خرید قسطی تبلت s6

تاریخ انتشار:
1403/2/28 13:11:26

تبلت‌های سامسونگ دارای کیفیت و کارایی منحصر به فردی است. برای خرید قسطی تبلت s6 به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی تبلت s6


بررسی تبلت پرفروش سامسونگ 

اگر  قصدخرید قسطی تبلت s6 را دارید باید بدانید این محصول یکی از جدیدترین تبلت های تولید شده توسط شرکت کره‌ای سامسونگ می‌باشد. S6 پلاس یا s6  لایت بعد از تبلت 6 اس توسط سامسونگ معرفی شد. سامسونگ  این محصول خود را در سال 2020 معرفی و اندکی بعد در بازارهای جهانی عرضه کرد. تبلت جدید سامسونگ 467 گرم وزن داشته و سایز آن 10.4 اینچ است.

این تبلت می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که تمایل دارند از صفحه نمایش بزرگ به جای صفحه نمایش کوچک موبایل‌ها استفاده کنند. همچنین این تبلت برای فیلم  تماشا کردن، خواندن کتاب‌های pdf و بازی کردن مناسب می باشد.

همچنین  این تبلت‌ ها می‌توانند انتخاب خوبی برای دانش آموزانی باشند که بسیاری از کارهای درس خواندن آن‌ها امروزه به صورت آنلاین انجام می‌شود. تبلت 6s لایت در دو مدل با حافظه‌های گوناگون عرضه شده است. با خرید اقساطی تبلت s6 از سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی را تجربه نمایید.

یک مدل از این تبلت دارای حافظه داخلی 64 گیگابایت و رم 4 گیگابایت بوده و مدل دیگر نیز رم 4 گیگابایت داشته اما حافظه داخلی آن 128 گیگابایت می‌باشد. تبلت +6s از حافظه خارجی پشتیبانی کرده و دارای درگاه اختصاصی برای کارت حافظه می‌باشد. در ادامه بیشتر در مورد این تبلت جدید سامسونگ توضیحاتی  را ارائه می‌کنیم. 

مشخصات و ویژگی‌های تبلت 6s پلاس

قبل از خرید قسطی تبلت s6 باید با مشخصات و ویژگی‌های فنی این محصول آشنایی کامل داشته باشید. این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی خازنی بوده که می‌تواند 16 میلیون رنگ مختلف را به نمایش بگذارد. این کیفیت در صفحه نمایش تبلت سبب می‌شود این دستگاه انتخاب مناسبی برای تماشای فیلم‌ها با کیفیت بالا باشد. نوع صفحه نمایش این تبلت tft بوده و رزولوشن آن 244 پیکسل در هر اینچ است.

تبلت جدید سامسونگ قابلیت پشتیبانی از سیم کارت در ابعاد نانو را دارد. سامسونگ تبلت 6s لایت یا همان تبلت + 6s را با سیستم عامل اندروید 10 عرضه کرده است. تراشه به کار رفته در این تبلت 10 نانومتری بوده و پردازنده مرکزی نیز 8 هسته ای می‌باشد. 

نکته بسیار مهمی که در خصوص این تبلت وجود دارد این است که کیفیت دوربین آن چندان بالا نیست و نباید از تبلت 6s لایت این انتظار را داشته باشید که به کمک آن بتوانید عکس‌های با کیفیت ثبت کنید. برای خرید اقساطی تبلت s6 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

دوربین اصلی این تبلت دارای یک لنز 8 مگاپیکسلی واید می‌باشد و دوربین سلفی نیز دارای یک لنز 5 مگاپیکسلی می‌باشد. تبلت 6s پلاس دارای یک بلندگو با قابلیت پشتیبانی از صدای استریو بوده و جک 3.5 میلیمتری برای هدفون را دارد. از مهم ترین نقاط قوت تبلت 6s پلاس سامسونگ باتری آن می‌باشد. باتری این تبلت دارای ظرفیتی برابر با 7040 میلی‌آمپر ساعت است که می‌تواند برای ساعت‌های زیادی شارژدهی کند. این تبلت دارای شارژر سریع 15 وات نیز می‌باشد.

تبلت 6s پلاس رادیو ندارد، اما از gps بلوتوث ،usb پشتیبانی می‌کند. این تبلت در سه رنگ صورتی، آبی و خاکستری در بازارهای جهانی عرضه شده است. تبلت +6s می‌تواند نیازهای روزمره شما را برطرف کند. 

چگونگی خرید قسطی تبلت s6

سایت قسطی ‌کلاب امکان خرید اقساطی تبلت s6 را برای شما فراهم کرده است شما می‌توانید برای خرید اقساطی تبلت سامسونگ از شرکت‌های طرف قرار‌داد سایت قسطی کلاب اعتبار دریافت کنید. شما می توانید این تبلت را به صورت نقدی نیز از این سایت خریداری کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر فروش قسطی تبلت کار  فروش قسطی انواع کالای دیجیتال مانند موبایل‌های برندهای مختلف را نیز انجام می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی موبایل a32

خرید قسطی موبایل a32
یکی از گوشی‌های خوش قیمت و پرفروش سامسونگ گلکسی A32 می‌باشد. برای خرید قسطی موبایل a32 به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک

خرید اقساطی گوشی ایفون 14 با چک
برند اپل همیشه محصولات متنوع و منحصر به فردی را طراحی و تولید کرده است. جدیدترین محصول این برند جذاب مدل iphone 14 است. برای خرید...