خرید اقساطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت

تاریخ انتشار:
1403/2/16 07:36:42

یکی از بهترین اپراتورهای تلفن همراه در ایران، همراه اول می‌باشد. برای خرید اقساطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت به بخش سیم کارت در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت


فروش قسطی سیم کارت

در این مقاله قصد داریم که به موضوع سیم کارت بپردازیم. حال اگر قصد خرید خط همراه اول را دارید با ما همراه شوید، زیرا اطلاعات مفیدی در زمینه خرید قسطی سیم کارت همراه اول در اختیار شما قرار خواهیم داد. شما می‌توانید برای خرید قسطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

آیا تا به حال تاریخچه سیم کارت را شنیده‌اید؟ 

سيم كارت چيست؟ در ابتدا یک شرکت آلمانی، سیم کارت را  برای شبکه‌‌ای به نام فنلاندی طراحی کرد و از آن زمان به بعد میلیاردها سیم ‌کارت نیز به فروش رسیده است. سیم‌ کارت جز بسیار مهم و جدایی ناپذیر گوشی همراه برای برقرار نمودن ارتباط به شبکه سیستم‌های جهانی است.

چه چیزهایی در سیم کارت همراه اول ذخیره می‌شود؟

یک خط همراه اول قادر به ذخیره شماره شناسایی جهانی مشترک بوده و آن  را در داخل خود ذخیره می‌کند. این شماره به صورت عددی 15 رقمی است که داخل تلفن همراه هر شخصی قرار می‌گیرد. 

خط همراه اول می‌تواند اطلاعات شناسایی شخصی، شماره موبایل همراه، دفترچه تلفن، پیام‌های متنی و دیگر دیتاها را نگه دارد و تمامی این‌ها را به صورت خودکار ذخیره کند. از یک خط همراه اول می‌توان به عنوان دیسک سخت یا هارد دیسک مینی یاد کرد، چرا که به صورت خودکار ذخیره و فعال می‌کند. با خرید اقساطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت، یک خرید استثنایی را تجربه کنید.

انواع سیم کارت‌ها از نظر  شبکه‌های ارتباطی

شبکه‌های ارتباطی به سه دسته تقسیم می‌شوند که شامل 4G،3G،2G،1G است. تفاوت این شبکه‌ها در رخ دادهایی مانند سرعت مکالمه، ارسال پیامک و شبکه دیتا است. امروزه شبکه‌های 4G یا به عبارتی دیگر LTE دارای بالاترین سرعت انتقال داده در سراسر دنیا می‌باشد.

خرید قسطی سیم کارت همراه اول

جالب است بدانید یکی از پرفروش‌ترین سیم کارت‌ها در ایران سیم کارت همراه اول است. زیرا همراه اول مزایای زیادی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرد. به طور معمول همراه اول خط خود را به صورت نقدی به فروش می‌رساند. حال اگر قصد خرید این خط را دارید، می‌توانید با رفتن در سایت‌های معتبر و یا مخابرات از طریق فرم‌ها درخواست بدهید. برای خرید قسطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

اگر به دنبال خطی هستید که دارای اینترنت به صرفه و پرسرعت باشد حتما همراه اول را انتخاب کنید، زیرا این خط با قیمت‌های مناسب بسته‌های مناسبی را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای  خرید اقساطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت به سایت قسطی کلاب بیایید و اگر رند بودن شماره برای شما مهم است، می‌توانید یک شماره رند تهیه نمایید. سیم کارت همراه اولی که خریداری می‌کنید در اندازه‌های زیر است:

• سایز کامل یا متوسط و معمولی

• سایز  میکرو

• سیم کارت‌های نانو 

شرایط فروش قسطی سیم کارت 

در زیر به شرایط فروش قسطی سیم کارت می‌پردازیم:

1- تعداد اقساط می‌تواند از 1 ماه  تا 24 ماه متغیر باشد که نسبت به درخواست شما و لیزینگ منتخب شما تعیین می‌شود.

2- مبلغی که به عنوان  ودیعه است یک سوم قیمت سیم کارت می‌باشد.

3- اسناد قطعی دقیقا همزمان با پرداخت نمودن قسط آخر به نام خریدار خواهد شد. 

خرید قسطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از بهترین و جامع‌ترین سایت‌های فروش آنلاین می‌باشد که دارای مشتریان بسیاری است. این فروشگاه اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیکی می‌باشد و شما می‌توانید با اطمینان کامل از این سایت استثنایی خرید خود را انجام دهید. 

برای خرید اقساطی از قسطی کلاب باید ابتدا یکی از لیزینگ‌های موجود در سایت را انتخاب کرده و از آن درخواست اعتبار اقساطی دهید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب علاوه بر سیم کارت به فروش اقساطی انواع لوازم خانگی و موبایل نیز می‌پردازد. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و خرید اقساطی سیم کارت همراه اول با حکمت کارت را انجام دهید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید سیم کارت 0912

خرید سیم کارت 0912
سیم کارت ها یکی از اصلی ترین وسایل ارتباطی هستند که اکثر مردم در سراسر جهان از آن ها استفاده می کنند. در گذشته گوشی ها تنها با استفاده...

خرید قسطی سیم کارت همراه اول

خرید قسطی سیم کارت همراه اول
خرید سیم کارت با شماره رند برای رونق یک کسب و کار حرفه ای بسیار مهم است، اما قیمت آن به قدری بالا است که اغلب افراد در شروع کار خود قادر به خرید...