خرید اقساطی آیپد air

تاریخ انتشار:
1403/2/9 03:19:08

اگر تمایل به خرید اقساطی آیپد air با شرایطی عالی و بدون ضامن را دارید به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی آیپد air


آشنایی با محصولات دیجیتال اپل آیپد air

اگر شما هم جز علاقه مندان به دنیای علم و تکنولوژی هستید حتما تا به حال نام و اسم شرکت اپل را شنیده‌اید. شرکت اپل در زمینه تولید و فروش کالای دیجیتال فعالیت می‌کند و توانسته است موفقیت‌های بسیار زیادی را در این زمینه کسب کند.‌ یکی از انواع کالای دیجیتال تولید شده توسط شرکت اپل، گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های آن است.

در ادامه می‌خواهیم به معرفی، بررسی و روش‌های خرید قسطی آیپد air شرکت اپل بپردازیم. آیپد air در 15 سپتامبر سال 2022 میلادی به بازار عرضه شد. وزن آیپد air حدودا 460 گرم می‌باشد. آیپد air محبوبیت بسیار زیادی در بین کاربران و مشتریان شرکت اپل نیز پیدا کرده است. محبوبیت آن هم به این دلیل می‌باشد که شرکت اپل امکانات بسیار زیادی را در این تبلت قرار داده است.

یکی از این امکانات پشتیبانی از فناوری اپل پنسل است. نمایشگر این گوشی از مدل Liquid Retina IPS LCD لمسی خازنی است. می‌توان گفت این صفحه نمایشگر یکی از بهترین نمایشگرهای موجود در بازار برای تبلت‌ها است. صفحه نمایشگر این گوشی از فناوری 16 میلیون رنگ نیز پشتیبانی می‌کند.

یکی از امکانات جالب و کاربردی نمایشگر این گوشی پوشش الفوبیک برای کاهش دادن بازتاب نور و لکه‌های دست است. روشنایی صفحه نمایش این تبلت 500 نیت است که کاربرد بسیار زیادی برای افرادی دارد که گیمر هستند. جالب است بدانید پلتفرم این گوشی تشکیل شده از سیستم عامل مخصوص اپل یعنی همان ios است. برای خرید اقساطی آیپد air به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

پردازنده و دوربین آیپد air

پردازنده گرافیکی آیپد air توسط خود شرکت اپل نیز ساخته شده و مدل دقیق آن Apple GPU است که دارای شش هسته است. یکی از دلایلی که باعث می‌شود این تبلت اپل محبوبیت بسیاری در بین مشتریان داشته باشد این است که این تبلت با حافظه رم مختلفی به بازار عرضه شد. حافظه‌های داخلی و مقدار رم آیپد air عبارتند از:

-64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم.

-256 گیگابایت با 4 گیگابایت رم.  

دوربین این گوشی شامل یک لنز 12 مگاپیکسلی وایت می‌باشد که دارای کیفیت بسیار بالایی نیز است. دوربین این گوشی از قابلیت فوکوس خودکار نیز پشتیبانی می‌کند. دوربین گوشی توانایی فیلمبرداری کردن با کیفیت 4k با 60 فریم بر ثانیه را نیز دارد که می‌تواند یکی از نقاط قوت این تبلت باشد. آیپد air دارای حسگر اثر انگشت نیز است. ای حسگر در بالای تبلت قرار داده شده است.

مدل دقیق سیستم عامل آیپد air هنگامی که آن را خریداری می‌کنید آی او اس 13 است‌. cpu و یا همان پردازنده این گوشی توسط شرکت اپل نیز ساخته شده است. جالب است بدانید که این پردازنده 5 نانومتری می‌باشد و دارای 6 هسته است. مدل دقیق پردازنده این تبلت اپل A14 Bionic است که یکی از پردازنده‌های پرچمدار شرکت اپل است. 

شرایط خرید قسطی آیپد air از قسطی کلاب

شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف بصورت فروش نقدی یا اقساط اقدام به فروش انواع کالای دیجیتال می‌نمایند. اگر شما علاقه مند به خرید قسطی آیپد air هستید می‌توانید از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قسطی تبلت و کالای دیجیتال می‌کنند اقدام به خرید اقساطی آیپد air کنید. یکی از شرکت‌هایی که اقدام به فروش قسطی تبلت می‌کند شرکت قسطی کلاب است. شرکت قسطی کلاب در زمینه فروش قسطی انواع کالای دیجیتال با شرایط و طرح‌های متنوع فعالیت می‌نماید. 

برخی طرح‌های فروش قسطی قسطی کلاب

طرح اول خرید اقساطی پارسیان است که با استفاده از چک صیاد انجام می‌گیرد. شما در این طرح می‌توانید تا سقف سی میلیون تومان از کالاهای قسطی کلاب استفاده نمایید. سقف اقساط در طرح پارسیان 24 ماه است.

شما برای استفاده از این طرح باید مدارکی مانند مدارک شناسایی، مستندات درآمدی یا تصویر چک صیاد ارائه نمایید. طرح بعدی طرح خرید اقساطی با استفاده از طرح پایا است. شما در  این طرح می‌توانید تا سقف پنجاه میلیون تومان کالا از قسطی کلاب به صورت قسطی استفاده کنید. این طرح یکی از طرح‌های قسطی کلاب است که کم ترین میزان مدارک را می‌خواهد. شما با مراجعه به سایت این شرکت از تمامی طرح‌های متنوع فروش قسطی مطلع شده و نسبت به ثبت سفارش وخرید اقدام نمایید. با خرید اقساطی آیپد air از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید نقدی ساعت هوشمند سامسونگ

خرید نقدی ساعت هوشمند سامسونگ
ساعت های هوشمند در سال های اخیر تغییرات شگفتی را در حوزه فناوری بوجود آورده اند. برای خرید نقدی یا اقساطی ساعت هوشمند سامسونگ به بخش...

فروش اقساطی لپ تاپ دل با چک

فروش اقساطی لپ تاپ دل با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی لپ تاپ دل با چک دارید به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...