خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/7 06:52:15

یکی از جدیدترین گوشی‌های مقرون به صرفه سامسونگ با نام a03 در سال 2021 رونمایی شد. برای خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ


معرفی جدیدترین گوشی مقرون به صرفه سامسونگ

کمپانی سامسونگ در سال 2021 مدل‌های متنوعی از تلفن همراه را طراحی و تولید کرده است. یکی از جدیدترین محصولات این برند کره‌ای گوشی a03 می‌باشد که دارای قیمت بسیار مناسبی است. در این مقاله قصد داریم در مورد این گوشی جذاب و خوش قیمت سامسونگ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید اقساطی خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ دارید به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

صفحه نمایشگر بزرگتر یعنی فضای بهتر بازی!

اگر اهل گیم و بازی کردن با تلفن همراه می‌باشد، گوشی a03 سامسونگ می‌تواند گزینه مناسبی باشد. صفحه نمایشگر این گوشی جذاب در حدود 6.5 اینچ با کیفیت Infinity-V می‌باشد، همچنین این صفحه قابلیت پخش کیفیت HD+ را دارا است و حس بی‌نظیری به مخاطب القا می‌کند. با خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید لذت بخش را تجربه نمایید.

یک گوشی خوش رنگ و خوش استایل!

گوشی جذاب a03s دارای رنگبرندی بسیار جذاب و خاصی می‌باشد. این گوشی استثنایی در رنگبندی مشکی، سفید، آبی و قرمز طراحی و تولید شده است که رنگ آبی آن بسیار منحصر به فرد می‌باشد. از دیگر مزایای این گوشی جدید می‌توان به اندازه و میزان مناسب آن اشاره کرد که در دست به راحتی جای می‌گیرد و موجب خسته شدن دست نخواهد شد. برای خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بررسی دوربین‌های سه گانه A03s

گوشی جذاب سامسونگ مدل a03s دارای سه دوربین قدرتمند و کاربردی می‌باشد. دوربین اصلی این گوشی استثنایی 13 مگاپیکسل است و دو دوربین ماکرو و عمق سنج به همراه فوکوس را دارا می‌باشد. دوربین ماکرو این گوشی 2 مگاپیکسل است و سوژه را به صورت بوکه و با دقت بالایی به نمایش می‌گذارد، همچنین سوژه را از پس زمینه جدا می‌کند و جلوه بسیار طبیعی به آن خواهد داد. 

دوربین سلفی گوشی a03 5 مگاپیکسل است، شما با این دوربین می‌توانید سلفی‌های جذاب و پرتره را برای خود بسازید و از داشتن خاطرات خود با کیفیتی مناسب لذت ببرید. برای خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید لذتبخش را تجربه کنید.

باتری قوی و ماندگار

باتری به کار رفته در گوشی a03s حدود 5000 میلی آمپر بر ساعت می‌باشد. این گوشی جذاب قدرت ماندگاری باتری بالایی دارد و می‌تواند ساعت‌ها در اختیار شما باشد. این دستگاه در دو مدل RAM 3 و 4 طراحی شده و حافظه آن نیز 32 و 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. نکته جالب در طراحی این گوشی استثنایی وجود اسکنر اثر انگشت در کناره این موبایل است که حس متفاوتی را به کاربر القا خواهد کرد. با خرید قسطی گوشی A03 سامسونگ از سایت قسطی کلاب یک خرید پر سود را تجربه نمایید.

قسطی کلاب و شرایط فروش اقساطی موبایل بدون ضامن

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایطی عالی برای خرید اقساطی لوازم خانگی، موبایل و کنسول بازی در نظر گرفته است که مشتریان به سادگی امکان خرید قسطی را داشته باشند. 

قسطی کلاب با ارائه طرح چابک شرایط خرید اقساطی تا سقف 40 میلیون تومان را برای مشتریان وفادار خود مهیا ساخته است و شما بدون ضامن می‌توانید لوازم دلخواه و مورد نیاز خود را بدون ضامن خریداری کنید. بهترین فروشگاه برای خرید اقساطی گوشی A03 سامسونگ بی‌شک سایت قسطی کلاب است.

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب انواع محصولات روز دنیا را به فروش می‌رساند و جدیدترین لوازم خانگی و تلفن همراه در سایت قسطی کلاب موجود است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه دریافت وام خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و در صورت نیاز با کارشناسان مجرب ما در قسطی کلاب تماس حاصل فرمایید. با قسطی کلاب فرمان آرزوها در دستان شماست!

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ

خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ
برای خرید قسطی گوشی a05s سامسونگ با شرایطی عالی به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال...

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته

خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته
اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 15 با سفته الکترونیکی یا چک به بخش موبایل اپل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب...