خرید اقساطی ساندویچ ساز

تاریخ انتشار:
1403/2/29 16:16:11

یکی از وسایل برقی مورد نیاز در آشپزخانه ساندویچ ساز می‌باشد. برای خرید اقساطی ساندویچ ساز به بخش غذاساز در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی ساندویچ ساز


ساندویچ ساز و کاربرد این دستگاه

امروزه افراد زیادی وجود دارند که اقدام به خرید قسطی ساندویچ ساز می کنند. اما بهتر است ابتد کاربرد ساندویچ ساز را بدانیم. این وسیله برای درست کردن سریع و یا گرم کردن ساندویچ به کار برده می شود. جنس سینی ساندویچ ساز از آلومینیوم و یا چدن است. از ساندویچ ساز جهت درست کردن انواع ساندویچ کبابی، ساندویچ سبزیجات، ساندویچ مرغ و سیب زمینی استفاده می شود.

ساندویچ ساز امروزه جز لوازم خانگی پر کاربرد است. این وسیله با اشعه مادون قرمز مواد غذایی را آماده می کند. با تنظیم این اشعه می توان میزان برشته شدن ساندویچ ها را به دلخواه انتخاب کرد.

خرید اقساطی این محصول از طریق بازرگانی ها و شرکت های مختلفی صورت می گیرد. از این دستگاه می توان غیر از تهیه ساندویچ برای درست کردن فینگر فود، بعضی از کیک ها و همچنین برای تهیه یک کوکوی سریع استفاده کرد. با خرید اقساطی ساندویچ ساز از قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه کنید.

نحوه کار ساندویچ ساز

کار با این دستگاه خیلی راحت است. ابتدا ساندویچ ها را آماده کنید و سپس دستگاه را روشن کنید. قبل از گذاشتن ساندویچ در دستگاه می توان مقداری روغن را روی سینی دستگاه اسپری کرد. البته بعضی از افراد به دلیل داشتن رژیم غذایی از روغن استفاده نمی کنند و نپاشیدن روغن تغییری در روند کار دستگاه ایجاد نمی کند.

زمانی که ساندویچ را در دستگاه قرار دادید درب دستگاه را ببندید. چراغ قرمز بعد از قرار دادن ساندویچ روشن می شود و هنگامی که غذای شما آماده شد رنگ چراغ سبز می شود. مدت زمان آماده شدن ساندویچ در این دستگاه در حدود 3 الی 5 دقیقه است. برای تمیز کردن این دستگاه ابتدا آن را از پریز بکشید و حتما تا سرد شدن کامل دستگاه صبر کنید. 

خرید قسطی ساندویچ ساز

نکاتی که در هنگام خرید دستگاه ساندویچ ساز باید در نظر گرفت خرید قسطی این محصول برای افرادی که وقت زیادی برای کار آشپزی ندارند و سریع آماده شدن غذا برای آنها اهمیت دارد خریدی با صرفه است. ساندویچ ساز انواع مختلفی دارد که افراد با توجه به نیاز خود مدل خود را انتخاب می کنند.

نکاتی که در انتخاب و خرید قسطی این دستگاه باید به آن توجه کرد شامل تمام ساندویچ سازها دارای دو صفحه هستند. تفاوت این دستگاه در شکل این دو صفحه است. بعضی از این دستگاه ها دارای دو قسمت و بعضی دیگر دارای چهار قسمت برای ساندویچ هستند. تعداد جای ساندویچ در هر دستگاه و برندی متفاوت است.

هنگام خرید این دستگاه حتما این نکته را در نظر داشته باشید که یک دستگاهی را انتخاب کنید که مصرف برق زیادی نداشته باشد. در هنگام خرید ساندویچ ساز سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که سطح سینی آن نچسب باشد. تمیز کردن و کار کردن با دستگاه جنس نچسب خیلی راحت است. برای خرید اقساطی ساندویچ ساز به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

همچنین صفحه یا سینی دستگاهی را که انتخاب می کنید از نوع متحرک باشد. نوع متحرک به راحتی از دستگاه جدا می شود و برای تمیز کردن آن به قطعات برقی دستگاه آسیبی نمی رسد. نکته دیگر در انتخاب این دستگاه این است که دستگاهی را که انتخاب می کنید علاوه بر دسته آن تمام دستگاه عایق حرارتی باشد. بهتر است دستگاهی که خریداری می کنید دارای تایمر باشد چون تایمر دستگاه زمان آماده شدن ساندویچ را اطلاع می دهد.

شرایط خرید قسطی ساندویچ ساز از قسطی کلاب

افرادی که قصد خرید اقساطی ساندویچ ساز و یا هر نوع لوازم خانگی مورد نیاز خود، که شرایط خرید نقدی آن را ندارند میتوانند جهت خرید به سایت www.ghesticlub.com  مراجعه نمایند. این سایت کلیه محصولات خود را به صورت تمام قسط در اختیار مشتریان قرار می دهد. در این سایت افراد یک خرید قسطی بدون پیش پرداخت را تجربه می کنند.

سایر بلاگ های مرتبط

یخچال ال جی قسطی

یخچال ال جی قسطی
برند ال جی علاوه بر کیفیت عالی و طراحی زیبا از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار می‌باشد که کمترین برندی این نوع از محبوبیت را تاکنون تجربه کرده ...

خرید قسطی لباس شویی دوو

خرید قسطی لباس شویی دوو
لباسشویی یکی از مهم‌ترین وسایل برقی در هر آشپزخانه‌ای است. برای خرید قسطی لباس شویی دوو به بخش ماشین لباسشویی در دسته بندی لوازم...