خرید اقساطی a53

تاریخ انتشار:
1403/2/26 09:54:11

گوشی هوشمند یکی از ملزومات زندگی مدرن است. برای خرید اقساطی a53 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی a53


خرید قسطی a53 چه شرایطی دارد؟

خرید اقساطی a53 چگونه است؟ اگر قصد خرید اقساطی گوشی سامسونگ را دارید. تصمیم گیری برایتان دشوار است و نمی‌دانید کدام مدل را انتخاب کنید با ما همراه باشید. از همان روزهای اولی که سری a گوشی سامسونگ به بازار عرضه شده مدت زیادی می‌گذرد. این شرکت کره‌ای سالیان زیادی می‌باشد که محبوبیت زیادی میان مردم دنیا کسب کرده است. ما در این مقاله شما را با مدل گوشی a53 آشنا می‌کنیم. مشخصات و نکات مثبت و قابلیت‌هایش را بازگو می‌کنیم تا خریدی راحت و انتخابی عالی داشته باشید.

مشخصات فنی گوشی a53

این کالای دیجیتال با ابعاد 6/5 اینچ و رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل می‌تواند برای شما مانند یک نمایشگر بسیار با کیفیت عمل کند. روشنایی صفحه نمایشگر این گوشی 800 نیت می‌باشد که مناسب برای گوشی میان رده است. 

گوشی a53 در چهار رنگ (مشکی، سفید، آبی و گلبهی) در بازار عرضه شده است. سامسونگ گوشی خود را در چند نوع ظرفیت حافظه ذخیره سازی (128و256) و رم (4، 6 و 8) تولید کرده است. شرکت سامسونگ از باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت، برای فراهم کردن انرژی مورد نیاز این گوشی استفاده کرده است. می‌تواند شارژ آن را با سرعت 25 وات تامین کند. در پنل پشتی این گوشی چهار دوربین وجود دارد. در پنل جلویی دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار گرفته است. برای خرید قسطی a53 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

این گوشی بصورت تک سیم کارته (نانو سیم کارت) و دو سیم کارته (استندبای دوگانه و انو سیم کارت) می‌باشد. دارای شبکه‌های ارتباطی 2G، 3G ، 4G و 5G هستند. این گوشی صفحه جلو آن شیشه‌ای از جنس گوریلاگلس و پشت آن پلاستیک تشکیل شده است. این مدل گوشی دارای گواهی IP63 جهت مقاومت در برابر آب به مدت سی ثانیه و عمق یک متر است. همچنین مقاوم در برابر گردو و غبار است. گوشی مدل A53 دارای وزنی بسیار سبک (189) گرم می‌باشد که کار حمل را برای هرکسی راحت کرده است. 

نکات مثبت کالای دیجیتال گوشی a53

گوشی گلکسی a53 طراحی بسیار شیک و کیفیت ساخت عالی دارد. یکی از نکات مثبتش، استفاده از گوریلا گلس نسل پنجم است. این کالای دیجیتال دارای صفحه نمایش 120 هرتزی با کنتراست بالا و پنل صفحه نمایش از نوع سوپر آمولد است. عملکرد باتری عالی در طول روز  و ماندگاری باتری اش تا دو روز طول می‌کشد. سخت افزار فوق العاده‌ای در اجرای بازی‌ها دارد. برای خرید اقساطی a53 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

همزمان سیم کارت‌ها را به صورت 5G پشتیبانی می‌کند و در شرایط نوری مختلف کیفیت عکاسی مناسبی دارد. امکان فیلمبرداری به صورت 4K را دارد. دارای آخرین نسخه اندروید یعنی Android 12 و همچنین حسگر اثرانگشت و مقاومت در برابر آب از دیگر نکات مثبت این گوشی است. 

خرید قسطی گوشی از فروشگاه قسطی کلاب چگونه است؟

قسطی کلاب برای فروش قسطی به مشتریان شرایط را آسان کرده است. شما عزیزان چنانچه قصد خرید قسطی a53 را دارید می‌توانید به این شرکت یعنی فروشگاه‌های آنلاین قسطی کلاب مراجعه کنید. البته باید یک سوم مبلغ را در ابتدا به صورت نقدی پرداخت کنید و باقی مانده آن را قسطی پرداخت نمایید. شرکت سامسونگ با ضمانت نامه محصولات خود را ارائه می‌کند. در صورت خرابی هر محصول شرکت سامسونگ تا وقتی که زمان تاریخ ضمانت نامه به پایان نرسیده است، هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. 

اگر هم تاریخ گارانتی به اتمام برسد توسط نمایندگی‌های این شرکت در سرتاسر کشور باز هم تعمیر خواهد شد. این مدل گوشی از 24 مارس 2022 به توسط شرکت سامسونگ به بازار عرضه شده است. شما می‌توانید خیلی راحت خرید اقساطی a53 خود و هرکالای دیجیتالی را از فروشگاه‌های آنلاین قسطی کلاب انجام دهید. این شرکت برای فروش قسطی گوشی سامسونگ وبسایت زیر را به نشانی www.ghessticlub.com در اختیار مشتریان خود قرار داده است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس ویژه کارمندان

خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس ویژه کارمندان
اگر علاقه مند به خرید اقساطی لپ تاپ ایسوس هستید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...

خرید هدفون آیفون

خرید هدفون آیفون
برند موفق اپل با ارائه بهترین هدفون‌های دنیا برای بار دیگر طرفدارن خود را شگفت زده کرده است. برای خرید نقدی یا اقساطی هدفون آیفون...