خرید قسطی گوشی z flip 5

تاریخ انتشار:
1403/2/20 19:39:20

اگر تمایل به خرید قسطی گوشی z flip 5 با قیمتی بی نظیر در بازار دارید به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی z flip 5


گوشی سامسونگ 5 z flip

Samsung Galaxy Z Flip 5، جدیدترین گوشی از سری گوشی‌های هوشمند تا‌شو است. طراحی شیک و مدرن گوشی، این امکان را به شما می‌دهد که در صورت عدم استفاده، تا شود و حمل آن برای کاربران در حال حرکت راحت‌تر شود. این گوشی هوشمند همچنین دارای حالت ذخیره انرژی هوش مصنوعی نیز می‌باشد. این قابلیت موجب می‌شود که کاربرانی که می‌خواهند بر سیستم مدیریت انرژی دستگاه خود کنترل بیشتری داشته باشند، حداکثر کارایی را چه در خانه و چه در بیرون از منزل، تجربه کنند. با خرید قسطی گوشی z flip 5 یک گوشی مدرن داشته باشید!

با گوشی سامسونگ 5 z flip، به ویژگی‌های پیشرفته‌ای مانند دوربین‌های فوق عریض، فناوری 5G، حسگرهای قطب نما، فشارسنج هوا و غیره دسترسی خواهید داشت. فناوری 5G به دستگاه این امکان را می‌دهد که به جدیدترین و سریع‌ترین شبکه‌ها در سراسر جهان متصل شود و سرعت داده‌ای چندین برابر سریع‌تر از 4G را ارائه کند. برای خرید اقساطی گوشی z flip 5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

طراحی گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5

صفحه نمایش 6.7 اینچی گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5، از نوعFoldable Dynamic AMOLED، با طراحی خاص خود، امکان تا شدن آسان دستگاه را فراهم می‌کند. همچنین بدون از بین رفتن سخت افزار گوشی در طول زمان، باز و بسته می‌شود. این دستگاه دو قسمت نمایشگر دارد. بنابراین دستگاه را برای کسانی که می‌خواهند هم از یک صفحه نمایش بزرگ و هم از قابلیت حمل یک گوشی کوچک استفاده کنند، عالی می‌کند. در مورد کیفیت ساخت، ترکیب قاب‌ فلزی و نمایشگری از جنس گوریلا گلس تضمین می‌کند که این گوشی هوشمند تاشو می‌تواند در برابر فرسودگی روزمره مقاومت کند و در عین حال شیک به نظر برسد. علاوه بر همه این ها، این دستگاه در رنگ‌های چشم نواز مختلف مانند مشکی، بنفش، خاکستری، کرم، آبی، سبز و زرد عرضه می‌شود تا با استایل شخصی هر فردی مطابقت داشته باشد. با خرید قسطی گوشی z flip 5 یک گوشی استثنایی را از آن خود نمایید.

کارایی گوشی سامسونگ 5z flip

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، Samsung Galaxy Z Flip 5 از پردازنده هشت هسته‌ای از نوع Qualcomm SM8550-AB Snapdragon 8 Gen 2 و 8 گیگابایت رم بهره می‌‌برد که قدرت کافی برای اجرای همزمان چندین برنامه و همچنین اجرای برنامه‌‌های سنگین را در اختیار شما قرار می‌‌دهد. این گوشی با 256 گیگابایت حافظه داخلی، فضای زیادی را برای ذخیره همه عکس‌ها، ویدیوها، موسیقی‌ها و برنامه‌های شما فراهم می‌کند. بدون اینکه نگران تمام شدن سریع فضای گوشی باشید. همچنین این دستگاه با سیستم عامل اندروید 13 اجرا می‌شود که جدیدترین نسخه این نوع از سیستم عامل است. با خرید اقساطی گوشی z flip 5 از قسطی کلاب یک خرید لذتبخش را تجربه نمایید.

دوربین‌ها

دوربین‌های پشتی گوشی سامسونگ 5 z flip، از دو قسمت دوربین عریض و فوق عریض که هر دو 12 مگاپیکسل هستند، تشکیل شده است. همچنین این گوشی با کیفیت فیلمبرداری 4k، ویدیوهای با کیفیتی را ارائه می‌کند. علاوه بر این می‌توانید با دوربین سلفی عریض 10 مگاپیکسلی و لنز فیلمبرداری 4k آن، کیفیت تصاویر و ویدئوهای سلفی خود را بالاتر ببرید.

Samsung Galaxy Z Flip 5 دارای ویژگی‌های مختلف دیگری مانند قابلیت عکسبرداری در شب است .حالتی که کاربران را قادر می‌سازد حتی در شرایط کم نور نیز تصاویری با وضوح خیره کننده بگیرند. همچنین دارای ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی مانند Scene Optimizer است که به طور خودکار تنظیمات را بر اساس صحنه‌ای که در حال عکاسی است تنظیم می‌کند. با خرید قسطی گوشی z flip 5 یک گوشی بی نظیر را از آن خود نمایید.

نحوه خرید قسطی گوشی 5 z flip

خرید نقدی این گوشی جذاب و زیبا به علت کیفیت و قیمت بالای آن، ممکن است برای برخی تبدیل به رویا شده باشد. اما خبر خوش این است که قسطی کلاب با فراهم کردن شرایط خرید قسطی گوشی 5 z flip، این رویا را به واقعیت بدل کرده است. طرح‌های گوناگونی برای خرید قسطی گوشی 5 z flip در قسطی کلاب موجود هستند. بنابراین شما می‌توانید بسته به شرایط و موقعیت خود، از طرح‌های فروش قسطی آن استفاده نمایید. برای خرید اقساطی گوشی z flip 5 به وبسایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

اقساطی گوشی موبایل

اقساطی گوشی موبایل
با توجه به شرایط اقتصادی امروز که باعث شده است قدرت خرید افراد جامعه به شدت پایین بیاید، خرید گوشی های موبایل برای اغلب...

خرید اقساطی گلکسی بادز 2

خرید اقساطی گلکسی بادز 2
هنذفری‌های بی‌سم سامسونگ با جدیدترین تکنولوژی روز طراحی و تولید شده‌اند و جدیدترین آن‌ها مدل Galaxy Buds 2 می‌باشد. برای خرید اقساطی...