خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته

تاریخ انتشار:
1403/2/29 00:30:59

اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته الکترونیکی یا چک دارید به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی گوشی آیفون 13 با سفته


مقدمه

با وجود اینکه کمپانی اپل گوشی‌های آیفون سری 14 و 15 خود را پرقدرت‌تر از قبل روانه بازار کرده است، اما به دلیل عدم رجیستر این دو مدل در ایران، هنوز آیفون سری 13 بیشترین آمار خرید را در کشورمان به خود اختصاص داده است. به دلیل همین تقاضای بالا و قابلیت رجیستر شدن، شاهد این هستیم که قیمت بسیار بالاتری نیز نسبت به سری 14 و 15 دارد. 

همین موضوع نیز باعث شده است که خرید نقدی این مدل گوشی در توان هر قشری از جامعه نباشد. بنابراین اگر امکان خرید قسطی گوشی آیفون 13 مهیا شود، یک امتیاز بزرگ برای دوستداران گوشی‌های حرفه‌ای آیفون فراهم می‌شود. همراه ما باشید تا ضمن بررسی مشخصات این گوشی فوق‌العاده، شرایط خرید اقساطی آن را نیز با هم بررسی کنیم. 

مزایای خرید قسطی آیفون 13

اگر جز آن دسته از افراد هستید که از کار با گوشی‌های آیفون لذت می‌برید، مطمئنا خرید قسطی گوشی آیفون 13 می‌تواند یک فرصت طلایی برایتان محسوب شود. اما امکانات گوشی آیفون 13 چیست و چه تفاوت‌هایی با مدل‌های قبل و بعد خود دارد. این مدل گوشی در سه تیپ آیفون 13، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس در 14 سپتامبر 2021 معرفی و در 24 سپتامبر به بازار فروش عرضه شد. از نظر ظاهری تفاوت زیادی با سری های قبل تر از آن مشاهده نمی‌شود. اما مشخصات داخلی آن تفاوت‌هایی با سری 12 دارد. از جمله این امکانات عبارتند از:

ابعاد گوشی آیفون 13

شما با خرید قسطی گوشی آیفون 13 یک گوشی با ابعاد نمایشگر 6.1 اینچ از نوع Super Retina XDR OLED با حداکثر نرخ نوسازی 60 هرتز و حداکثر روشنایی 1200 نیت را خریداری می‌نمایید. 

حافظه و رم

حافظه داخلی این کالای دیجیتال هوشمند به صورت ترکیب حافظه داخلی و رم:

•4 گیگابایت رم با 128 گیگابایت حافظه داخلی
•4 گیگابایت رم با 256 گیگابایت حافظه داخلی
•4 گیگابایت رم با 512 گیگابایت حافظه داخلی

ارائه شده است. در کنار این ترکیبات فوق‌العاده، تراشه پردازنده 6 هسته‌ای 5 نانومتری گوشی آیفون 13، می‌تواند یک سرعت عالی را زمان استفاده از برنامه‌های مختلف به شما هدیه دهد.

دوربین گوشی آیفون 13

مهم‌ترین عاملی که کاربران را به خرید قسطی گوشی آیفون 13 ترغیب می‌کند، دوربین فوق‌العاده پشت و سلفی آن می‌باشد. دوربین اولترا‌واید 12 مگاپیکسلی با لنز اولترا‌واید 13 میلی‌متری و چرخش 120 درجه به همراه کیفیت فیلم‌برداری K4 می‌تواند بهترین وسیله برای ثبت لحظات شما باشد.
دوربین سلفی گوشی آیفون 13 نیز با کیفیت 12 مگاپیکسل و لنز واید 23 میلی‌متری نیاز شما را از یک عکس با‌کیفیت به طور کامل برطرف می‌کند.

باتری

اگر برای خرید قسطی گوشی آیفون 13 بخواهیم به بررسی باتری گوشی نیز بپردازیم به یک باتری لیتیوم یونی 3240 میلی‌آمپر‌ساعت با حداکثر توان شارژ پشتیبانی شده 20 وات می‌رسیم. نوع باتری آن از نوع غیر قابل تعویض برای کاربر می‌باشد ولی قابلیت شارژ سریع و پشتیبانی از شارژر بی‌سیم را دارد.

رنگ‌بندی

بدون شک پالت رنگ جذاب آیفون شما را زمان خرید قسطی گوشی آیفون 13  به چالش می‌کشاند. این گوشی هوشمند در رنگ‌های سفید، سبز، آبی، صورتی، مشکی و قرمز عرضه شده است. 

تفاوت آیفون سری 13 با سری 12 و 14

اگر بخواهیم زمان خرید قسطی گوشی آیفون این گوشی را با مدل‌های بالاتر و پایین‌تر آن بررسی کنیم، باید بگوییم که این گوشی‌ها از نظر ظاهر مشابه هم هستند. اما فراموش نکنید که آیفون 13 آخرین نسخه رجیستر شده آیفون در ایران  می‌باشد. سری 13 نسبت به سری 12 دارای باتری قدرتمندتری می‌باشد. به همین جهت وزن و ابعاد آن کمی‌بالاتر رفته است. در دوربین سری 13 نیز شاهد تغییراتی نسبت به سری 12 هستیم. از جمله این تغییرات عبارتند از:

•قابلیت پردازش بالاتر تصاویر.
•اضافه شدن حالت Deep Fusion برای گرفتن عکس در محیط‌های کم نور.
•افزودن قابلیت Cinematic Mode برای فوکوس بیشتر و ایجاد حالت پرتره در زمان فیلمبرداری.
•افزودن قابلیت فیلم‌برداری ProRes با حالت فیلمبرداری فشرده با حجم کم و کیفیت بالا می‌باشد.

در مشخصات ظاهری و داخلی آیفون 13 نسبت به سری‌های 14 و 15 نیز شاهد تغییراتی هستیم. اما باز هم بیشترین تغییرات بر روی دوربین آنها اعمال شده است. 

بهترین مرکز خرید قسطی آیفون 13

حال که به طور کامل با گوشی آیفون 13 آشنا شدیم، می‌خواهیم با هم به شرایط خرید قسطی آیفون 13 نیز بپردازیم. مجموعه قسطی کلاب با توجه به تورم بالایی که بر روی قیمت‌ کالاهای خارجی حاکم است، شرایط فوق‌العاده‌ای را برای فروش قسطی محصولات خود در نظر گرفته است. شما برای خرید اقساطی لوازم برقی، خانگی، ماشین می‌توانید بدون نیاز به ضامن یکی از گزینه‌های خرید اقساطی را انتخاب کنید و به راحتی به کالای مورد نیاز‌تان برسید. قسطی کلاب همراه شماست و شما را بدون نگرانی از توانایی مالی‌تان به کالای مورد نیاز‌تان می‌رساند. همین حالا از فرصت استثنایی خرید قسطی آیفون 13 استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ

خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ
یکی از گوشی‌های مقرون به صرفه و باکیفیت برند سامسونگ مدل گلکسی A22 می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی a22 سامسونگ به بخش موبایل...

لیست پارت نامبرهای آیفون

لیست پارت نامبرهای آیفون
با توجه به لیست پارت نامبرهای آیفون می‌توان کشور‌های مقصد این برند را شناسایی و حتی دستگاه‌ها را بر طبق آنها به روز رسانی کرد. برای اطلاع از...