خرید قسطی کولر آبی با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/22 14:01:48

در روزهای گرم تابستانی فقط هوای خنک کولر می‌تواند حس طراوت را به شما هدیه کند. برای خرید قسطی کولر آبی با چک به بخش سرمایشی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی کولر آبی با چک


کولر آبی، مقرون به صرفه و با کیفیت!

یکی از لوازم خانگی که برای رفاه حال خانواده حتما باید به خرید آن فکر کرد، کولر است. حتی اگر فصل زمستان به وجود آن نیاز نباشد، با آمدن فصل تابستان دیگر باید خرید کولر و وسیله خنک کننده را جدی گرفت. با توجه به مصرف بیش از حد برق در کولرهای گازی اکثر خریداران کولر به سراغ کولرهای آبی می‌روند که البته انتخاب درستی است. در این مقاله قصد داریم به مزیت‌های کولر آبی و معرفی برندهای محبوب آن بپردازیم. برای خرید قسطی کولر آبی با قیمتی عالی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مزایای کولر آبی

اولین مزیتی که کولر آبی نسبت به کولر گازی دارد، قیمت مناسب آن است. علاوه بر قیمت، کولرهای گازی هزینه تعمیرات و نگهداری، و هزینه مصرف انرژی بیشتری نیز دارند. با توجه به هزینه زیادی که بابت کولر گازی می‌پردازید، عمر این دستگاه کم است و سرمایی که در محیط ایجاد می‌کند نیز بازدهی کمتری دارد.

کولر آبی آبسال

اگر برای منزل و یا محل کار خود به دنبال کولر آبی پشت بامی هستید، برند آبسال می‌تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. این برند از کولرهای آبی در دو دسته معمولی و کم مصرف تولید می‌شوند. دسته کم مصرف که به رنگ سبز هستند برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب‌اند. به خصوص اگر نگران مبلغ قبض برق خود هستید و کولر شما ساعات زیادی کار می‌کند، گزینه کم مصرف از این برند راه حل خوبی است. با خرید اقساطی کولر آبی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

تولیدات این برند، نوع سلولزی را نیز شامل می‌شود. در کولرهای آبی سلولزی به جای استفاده از پوشال معمولی، از پوشال سلولزی استفاده می‌شود. این امر کار نگهداری و تعمیرات از کولر را بسیار کمتر می‌نماید. علاوه بر این، عمر دستگاه را نیز افزایش می‌دهد و از موتور دستگاه در برابر گرمای بیش از اندازه آفتاب محافظت می‌کند. همچنین بسیاری از مدل‌های آبسال همراه با ریموت کنترل از راه دور می‌باشند. 

برند برفاب

از نظر قیمت و طراحی کولرهای آبی معمولی که برای پشت بام کاربرد دارند، برفاب و آبسال تقریبا در یک سطح قرار دارند. البته از نظر مدل‌های کولرهای پشت بامی، آبسال متنوع‌تر است. این درحالی است که در مورد کولرهای پرتابل، برفاب تنوع بیشتری را دارا است. کولرهای پرتابل به کولرهایی گفته می‌شود که برای نصب و راه اندازی آنها نیازی به کانال کشی نیست. این نوع از کولرها قابل حمل بوده و مناسب برای محل کار هستند. با خرید قسطی کولر آبی از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

برند پارس خزر

این برند از کولر آبی بیشتر روی کولرهای پرتابل و قابل حمل توجه دارد. مدل‌هایی که در بازار به چشم می‌خورد عموما مناسب محل کار هستند. برای خرید اقساطی کولر آبی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

کولر آبی انرژی

عمده تولیدات این برند در زمینه کولرهای پشت بامی سلولزی است. قیمت کولرهای سلولزی نسبت به نوع معمولی آن بیشتر می‌باشد. کولرهای آبی برند انرژی قیمت بالاتری نسبت به کولرهای آبی آبسال دارند. 

خرید قسطی کولر آبی از قسطی کلاب

خرید اقساطی کولر آبی، برای کسانی که خرید نقدی برایشان امکان پذیر نیست و با آمدن فصل گرما به دنبال خرید یک کولر مناسب هستند، تصمیم بسیار منطقی است. با شرایط حال حاضر که فروش قسطی روز به روز در حال افزایش است، ما پیشنهاد ویژه‌ای برای شما خریدار محترم در نظر داریم. شما می‌توانید آسوده خاطر از سایت قسطی کلاب، کولر آبی مورد نظر خود را به صورت قسطی تهیه کنید. در این سایت به راحتی می‌توانید تعداد اقساطی که قادر به پرداخت آن هستید را انتخاب نمایید. پس از ثبت قرارداد کالای خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

ماشین لباسشویی جی پلاس قسطي

ماشین لباسشویی جی پلاس قسطي
ماشین لباسشویی یکی از بهترین و اساسی‌ترین محصولات خانگی است که بسیار پر کاربرد است و به گونه‌ای می‌توان گفت که دست راست هر خانم...

نمایندگی لوازم خانگی پاناسونیک

نمایندگی لوازم خانگی پاناسونیک
یکی از معتبر ترین و نام آشنا ترین برند تلفن، پاناسونیک می باشد که در ایران به وفور یافت می شود. اگر تمایل به خرید اقساطی یا نقدی محصولات پاناسونیک...