خرید قسطی دستگاه جوش رونیکس

تاریخ انتشار:
1403/2/30 07:07:16

یکی از وسایل پرفروش در دنیای صنعت، دستگاه جوش می‌باشد. برای خرید قسطی دستگاه جوش رونیکس به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی دستگاه جوش رونیکس



آشنایی با خرید قسطی دستگاه جوش رونیکس

برای آشنا شدن با روش خرید اقساطی دستگاه جوش رونیکس اول باید با دستگاه جوش و مارک رونیکس آشنا شد. در این مقاله اطلاعاتی در مورد دستگاه جوش رونیکس وانواع آن داده شده است.

 بررسی دستگاه جوش رونیکس 

برای انجام کارهای فنی خرید اقساطی ابزار برقی فکر خوبی است. برای جوش زدن آهن، فولاد یا آلومینیوم باید دستگاه جوش داشت. دستگاه‌های جوش بسیار متنوع هستند و قدرت‌‍‌های متفاوتی دارند. دستگاه جوش با تنوع فوق العاده، قابلیت استفاده برای اکثر افراد را دارد. چه افرادی که جوش کاری شغل آنها است، چه افرادی که تازه کار هستند و شاید برای اولین بار با این دستگاه رو به رو شده‌اند. دستگاه جوش وسیله‌ای است که برای اغلب شغل‌های فنی مثل لوله کشی، تعمیر کاری، جوش کاری و گاز کشی کاربرد دارد. حتی افراد دیگر هم برای کارهای خانگی خود به دستگاه جوش نیاز دارند.

ولی کدام دستگاه جوش با کیفیت تر و مناسب تر است؟ دستگاه جوش با مارک رونیکس از بهترین و با کیفیت ترین دستگاه‌های جوش است. تمام ابزارهای برقی ساخت رونیکس از کیفیت بالایی برخوردار هستند. این برند ایران با برندهای معروف دنیا به رقابت پرداخته است و چه بسا از لحاظ کیفیت چند گام از آن‌ها جلوتر باشد.

دستگاه جوش رونیکس خصوصیات خوب و خاصی دارد و انواع مختلفی نیز دارد. اکثر دستگاه‌های جوش رونیکس قابلیت ضد چسبندگی دارند. با استفاده از این مارک دستگاه در مصرف برق صرفه جویی می‌شود. برای خرید قسطی دستگاه جوش رونیکس به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

مدل‌های دستگاه جوش رونیکس

مدل‌های زیادی از دستگاه جوش رونیکس وجود دارد که بعضی فروشگاه‌ها با فروش قسطی آن‌ها به خریداران سود می‌رسانند. مدل‌های مثل: دستگاه جوش رونیکس 200 آمپر: دستگاه جوش رونیکس با قدرت 200 آمپر یکی از مدل‌های این برند است. این دستگاه شامل اینورتر است، منبع انرژی الکتریکی قوی دارد و دارای توانایی جوش با الکترود دستی پوشش دار است.

این نوع دستگاه جوش بدون چرخ است و برای کارهایی که زیاد نیاز به جابجایی ندارد مناسب است. همراه این دستگاه کابل جوش و کابل اتصال 2 متری، انبر جوش و انبر اتصال و یک دفترچه راهنما به خریدار داده می‌شود.  این دستگاه قابلیت جوش با انواع الکترودها را دارد مثل الکترود 2.5 میلی متری و الکترود 4. شرکت رونیکس این دستگاه‌ها را 12 ماه گارانتی می‌کند. 

دستگاه جوش رونیکس 250 آمپر

دستگاه جوش 250 آمپر مارک رونیکس از انواع دیگر مدل‌های این برند است. این دستگاه قابلیت، جوش با گاز محافظ، جوش نقطه‌ای، جوش با الکترود دستی پوشش دار و  جوش با گاز محافظ و الکترود تنگستنی دارد و مناسب کارهای سنگین است. این مدل دو کابل 3 متری، یک انبر جوش و انبر برای اتصال بدنه دارد. در ضمن این دستگاه با قابلیت Hot Start مانع از آسیب دیدن هنگام نوسانات برق می‌شود.

خرید صحیح و مناسب ابزار، مخصوصا خرید اقساطی ابزار برقی در واقع یک نوع سرمایه گذاری کردن است که فرد را از خرج چند باره راحت می‌کند. رونیکس یکی از برندهای معتبر در تولید ابزارهای برقی و دستی است. برای سفارش و خرید  قسطی دستگاه جوش رونیکس میتوان به سایت قسطی کلاب مراجعه کرد.

نکات طلایی خرید اقساطی دستگاه جوش رونیکس

خرید قسطی دستگاه جوش رونیکس، روش مناسبی برای افرادی است که توانایی پرداخت نقد هزینه خرید محصول را ندارند و از طرفی در مشاغل خود به آن نیاز دارند. قسطی کلاب در واقع سایتی برای فروش قسطی بیشتر کالاها مثل لوازم اداری، ابزار برقی، لوازم خانگی و خیلی کالاهای دیگر به خریداران است. خرید اقساطی ابزار برقی یک امتیاز برای خریداران محسوب می‌شود که می‌توانند با بودجه کم ابزاری که نیاز دارند تهیه کنند. 

سایت قسطی کلاب روش‌های فروش قسطی متنوعی پیش پای خریداران می‌گذارد. اولین روش خرید اقساطی ابزار برقی از طریق طرح پایا که تا سقف پنجاه میلیون تومان امکان دارد. دومین روش خرید اقساطی دستگاه جوش رونیکس و ابزار دیگر از طریق بای چک که نیازمند حساب بانکی معتبر است. سومین راه خرید اقساطی ابزار برقی، لوازم اداری و دیگر کالاها از طریق لیزینگ پارسیان است که سقف آن صد میلیون تومان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی دریل

خرید قسطی دریل
دریل یکی از ابزارهای مهم در کارگاه‌های صنعتی و تولیدی می‌باشد. برای خرید قسطی دریل به بخش ابزار برقی در دسته بندی لوازم اداری سایت قسطی...

خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس

خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس
موتور برق یکی از وسایل مهم و اساسی در بسیاری از کارگاه‌ها و شهرک‌های صنعتی می‌باشد. برای خرید قسطی موتور برق بنزینی رونیکس به بخش...