خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55

تاریخ انتشار:
1403/2/22 07:26:18

سونی برند محبوب و مشهور در دنیا است که بهترین تلویزیون‌های دنیا را طراحی و تولید می‌کند. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55 به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55



تلویزیون سونی، کیفیت در کنار زیبایی!

تلویزیون سونی یک تلویزیون صفحه تخت با کیفیت بالا و با جدیدترین فناوری و امکانات است. این تلویزیون دارای یک صفحه نمایش بزرگ 55 اینچی است که تجربه یک تماشای فوق العاده و وسیع را فراهم می‌کند. از این تلویزیون می‌توان برای بازی، تماشای فیلم، رویدادهای ورزشی یا هر فعالیت تماشایی دیگری که ممکن است از آن لذت ببرید، استفاده کنید. 

تلویزیون سونی، دارای وضوح 4k و پشتیبانی از قابلیت HDR است که باعث بهبود کیفیت تصویر می‌شود. خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55 یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای افرادی است که به دنبال ارتقای سیستم سرگرمی خانگی خود هستند. علاوه بر تمامی این ویژگی‌ها، تلویزیون سونی، قیمت‌های بسیار مناسبی در مقایسه با سایر برندهای همرده خود دارد. اگر شما هم به دنبال کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید، بدون شک تلویزیون سونی 55 اینچ بهترین انتخاب است.

سخت افزار و طراحی تلویزیون سونی 55 اینچ

تلویزیون سونی 55 اینچ، باریک، جذاب و با رنگ مشکی براق بسیار زیبا، طراحی شده است. این تلویزیون همچنین دارای بلندگوهای قوی داخلی است تا صدایی با کیفیت و بدون نیاز به تجهیزات اضافی را در اختیار شما قرار دهد.

صفحه نمایش تلویزیون سونی 55 اینچ

تلویزیون سونی 55 اینچ، مجهز به صفحه نمایش 4K Ultra HD است که تصویری فوق العاده واضح و دقیق را به شما ارائه می‌دهد. صفحه نمایش LCD تلویزیون، با نور پس زمینه LED، با وجود تولید رنگ‌های زنده، قابلیت کم مصرف بودن انرژی را نیز حفظ می‌کند. علاوه بر این، در تلویزیون سونی، قابلیت 10+ HDR با ارائه کنتراست بهتر، باعث می‌شود که رنگ‌ها واقعی به نظر بر‌سند. همچنین باعث می‌شود که سایه‌ها نیز با دقت بیشتری نمایش داده شوند، که آن را برای تماشای فیلم یا بازی کردن، ایده‌آل می‌کند. با خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سونی 55 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

کیفیت صدا تلویزیون سونی 55 اینچ

تلویزیون سونی دارای یک سیستم صوتی دو کاناله است که کیفیت صدای پویا، با جزئیات و وضوح بالا را تولید می‌کند. دو بلندگوی داخلی 10 واتی نیز در این کالای دیجیتال، گنجانده شده است. این دو بلندگو، صدایی استریو، بدون توجه به ابعاد اتاق و بدون نیاز به سخت افزار اضافی، ارائه می‌دهند. بنابراین می‌توانید هر لحظه از برنامه‌های تلویزیونی مورد علاقه خود، بدون توجه به جایی که در اتاق می‌نشینید، لذت ببرید. تلویزیون سونی از انواع فرمت‌های صوتی برای تجربه صدای همه جانبه، از قابلیت Dolby Digital Plus وDTS Tru Surround پشتیبانی می‌کند. 

این قابلیت‌ها، امکان می‌دهد که از دیالوگ‌های واضح و نت‌های باس رضایت بخش، با قدرت خروجی 30 وات، لذت ببرید. این تلویزیون با ساب ووفر یکپارچه خود، باعث می‌شود صدای انفجار و صحنه‌های اکشن، به طور یکسان افزایش یابد. این کیفیت صوت، دیالوگ‌ها را همچنان قابل شنیدن، نگه می‌دارد. همچنین به آهنگ‌ها عمق بیشتری بخشیده و با سایر نویزهای پس زمینه، به تولید صدای واقعی‌تر، کمک می‌کند. برای خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اتصال و کنترل از راه دور تلویزیون سونی 55 اینچ

در تلویزیون sony، به لطف وجود پورت‌های HDMI به همراه اسلات‌های USB، می‌توان دستگاه‌های دیگر را با تلویزیون مرتبط ساخت. با این وجود قابلیت بلوتوث و وای فای، امکان کنترل از راه دور و دسترسی آسان به تمام عملکردهای تلویزیون، را فراهم می‌کنند. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سونی 55 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

نمایش حرکت تلویزیون سونی 55 اینچ

تلویزیون سونی 55 اینچ، دارای نرخ حرکتی 120 هرتز است که تضمین می‌کند صحنه‌‌های اکشن، سریع، صاف و بدون هیچ گونه لرزشی به نظر برسند. این قابلیت باعث می‌شود که هر حرکتی، بدون توجه به سرعت آن در صفحه نمایش، واضح به نظر برسد. تلویزیون سونی 55 اینچ، با نرخ تازه ‌سازی 60 هرتز، حتی با سریع ‌ترین تصاویر متحرک همگام می‌شود. تلویزیون سونی مطمئن می‌‌شود که هنگام همگام شدن با بازی‌ها یا فیلم‌های اکشن شدید، مشکلی وجود ندارد. 

نحوه خرید قسطی تلویزیون هوشمند سونی 55

اگر امکان خرید اقساطی تلویزیون هوشمند سونی 55 اینچ باشد، چرا خرید نقدی؟ از کجا باید این کالا را قسطی تهیه کرد؟ جواب این سوال بسیار ساده است. "قسطی کلاب". کافی ست برای اطلاع از شرایط فروش قسطی تلویزیون سونی، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید. در این سایت، طرح‌هایی برای کارمندان، مشاغل آزاد و بازنشستگان وجود دارد که با توجه به سقف خرید، از طرح‌های گوناگون خرید لوازم خانگی، می‌توان استفاده نمود. این طرح‌ها شامل طرح پارسیان، پویا، هامرز، بایچک و طرح پایا هستند.

 آنلاین بخرید، قسطی پرداخت کنید!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی ظرفشویی دوو

خرید قسطی ظرفشویی دوو
برند دوو الکترونیک یکی از بهترین برندهای دنیا است که محصولات مدرنی دارد. برای خرید قسطی ظرفشویی دوو به بخش ماشین ظرفشویی در...

خرید اقساطی اتو بخار تفال

 خرید اقساطی اتو بخار تفال
برای داشتن لباس هایی مرتب و منظم، برخورداری از یک اتو بخار باکیفیت و بادوام، از درجه اهمیت و ارزش بسیار بالایی برخوردار می باشد. به همین...