خرید قسطی گوشی s24 ultra با چک

تاریخ انتشار:
1403/2/10 16:21:04

شما می‌توانید برای خرید قسطی گوشی s24 ultra با چک به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید قسطی گوشی s24 ultra با چک



بررسی فنی و تخصصی گوشی S24 ultra

در سال‌های اخیر رقابتی بسیار تنگاتنگ مابین دو غول تولید‌کننده کالای دیجیتال جهان یعنی شرکت سامسونگ و اپل صورت گرفته است. با خرید قسطی گوشی s24 ultra و استفاده از فناوری‌هایی که در آن استفاده شده است متوجه خواهید شد که امسال امکان برنده شدن شرکت سامسونگ بسیار بالا است. در ادامه به بررسی گوشی جدید این شرکت خواهیم پرداخت. بعد از بررسی این دیوایس متوجه خواهید شد که خرید اقساطی گوشی s24 ultra یکی از بهترین تصمیم‌هایی می‌باشد که می‌توانید بگیرید.

بررسی مشخصات گوشی

این کالای دیجیتال در تاریخ 31 ژانویه 2024 به بازار‌های جهانی عرضه شده است. در واقع این محصول یکی از جدید‌ترین تولیدات شرکت سامسونگ می‌باشد. اندروید این گوشی به صورت اورجینال ورژن 14 است. همچنین مدل رابط کاربری این دیوایس One UI 6.1 می‌باشد. با خرید قسطی گوشی s24 ultra از یک گوشی با ابعاد 162.3 در 79 در 8.6 میلی‌متر و وزن 233 گرم می‌توانید استفاده نمایید. این گوشی در رنگ‌های متنوع  مشکی، خاکستری، بنفش، زرد، سبز، نارنجی و ارغوانی در بازار موجود می‌باشد.

نمایشگر 6.8 اینچی s24 ultra از نوع Dynamic LTPS AMOLED 2X است. این صفحه‌نمایش قادر است تا رزولوشنی برابر 1440 در 3088 پیکسل را در اختیار کاربر قرار دهد. این مانیتور از تکنولوژی‌های جدیدی مانند HDR10+  و Always-on Display بهره‌مند می‌باشد. سخت‌افزار این گوشی هوشمند از نوع Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 در بخش تراشه اصلی خواهد بود. این CPU از نوع 4 نانو‌متری و 8 هسته‌ای می‌باشد. 

زیبایی بی‌نظیر 

در بخش GPU این مدل موبایل از تراشه‌ای از نوع Adreno 750 با قدرت 1 گیگا‌هرتز بهره‌مند است. خرید اقساطی گوشی s24 ultra را می‌توانید در انواع 256 گیگابایت / 12 گیگابایت رم، 512 گیگابایت / 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت / 12 گیگابایت رم انجام دهید. بدیهی است که قیمت این مدل‌ها براساس رم و هارد داخلی متفاوت خواهد بود. هارد داخلی این گوشی از نسل جدید و پر‌سرعت UFS 4.0 است. 

از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد!

با خرید قسطی گوشی s24 ultra در پنل پشتی از یک دوربین 3 لنز با قدرت‌های 200، 50 و 12 مگاپیکسل برخوردار خواهید شد. ترکیب این دوربین‌های قدرتمند توانایی فیلم‌برداری با کیفیت 8K را به شما خواهد داد. در بخش دوربین سلفی شما از یک دوربین با قدرت 12 مگا‌پیکسل می‌توانید استفاده کنید.

باتری این گوشی قدرتمند از نوع لیتیوم‌ یونی و با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت است. این باتری از تکنولوژی فست شارژ بی‌سیم و با‌سیم بهره‌مند است. حداکثر توان آداپتوری که قابلیت شارژ s24 ultra را دارد 45 وات است. سیم رابط برای شارژ گوشی مذکور از نوع USB Type-C 3.2 می‌باشد. همچنین این گوشی از فناوری‌های OTG و Power Delivery 3 نیز استفاده ‌می‌کند. در بخش صدا s24 ultra از یک اسپیکر دوگانه استریو با قابلیت تولید صدای 32 بیتی بهره‌مند است.

خرید اقساطی گوشی s24 ultra برای شما یک پکیج سنسوری شامل: حسگر اثر‌انگشت زیر نمایشگر، سنسور شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنسور مجاورتی، قطب‌نما و در نهایت حسگر فشارسنج هوا را به ارمغان می‌آورد. این گوشی دو سیم‌کارته در بخش کانکتیویتی از فناوری‌های وای فای، بلوتوث ورژن 5.4، GPS و جدید‌ترین فناوری اینترنت همراه یعنی 5G استفاده می‌کند. 

بهترین مجموعه برای خرید قسطی گوشی s24 اولترا کجا می‌باشد؟

قسطی کلاب بهترین مرکز برای خرید قسطی گوشی سامسونگ s24 ultra و بسیاری از محصولات دیگر می‌باشد. فروش قسطی بسیاری از محصولات متنوع در این مجموعه صورت می‌پذیرد. این فروش تنها به کالای دیجیتال محدود نمی‌شود و محصولاتی مانند: لوازم خانگی، لوازم جانبی و حتی خودرو  را به این روش در این فروشگاه آنلاین می‌توان خریداری کرد. در سال‌های اخیر به‌دلیل عدم توانایی مردم به خرید نقدی، خانواده ها به اجبار  به سمت خرید اقساطی روی آورده‌اند. یکی از نکات مهمی که باید در این نوع خرید مد نظر داشته باشید خرید از یک مرکز مطمئن می‌باشد.

خرید قسطی گوشی سامسونگ s24 ultra و هر محصول دیگری ممکن است در بسیاری از مراکز وجود داشته باشد اما شرایط این فروش و نحوه ارسال، کیفیت اجناس ارسالی و غیره بسیار مهم خواهد بود. در قسطی کلاب شرایط آسان، قیمت مناسب و ارسال اجناس با کیفیت اصل و اورجینال در این نوع فروش اعمال می‌شود. همچنین سفارش انجام شده در کمترین زمان ممکن آماده و برای خریدار ارسال خواهد شد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو

خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو
یکی از بهترین گوشی‌های شیائومی مدل redmi note 12 pro می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی ردمی نوت 12 پرو به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید قسطی آیپد ایر

خرید قسطی آیپد ایر
اگر شما هم علاقه مند به محصولات لوکس شرکت اپل هستید، به بخش تبلت در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک...