خرید قسطی همزن برقی تکنو

تاریخ انتشار:
1403/2/22 23:15:00

برند تکنو جز برترین برندهای دنیا است که در ایران طرفداران بسیاری دراد. برای خرید قسطی همزن برقی تکنو به بخش غذاساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی همزن برقی تکنو


بررسی بهترین همزن تکنو

همزن برقی یکی از لوازم خانگی برقی ضروری آشپزخانه است که در مدل‌ها و برندهای مختلفی طراحی و تولید می‌شوند. شما با خرید قسطی همزن برقی تکنو می‌توانید با پرداخت هزینه کمی همزن موردنیاز خود را خریداری و استفاده نمایید. اکثر مصرف کنندگان و خریداران به خاطر قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول از آن راضی هستند. معمولا همزن‌ها در دو مدل پایه‌دار و بدون پایه تولید می‌گردند.

مزایای خرید اقساطی همزن برقی تکنو

برند تکنو یکی از برندهای معتبری است که خدمات پس از فروش و گارانتی 12 ماهه به مشتریان ارائه می‌نماید بنابراین شما با خرید اقساطی این محصول می‌توانید از این خدمات بهره مند شوید. علاوه براین خرید قسطی همزن برقی تکنو به شما این امکان را می‌دهد تا از بین طرح‌های مختلف، به آسانی طرح مورد نیاز خود را انتخاب نمایید. 

همزن تکنو

کیفیت عالی، یکی دیگر از ویژگی‌های همزن تکنو است که باعث محبوبیت آن در بین خریداران شده است. به طور کلی برند تکنو همواره سعی داشته است تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات به دست مصرف کنندگان برسد. کاهش مصرف انرژی به طور چشم گیر یکی دیگر از مزایای عالی استفاده از همزن تکنو است. به طوری که تمام محصولات تکنو براساس استانداردهای بین المللی تولید می‌گردند و از گرید A برخوردار هستند. عرضه این محصولات با قیمت مناسب در بازار توسط فروشگاه‌ها با قیمت‌های مقرون به صرفه فرصت خوبی است تا همزن موردنیاز خود را خریداری نمایید.

معرفی بهترین مدل‌های همزن برقی تکنو

همزن‌های تکنو مدل Te-708، TE-707، Te-708 و Te-709 از بهترین مدل‌های همزن تکنو هستند. با خرید اقساطی همزن برقی تکنو می‌توانید یکی از مدل‌های مورد نیاز خود را خریداری و استفاده نمایید.

همزن تکنو مدل Te-708 یکی از مدل‌های پایه‌دار همزن‌های تکنو است که طراحی ارگونومیک و ساده‌ای دارد. کاسه‌ای ضد زنگ همراه این همزن می‌باشد که در مکان خود قفل شده است. در زمان استفاده این کاسه نمی‌لرزد و بعد از پایان کار به آسانی شسته می‌شود. جنس بدنه همزن برقی تکنو از نوع پلاستیک فشرده مقاوم می‌باشد. توان موتور این همزن 1300 وات است که بسیار قدرتمند و با کیفیت می‌باشد. علاوه بر این قابلیت تنظیم صدا را در 6 حالت را دارد. این همزن در کنار میکس کردن قابلیت خمیر زنی و ورز دهندگی نیز دارد. 

همزن تکنو مدل TE-707

همزن تکنو مدل te-707 یکی دیگر از همزن‌های پرفروشی است که در رنگ استیل به بازار ارائه شده است که شما با خرید قسطی همزن برقی تکنو می‌توانید یکی از آن‌ها را تهیه نمایید. جنس بدنه این همزن استیل و ضد زنگ می‌باشد و دارای ظرفیت 5 لیتر است. توان موتور این همزن 1000 وات است و دارای نمایشگر LED است. پوشش کاسه این همزن شفاف است از این رو تجربه کاربری خوبی را ارائه می‌دهد. عملکرد لحظه‌ای، عملکرد پالس و قابلیت تنظیم سرعت از ویژگی‌های عالی همزن‌های تکنو است. علاوه بر این دارای مخلوط کن، سه سری خمیر زن، همزن و کاردک می‌باشد. همچنین از عملکرد چرخش سیاره‌ای بهره می‌برد.

خرید اقساطی همزن برقی تکنو از فروشگاه قسطی کلاب

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از برترین فروشگاه‌های آنلاینی است که در زمینه فروش قسطی و نقد انواع لوازم خانگی برقی و دیجیتال فعالیت دارد. شما با خرید قسطی همزن تکنو از این فروشگاه می‌توانید از تمام قابلیت‌ها و ویژگی‌های این محصول استفاده نمایید. شما با مراجعه به این سایت می‌توانید به آسانی می‌توانید همزن موردنیاز خود را تهیه نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بکو

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بکو
ماشین ظرفشویی یکی از مهم‌ترین وسایل برقی در آشپرخانه است. برای خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بکو به بخش ماشین ظرفشویی در دسته...

خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما

خرید قسطی ظرفشویی پاکشوما
برند پاکشوما با طراحی و تولید ماشین ظرفشویی قدم بزرگی برای تولید محصولات خانگی داخلی برداشته است. برای خرید قسطی...