوت را...

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو

خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو
جدیدترین گجت پوشیدنی سامسونگ روانه بازار شد. برای خرید قسطی گلکسی واچ 5 پرو به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال...