خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس

تاریخ انتشار:
1403/2/29 22:38:56

اگر شما جز دوستداران محصولات اپل هستید، پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس از بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب است.


خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس


آیفون 14

خرید قسطی آیفون 14 برای خاص پسندان انتخاب اول و آخر محسوب می‌شود. این گوشی جدیدترین تولید شرکت اپل محسوب می‌شود. خیلی‌ها هر ساله منتظر خبرهای جدیدترین گوشی تولید شده توسط شرکت اپل هستند. در چند ماه اخیر، خبر خرید قسطی آیفون 14 در دنیا پیچیده است. دنبال کردن ویژگی‌ها و خصوصیات این گوشی برای بسیاری از مردمان جهان اهمیت دارد. یعنی خیلی‌ها به دنبال بررسی تفاوت گوشی جدید آيفون با مدل‌های قبلی هستند. تمایل زیاد مردم برای استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های استفاده شده در طراحی گوشی‌های آيفون باعث شده همیشه منتظر تحلیل ویژگی این کالای دیجیتال باشند. 

مزایای خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس

خرید قسطی آیفون 14 چه مزیت‌هایی دارد؟ با خرید جدیدترین گوشی برند آیفون از چه قابلیت‌هایی می‌توان استفاده کرد؟ در این بخش قصد داریم به مهم ترین مزایای خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس بپردازیم. اگر می‌خواهید بدانید این گوشی‌های هوشمند از چه قابلیت‌هایی برخوردار هستند، می‌توانید این بخش از مقاله را به طور دقیق بررسی کنید. 

باتری قدرتمند در مقایسه با مدل‌های قدیمی

یکی از مهم ترین مشکلات گوشی‌های آیفون قدیمی شارژدهی کوتاه بود. اما حالا با خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس می‌توانید ساعت‌ها از امکانات آن استفاده کنید. یعنی امکان برقراری تماس‌های طولانی، اجرای بازی‌های موبایلی و حتی تصویربرداری در مدت زمان زیاد برای شما وجود خواهد داشت. درگاه لایتنینگ محلی برای اتصال شارژر به گوشی آیفون 14 است. برای شارژدهی مطلوب و حفظ کیفیت عملکردی گوشی آيفون، بهتر است فقط از شارژرهای اورجینال استفاده نمایید. بهینه شدن کیفیت سیستم عامل یکی از علت‌های خیلی مهم در بالاتر رفتن مدت زمان شارژدهی گوشی آيفون 14 محسوب می‌شود. 

آیفون 14 و ضبط ویدیو 8k

رشد سنسورهای تعبیه شده در دوربین گوشی آیفون 14 باعث شده رزولوشن تصاویر افزایش یابد. با خرید قسطی آیفون 14 تصاویری با وضوح بسیار بالا خواهید داشت. لنزهای بکار رفته در آماده سازی دوربین امکان زوم هنگام تصویر برداری را فراهم کرده‌اند. یعنی با گوشی آیفون 14 به راحتی می‌توانید از سوژه‌های خیلی دور را هم عکس و فیلم بگیرید. ضبط ویدیو  8k فقط با کمک سنسور 48 مگاپیکسلی امکان پذیر شده است. بنابراین یکی از مزایای خرید گوشی آیفون 14، پیشرفت عملکرد دوربین آن است. 

پردازش با تراشه A16

با خرید قسطی آیفون 14 برنامه‌ها سریعتر پردازش می‌شوند. در طراحی گوشی‌های جدید برند آيفون، از جدیدترین تراشه‌های A16 استفاده شده است. از این رو، بهبود عملکرد پردازش را در این گوشی‌ها شاهد هستیم. در واقع اگر به دنبال پردازشگرهای حرفه‌ای در موبایل هستید، بهتر است اقدام به خرید جدیدترین گوشی هوشمند اپل نمایید. این پردازشگرهای حرفه‌ای، باعث می‌شوند گوشی‌های اپل حتی بعد از 5 تا 6 سال پس از تولید هم آپدیت‌های مخصوص نرم افزار را هم دریافت کنند. بنابراین یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می‌شوند. 

خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس از قسطی کلاب

در تمام دنیا طرح خرید اقساطی گوشی ایفون 14 پرومکس می‌تواند بهترین خبر برای مردم باشد. چون افراد زیادی به دنبال بهره مندی از قابلیت‌های این گوشی هوشمند هستند. خوشبختانه یک فروشگاه معتبر در ایران تلاش کرده تا امکان خرید اقساطی انواع کالای دیجیتال برای مردم فراهم شود. فروشگاه آنلاین قسطی کلاب که از چندین سال قبل در زمینه عرضه لوازم خانگی و کالاهای دیجیتالی فعالیت داشته، این روزها طرح فروش قسطی را هم آماده نموده است. یعنی اگر توانایی خرید نقدی جدید ترین سری گوشی آيفون را نداشته باشید، می‌توانید از طرح خرید قسطی گوشی ایفون 14 پرومکس فروشگاه قسطی کلاب استفاده نمایید. در این طرح شما می‌توانید طبق شرایط خاص، قادر به بهره مندی از قابلیت‌های جدیدترین گوشی آیفون شوید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی s22 سامسونگ

خرید اقساطی s22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پر فروش سامسونگ بی شک مدل گلکسی s22 سامسونگ می‌باشد. برای خرید اقساطی s22 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال

خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال
برای خرید قسطی گوشی s23 fe با ارز دیجیتال به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...