خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور

تاریخ انتشار:
1403/2/22 02:29:09

برند کلور یکی از بهترین برندهای ایرانی است که محصولات با کیفیتی دارد. برای خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور به بخش یخچال فریزر در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور


کلور

یخچال‌های کلور در مدل‌ها و ظرفیت‌های مختلف توسط شرکت ایران شرق تولید و عرضه می شوند. مجهز شدن به نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف، سیستم گاز تبرید و سیستم Twin cooling، از نقاط قوت خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو کلور محسوب می‌‎شود. یخچال فریزرهای برند کلور در سه مدل RNT 101، Glory و Rosso Plus در سطح بازار داخلی موجود می‌باشند. این محصولات در حجم‌های 530 لیتر (مدل RNT 101 & ENT 101) و 375 لیتر (مدل‌های روسو پلاس و گلوری) تولید می‌شوند. 

مهم‌ترین ویژگی‌های یخچال فریزر دوقلو کلور

مجهز شدن به سیستم انجماد سریع، یکی از مشخصات مهم خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور به شمار می‌رود. این سیستم برای انجماد سریع مواد غذایی مانند گوشت و مرغ بسیار کاربرد دارد. با اعمال این قابلیت، محفظه داخلی یخچال، به صورت قابل توجهی سرد و خنک می‌شود. این سیستم با فشار دادن دکمه تعبیه شده در پنل دستگاه اجرایی می‌گردد.

برخورداری از نسل جدید کمپرسورهای کم مصرف، دیگر ویژگی حائز اهمیت یخچال فریزر دوقلو کلور را در بر می‌گیرد. استفاده از این نوع کمپرسورها، سطح صدای پایین، راندمان بهتر و مصرف بهینه تر دستگاه را رقم زده است. بدنه این محصول باکیفیت داخلی از ورق‌های خود رنگ تولید شده است. این ویژگی دوام و استحکام بدنه یخچال فریزر را در برابر عوامل محیطی و فرآیندهای شیمیایی افزایش داده است. در ساختار این مدل یخچال فریزر ایرانی از بوگیر نانو استفاده گردیده است. بوگیر نانو مانع از به وجود آمدن بوی بد و نامطبوع در فضای داخلی یخچال می‌شود. برای خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو کلور به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

سایر مشخصات یخچال فریزر کلور

سیستم عیب یاب هوشمند، از ویژگی‌های شاخص فروش قسطی یخچال فریزر Clever به حساب می‌آید. این سیستم کلیه خطاها و ایرادات فنی دستگاه را در قالب یک کد مخصوص، بر روی نمایشگر یخچال نشان می‌دهد. در نتیجه این امر کاربر در جریان خطای احتمالی و نحوه رفع آن قرار می‌گیرد. همچنین، یخچال فریزر برند کلور از زنگ هشدار باز بودن درب بهره می‌برد. این قابلیت با اعلان هشدار، از باز بودن درب یخچال برای مدت زمان طولانی جلوگیری به عمل می‌آورد.

ضمنا، برای این مدل از یخچال‌های کلور، سیستم آنتی باکتریال در نظر گرفته شده است. وجود این سیستم مانع از ورود باکتری‌ها به محفظه داخلی و متعاقب آن، خراب شدن مواد غذایی می‌شود. بنابراین، سیستم آنتی باکتریال در تمیز و سالم بودن مواد غذایی نقش بسزایی ایفا می‌نماید. علاوه بر این، یخچال فریزر دوقلو کلور در ردیف دستگاه‌های بدون برفک طبقه بندی می‌شود. با خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

شایان ذکر است که کشوها و طبقات طراحی شده در محفظه داخلی یخچال فریزر کلور از جنس ABS است. همچنین، شیشه‌های موجود در فضای داخلی یخچال نشکن و شفاف بوده و از مقاومت بسیار بالایی بهره می‌برند. این محصول در رنگ بندی نقره‌ای، تیتانیوم، سفید چرمی و سفید صدفی به بازار مصرف کننده عرضه می‌گردد.

از دیگر مشخصات مهم خرید قسطی یخچال فریزر دوقلو کلور می‌توان به آب سردکن، گرید انرژی A+، فیلتر تصفیه آب خانگی، هوم بار، سیستم هوای سرد چندگانه، محفظه مخصوص نگهداری بطری، محفظه مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات و چراغ داخلی LED، اشاره نمود. 

نحوه خرید اقساطی یخچال فریزر دوقلو کلور

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به منظور تجربه بهترین خرید، طرح خرید اقساطی یخچال فریزرهای برند کلور را اجرایی نموده است. متقاضیان می‌توانند با تکمیل نمودن فرآیند ثبت نام و شرایط لحاظ شده در این فروشگاه، نسبت به تهیه این محصولات اقدام نمایند. ناگفته نماند که در فروشگاه آنلاین Ghesticlub، امکان خرید انواع برندهای لوازم خانگی به صورت نقدی نیز برای خریداران پیشی بینی شده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی کولر آبی

خرید قسطی کولر آبی
خرید قسطی کولر آبی همچون خرید اقساطی سایر لوازم خانگی در قسطی کلاب، جهت رفاه مشتریان به ویژه با رسیدن فصل تابستان فراهم شده است. لذا کافی است تا ...

خرید لوازم برقی ال جی

خرید لوازم برقی ال جی
برند ال جی یکی از معتبرترین برندها در زمینه تولید لوازم برقی است. این برند کره ای توانسته با کیفیت بالای محصولات خود طرفداران زیادی در سرتاسر...