خرید قسطی تبلت s8

تاریخ انتشار:
1403/2/24 10:40:08

برای داشتن یک تبلت عالی سامسونگ مدل‌های متنوعی به شما عرضه خواهد کرد. با خرید قسطی تبلت s8 از بخش تبلت در بخش کالای دیجیتال یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید.


خرید قسطی تبلت s8


تبلت سامسونگ S8

تبلت Galaxy Tab S8 که در آوریل 2022 توسط شرکت سامسونگ عرضه شد یکی از مدل‌های پرچمدار تبلت سامسونگ است. خرید قسطی تبلت s8 نیز مشکل قیمت بالای آن را برای کسانی که می‌خواهند بدون دغدغه از این تبلت قدرتمند و حرفه‌ای استفاده کنند حل می‌کند. 

طراحی ظاهری تبلت سامسونگ S8

این تبلت با وزن 508 گرم، طراحی خیلی سبک و باریکی دارد. همچنین از قاب آلومینیومی Armor در رنگ‌‌های نقره‌ای، صورتی، طلایی و نوک مدادی برای طراحی این کالای دیجیتال استفاده شده است. در زمان عرضه، شرکت سامسونگ ادعا داشت که نازک ‌ترین، بزرگ‌ ترین و مقاوم‌ ترین تبلت گلکسی که ساخته شده مربوط به سری S است. بنابراین در مقابل ضربه و سقوط مقاوم است. به این ترتیب می‌‌توانید با خیال راحت ‌تری تبلت را با خود به محیط‌‌های شلوغ ببرید. برای خرید اقساطی تبلت s8 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات تبلت سامسونگ S8 

صفحه نمایش آن LCD 11 اینچی با وضوح 1800*2560 است. این قابلیت را دارد که فضای آن را تقسیم بندی کنید و هم‌ زمان چندین کار را انجام دهید. مثلا می‌توانید هم پلان‌های معماری را طراحی کنید و هم با دوستانتان تماس ویدئویی داشته باشید. با این قابلیت هر دو فضا را به صورت هم ‌زمان در صفحه نمایش می‌‌بینید. این تبلت دوربین جلو عریض 12 مگاپیکسلی دارد. دوربین آن به ویژگی به نام کانون توجه مجهز است که با استفاده از آن زمانی که درحال فیلم برداری از خودتان هستید دوربین به صورت اتوماتیک بزرگ ‌نمایی می‌کند. مثلا وقتی دارید ویدئویی را برای آموزش ورزش ضبط می‌کنید حرکات شما با بزرگ ‌نمایی بهتر دیده می‌‌شود.

دوربین پشت آن نیز دو لنز 13 مگاپیکسلی و اولتراواید 6 مگاپیکسلی دارد که برای شما امکان فیلم برداری با کیفیت 4K و 60 فریم را فراهم می‌کند. تبلت S8 یک قلم جدید دارد که به صورت مغناطیسی به پشت آن می‌چسبد و شارژ می‌شود. این قلم بسیار سریع است و با تاخیر صفر می‌نویسد. همچنین می‌‌توانید با فشار دادن دکمه آن اسلایدها را تغییر داده و عکس بگیرید. با خرید قسطی تبلت s8 از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

صفحه نمایش تبلت سامسونگ S8

ویژگی جالب دیگر این کالای دیجیتال این است که می‌توانید در قسمت Notes مطلب مورد نظرتان را یادداشت کنید و از طریق همه دستگاه‌های Galaxy به آن دسترسی پیدا کنید. همچنین موقع تماس ویدئویی با مشکلاتی از قبیل قطعی صدا یا تصویر مواجه نیستید. چراکه سامسونگ برای جلوگیری از این مشکل از پلتفرم‌های پیشرو مانند Google Duo استفاده کرده است. 

با دوربین فوق عریض جلو این تبلت و میکروفون سه طرفه نویز گیر آن می‌توانید یک تجربه عالی از تماس تصویری داشته باشید. این تبلت از شبکه‌‌های ارتباطی 5G تا 2G پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید 12، حافظه داخلی 128 گیگابایت و رم 8 گیگابایت، پردازنده 8 هسته‌ای و باتری قوی 8000 میلی آمپر دارد که تا 14 ساعت تبلت را روشن نگه می‌دارد و از شارژر سریع 45 وات نیز پشتیبانی می‌کند. تبلت‌های Tab S8 از وای فای 6E پشتیبانی می‌کنند با حداکثر 2.4 گیگابایت بالاترین سرعت را دارند. برای خرید اقساطی تبلت s8 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

شرایط خرید قسطی تبلت s8

خرید اقساطی تبلت s8 برای کسی که نمی‌توانند خرید نقدی داشته باشند یک گزینه عالی است. برای خرید اقساطی می‌توانید سایت قسطی کلاب را انتخاب کنید. این سایت برای فروش قسطی 4 طرح مختلف دارد که شما با توجه به مواردی مثل سقف خرید و نحوه بازپرداخت آن می‌‌توانید طرح مورد نظر خود را انتخاب کنید. امکان خرید اقساطی نه‌تنها برای کارمندان که برای سایر مشاغل نیز فراهم است. شما با استفاده از آن می‌توانید به راحتی اقدام به خرید قسطی تبلت سامسونگ S8 کنید و از امکانات این تبلت فوق العاده لذت ببرید. برای اطلاع بیشتر از نحوه خرید قسطی و بازپرداخت آن می‌توانید به قسمت خرید اقساطی سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی a73 سامسونگ

خرید قسطی a73 سامسونگ
گوشی گلکسی a73 جز برترین محصولات برند سامسونگ بوده است. برای خرید قسطی a73 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گلکسی واچ 5پرو

خرید اقساطی گلکسی واچ 5پرو
یکی از جدیدترین گجت‌های پوشیدنی سامسونگ مدل Galaxy watch 5 pro نام دارد. برای خرید اقساطی گلکسی واچ 5پرو به بخش...