خرید اقساطی سیم کارت خط 1

تاریخ انتشار:
1403/2/29 08:37:10

جهت مشاهده شرایط خرید اقساطی سیم کارت خط 1 به سایت قسطی کلاب بخش سیم کارت مراجعه نمایید.

خرید اقساطی سیم کارت خط 1

خرید اقساطی سیم کارت خط 1

یکی از آسانترین روشهای خرید سیم کارت خط 1 ، خرید اقساطی سیم کارت خط 1 در قالب اقساط 3 الی  12 ماهه برای مشتریان می باشد . به همین منظور فروش سیم کارت های خط 1  در سطح کشور به علاقمندان و مشتریان از راه اقساط و قسط بندی با شرایط ویژه در بسیاری از سایتهای اینترنتی از جمله قسطی کلاب امکان پذیر می باشد .

این فرایند اجرای خرید اقساطی خط 1 برای سهولت بخشیدن امر خرید سیم کارت های دائمی با خط رند می باشد که مشتریانی که بضاعت مالی زیادی ندارند و دستشان برای خرید نقدی تهی می باشد، لذا این دسته افراد می توانند به شکل اقساط اقدام به خرید سیم کارت مد نظر خود نمایند و با پرداخت اقساطی 3 ماهه و یا 12 ماهه بهمراه شرایط ویژه  سیم کارت خود را تحویل گیرند و تا پایان دوره اقساط نسبت به پرداخت پول آن ماهیانه اقدام نمایند.

نحوه پرداخت اقساط

با توجه به آن که بیشتر مشتریان از طریق خودپرداز و روش کارت به کارت اقساط ماهانه خود را پرداخت می نمایند به همین دلیل قصد داریم برای پیشبرد روند پرداخت اقساط، مشتری یک سری راهکار  را یادآوری نماییم .

در این راستا قسطی کلاب با راه اندازی پرداخت آنلاین اقساط توانسته است مشکلات و دردسرهای مشتریان عزیز را برطرف نماید و از این به بعد مشتریان محترم می توانند با مراجعه به سایت به آسانی و در کوتاه ترین زمان ممکن اقساط خود را پرداخت نمایید.


نکته بعدی اینکه مشترک مورد نظر می تواند همزمان یک یا چند قسط را با هم یکجا پرداخت نماید و حتی در صورت تمایل می تواند کلیه اقساط را در یک زمان پرداخت نماید در اینصورت از سود محاسبه شده اولیه کسر می گردد. همچنین نحوه اطلاعات فرد از میزان اقساط پرداخت شده و مابقی آن ها از طریق پیامک 72 ساعت قبل از آن به فرد ارسال می گردد تا وی نسبت به پرداخت قسط خود مطلع گردد. 

خرید اقساطی سیم کارت خط 1 علاوه بر مزایایی که دارد، محدودیت هایی هم بر سر راه مشترک خود قرار می دهد. از جمله: عدم انتقال سیم کارت، عدم بهره مندی از مکالمه رومینگ، و فسخ قرارداد در صورت پرداخت نکردن اقساط .

مزایای خرید اقساطی سیم کارت خط 1 

اما در مورد مزایای بهره مندی از خرید اقساطی سیم کارت خط 1 علاوه بر داشتن شماره سیم کارت رند و خرید آن بصورت اقساطی  می توان به این موارد نیز اشاره کرد: قیمت به روز سیم کارت، پیش پرداخت پایین هنگام خرید، بدون نیاز به ضامن.

ملزومات و مدارک مورد نیاز برای خرید قسطی سیم کارت

برای خرید اقساطی سیم کارت خط 1 مدارک و ملزوماتی مورد نیاز است که آن ها را مشتری می بایست هنگام خرید در دفاتر فروش سیم کارت تهیه و آماده گرداند. اولین چیزی که می بایست مشتری در دسترس داشته باشد، تصویر کارت ملی فرد و اسکن آن می باشد که می تواند آن را به همراه آخرین فیش حقوقی مهردار خود تحویل دهد و یا اینکه می تواند از اسکن کارت ملی و شناسنامه به انضمام پرینت 6 ماهه آخر حساب دسته چک خود استفاده کند که این مدارک برای خرید اقساطی سیم کارت خط 1 کاملا ضروری و الزام آور می باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی سیم کارت همراه اول

خرید قسطی سیم کارت همراه اول
خرید سیم کارت با شماره رند برای رونق یک کسب و کار حرفه ای بسیار مهم است، اما قیمت آن به قدری بالا است که اغلب افراد در شروع کار خود قادر به خرید...

قیمت سیم کارت 912 اقساطی

قیمت سیم کارت 912 اقساطی
اگر به دنبال شیوه هایی برای گسترش و تبلیغات برای شرکت خود هستید، فروش اقساطی سیم کارت 912 با شماره ای رند می تواند کمک ...