خرید قسطی گوشی a51

تاریخ انتشار:
1403/2/27 01:20:48

پرفروش‌ترین گوشی 2020 بدون شک گوشی a51 سامسونگ می‌باشد که بسیار طرفدار دارد. برای خرید قسطی گوشی a51 به بخش کالای دیجیتال در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی گوشی a51


پر ستاره‌ترین گوشی سامسونگ

در اواخر سال 2019 میلادی با یک میانرده دیگر سامسونگ از سری گلکسی A مواجه بودید که بسیار پرفروش بود. این سری با تنوع مناسب، هزینه مقرون به صرفه و قابلیت‌های خوب به استقبال مردم آمد. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی بیشتر این اسمارتفون بپردازیم. قابلیت خرید اقساطی گوشی a51 در قسطی کلاب فراهم شده است.

طراحی بدنه

این گوشی از نظر طراحی بدنه به مدل A51 شباهت زیادی دارد. فریم و قاب از پلاستیکی با کیفیت ساخته شده و ابعاد بدنه این گوشی برابر با 7.9 در 73.6 در 158.5 میلی‌متر و وزنی معادل  172 گرم دارد. 

این گجت می‌تواند به صورت هم ‌زمان دو سیم کارت پشتیبانی کند. در زیر قاب یا جایگاه برای اتصال جک 3.5 میلی‌متری هندزفری و یک درگاه مخصوص به USB نوع C مواجه هستید، همچنین پنل پشتی براق و درخشان است و جلوه‌ای رنگین کمانی دارد.

مشخصات نمایشگر

صفحه نمایش این اسمارتفون سایزی برابر با 6.5 اینچ دارد. اسکنر اثر انگشت در این گجت درون نمایشگر تعبیه شده و نمایشگر حاشیه‌های بسیار باریکی دارد. 

نسبت نمایشگر به بدنه در این دستگاه در حدود 87.4 درصد است و بر روی نمایشگر یک لایه محافظ شیشه از نوع گوریلاگلس 3 قرار دارد. با خرید اقساطی گوشی a51 لذت سرچ در اينترنت و ديدن فيلم را در نمايشگری مناسب تجربه كنيد!

این پنل از فناوری سوپر امولد استفاده می‌کند. رزولوشن نمایشگر 1800 در 2400 پیکسل می‌باشد و تراکمی برابر با 405 پیکسل در اینچ دارد. در این نمایشگر با قابلیت منحصر به فرد صفحه همیشه روشن رو به رو هستید که زیاد بر روی عملکرد باتری تاثیر ندارد. بهتر است روشنایی در گوشی را بر روی 90 درصد تنظیم نمایید تا شاهد یک صفحه مناسب در کارهایی مثل کاوش در اینترنت باشید.

قابلیت‌های نرم افزاری و سخت افزاری

سیستم عامل این گوشی به طور پیش ‌فرض از اندروید نسخه 10 برخوردار است. رابط کاربری این گجت نیز، نسخهOne UI 2.1 می‌باشد. گلکسی A51 از تراشه 10 نانومتری معروف اگزینوس 9611 استفاده می‌کند.

a51 دارای یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای می‌باشد و با فرکانسی در محدوده 1.7 تا 2.3 گیگاهرتز عمل می‌کند. در کنار پردازنده اصلی، پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP3 قرار دارد.

این اسمارتفون در سه نسخه مختلف رم با ظرفیت های 4، 6 و 8 گیگابایتی عرضه می‌شود و حافظه داخلی نیز در دو نسخه متفاوت 64 و 128 گیگابایتی تولید شده که در صورت نیاز می‌توانید از حافظه جانبی برای ذخیره سازی بیشتر استفاده کنید. با خرید قسطی گوشی a51 سرعت، دقت و کارایی را با هم تجربه کنید!

دوربین‌های چهارگانه و سلفی

در پنل پشتی این گوشی با یک ماژول مستطیلی از لنزهای چهاگانه رو به رو هستید. لنز اصلی 48 مگاپیکسلی از نوع گسترده یا واید است و در کنار آن، لنز 12 مگاپیکسلی فوق گسترده یا اولتراواید جای دارد. 

یک لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو به همراه یک لنز 5 مگاپیکسلی سنجش عمق نیز در این ماژول قرار گرفته‌اند که می‌توانند قابلیت‌های مناسبی چون فوکوس خودکار مرحله‌ای یا PDAF، قابلیت HDR، عکس‌برداری پانوراما و ثبت ویدیوهایی با کیفیت 4k و نرخ سرعت 30 فریم در ثانیه را ارائه دهند. 

در مورد دوربین سلفی نیز باید بگوییم که می‌تواند عکس‌های خوب و قابل قبولی بگیرد. در این گوشی هوشمند با یک باتری لیتیوم پلیمری به ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت رو به رو هستید که با یک شارژر 15 واتی به خوبی و در عرض کم‌تر از 80 دقیقه شارژ می‌شود.

نتیجه گیری

اگر بخواهیم به نقاط قوت و معایب این گوشی اشاره کنیم، می‌توانیم موارد زیر را برشماریم. با خرید قسطی گوشی a51 تفاوت را مشاهده کنید!

نقاط قوت:

• نمایشگر بزرگ با حاشیه کم

• رابط نرم افزاری خوب

• قدرت و سرعت مناسب

• دوربین‌های رضایت‌ بخش

• قیمت مقرون به صرفه

معایب:

• بدنه پلاستیکی

• شارژر معمولی

پیشنهاد خرید قسطی گوشی a51

برای برخورداری از یک گوشی با کیفیت و مقرون به صرفه می توانید مدل A51 را خریداری نمایید. توصیه ما به شما مراجعه به فروشگاه قسطی کلاب و دریافت اعتبار اقساطی از این سایت می‌باشد. پس هرچه زودتر نسبت به خرید اقساطی گوشی a51 اقدام نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max

خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max
هدفون بلوتوثی یکی از پرکاربردترین وسایل دیجیتالی است. برای خرید قسطی هدفون بلوتوثی AirPods Max به بخش هدفون در دسته بندی کالای...

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته

خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته
آیفون 14 محصول جدید اپل با طراحی ویژه روانه بازار شده است. برای خرید قسطی گوشی آیفون 14 پرومکس با سفته به بخش موبایل در دسته بندی...