خرید قسطی گوشی S21 fe با چک

تاریخ انتشار:
1403/6/29 19:00:58

یکی از گوشی‌های پرفروش و قیمت مناسب برند سامسونگ مدل گلکسی s21 fe می‌باشد. برای خرید قسطی گوشی S21 fe با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشی S21 fe با چک


گوشی s21 fe

با خرید قسطی گوشی s21 fe می‌توانید به یکی از پر امکانات‌ترین گوشی‌های روز دسترسی پیدا کنید. این گوشی، یکی از به روزترین گوشی‌های موجود در بازار است که از برند سامسونگ می‌باشد. برند سامسونگ با در نظر گرفتن سلیقه مخاطبان تلاش کرده تا بهترین امکانات را در محصولات خود، اعم از سری اس به کار ببرد. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با شرایط خرید اقساطی گوشی S21 fe از سایت قسطی کلاب آشنا سازیم. همین‌طور در این مقاله با این مدل از گوشی‌ها و ویژگی‌های سخت افزاری و نرم افزاری s21 بیشتر آشنا خواهید شد. 

مشخصات گوشی s21 fe

ابعاد این گوشی 6.4 اینچ است و دارای تراشه پر قدرت Exynos 2100 5G Chipset است.این مدل از گوشی دارای ابعاد 155.7 در 74.5 است به همین دلیل بسیار خوش دست می‌باشد. s 21 fe ارگونومی بسیار مناسبی دارد و دارای وزن177 گرم می‌باشد و در هنگام استفاده دستتان خسته نخواهد شد. جنس بدنه آن از پلاستیک و صفحه آن گوریلا گلس ویکتوس است، دوربین‌های سه گانه دارای برآمدگی کمی هستند. این گوشی در برابر گرد و غبار و قطرات آب مقاومت بسیار خوبی دارد چرا که دارای قاب و بدنه‌ای یکپارچه می‌باشد. s21 fe در چهار رنگ زیتونی، بنفش، مشکی و سفید به بازار عرضه شده است.

از ویژه‌ای نرم افزاری اس 21 اف ای می‌توان به اندروید 12 آن اشاره داشت که دارای جدیدترین امکانات می‌باشد. رابط کاربری آن نسخه 4 one ui است که امکانات شخصی سازی خوبی در اختیار مشتریان قرار داده است. نرم افزارهای مورد استفاده در این مدل به دلیل عملکرد خوب رابط کاربری به سرعت و بدون مشکل باز و بسته می‌شوند. سرعت و دقت نرم افزار اسکنر اثر انگشت و همچنین تشخیص چهره در این گوشی‌ها بسیار واضح می‌باشد. گوشی اس 21 اف ای از فناوری 5G بهره می‌برد تا مصرف کنندگان با خیال راحت از امکانات روز آن استفاده کنند. برای خرید قسطی گوشی S21 fe به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

گوشی s21 fe با پردازنده اسنپدراگون

گوشیs21 fe  با پردازنده اسنپدراگون 888 کوالکام بسیار پر قدرت می‌باشد. رم آن در دو مدل 6 و 8 گیگابایتی است و حافظه گوشی s21 fe 256 و 128 می‌باشد. باتری این گوشی از طریق کابل USB_C و با حداقل توان 25 وات شارژ می‌گردد. دوربین این مدل از گوشی‌های سامسونگ 32 مگابایت می‌باشد و دوربین سلفی نیز 10 مگابایتی است که کیفیت بسیار مناسبی جهت عکاسی، در شب و روز دارد. 

دوربین‌ها قابلیت ضبط ویدئو با فرمت 4k را دارند. قیمت گوشی s21 fe دارای نوساناتی است و با نوسانات نرخ ارز دچار تغییراتی می‌شود. محدوده قیمتی این گوشی از 18 میلیون به بالا می‌باشد که با توجه به رنگ، حافظه، رم دارای قیمت‌های متفاوتی هستند. از ویژگی‌های ممتاز این گوشی می‌توان به شارژ بی‌سیم مغناطیسی اشاره کرد که یک شاخصه به روز و خاص می‌باشد. برای خرید اقساطی گوشی S21 fe به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

خرید قسطی گوشی s21 fe از فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

در سایت قسطی کلاب انواع کالای دیجیتال به فروش می‌رسد و افراد می‌توانند با شرایط بسیار مناسب اقدام به خرید اقساطی نمایند. خرید قسطی گوشیs21 fe در این سایت امکان پذیر می‌باشد.

در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب می‌توانید به صورت نقدی و اقساطی اقدام به خرید نمایید. شما در این سایت می‌توانید بدون پیش پرداخت و ضامن و با اقساط 3 الی 12 ماهه خرید کنید. در سایت قسطی کلاب می‌توانید تا سقف 230 میلیون تومان خرید اقساطی داشته باشید. خرید از این سایت بسیار مقرون به صرفه می‌باشد چرا که دارای کمترین میزاد سود می‌باشد. خرید اقساطی گوشی S21 fe در قسطی کلاب با بهترین شرایط فروش اقساطی امکان پذیر است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ با چک

خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ با چک
یکی از بهترین برندهای تلفن همراه برند سامسونگ می‌باشد. برای خرید قسطي گوشي a54 سامسونگ با چک به بخش موبایل در دسته بندی کالای...

خرید قسطی اپل واچ اولترا چکی

خرید قسطی اپل واچ اولترا چکی
شما می‌توانید برای خرید قسطی اپل واچ اولترا با شرایطی عالی به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال ...