خرید اقساطی galaxy watch 4

تاریخ انتشار:
1403/2/20 11:02:29

جدیدترین محصول برند سامسونگ با نام Galaxy Watch 4 به بازار آمده است و طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی galaxy watch 4 به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید اقساطی galaxy watch 4


ساعت هوشمند کلاسیک سامسونگ!

کمپانی سامسونگ سالیان بسیاری است که در حوزه لوازم خانگی و کالای دیجیتال فعالیت می‌کند و به طور حتم سراسر جهان با این برند استثنایی آشنایی دارند. یکی از محصولاتی که اخیرا برند سامسونگ روانه بازار کرده است، ساعت هوشمند کلاسیک می‌باشد که از ظرافت و زیبایی فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

 در این مقاله قصد داریم در مورد ویژگی‌های خاص این گلکسی واچ اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مقاله جذاب همراه باشید تا بتوانید خرید اقساطی galaxy watch 4 را به آسانی از سایت قسطی کلاب انجام دهید.

ببند و حرکت کن!

بند ساعت جدید سامسونگ از جنس فلوئوروالاستومر می‌باشد. این بند ساعت اسثنایی مقاوت بالایی در برابر خیس شدن و عرق کردن دارد و به خوبی بر روی مچ دست سفت شده و در حین انجام حرکات ورزشی به هیچ عنوان جا به جا نمی‌شود.

متنوع‌ترین پس زمینه‌ها

گلکسی واچ 4 کلاسیک دارای پس زمینه‌های گوناگون آنالوگ، دیجیتالی و حتی پس زمینه‌های شخصی سازی شده با AR می‌باشد. شما می‌توانید هر روز پس زمینه خود را بدون هیچ محدودیتی تغییر دهید و حتی بهترین پس زمینه‌ها را برای خود بسازید! برای خرید قسطی galaxy watch 4 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه نمایید.

بدن خود را به سادگی بررسی کنید!

ساعت هوشمند جدید سامسونگ دارای فناوری پیشرفته Samsung BioActive Sensor می‌باشد. شما با داشتن این ساعت هوشمند جذاب می‌توانید میزان آب بدن، چربی، وزن، میزان عضلات و BIA خود را در عرض تنها 15 ثانیه مشاهده نمایید و به طور کامل از اوضاع بدن خود آگاه شوید.

ساعتی که نگران سلامتی شماست!

فناوری Samsung BioActive Sensor به سادگی فشاز خون شما را اندازه می‌گیرد، نواسانات قلب را چک می‌کند و کوچترین ناهماهنگی برای قلب را سریع برای شما و افرادی که مشخض کردید به اشتراک می‌گذارد. با خرید اقساطی galaxy watch 4 به آسانی از وضعیت سلامت عزیزانتان مطلع شوید.

با دوستان خود گروهی ورزش کنید

شما می‌توانید با داشتن ساعت هوشمند سامسونگ مدل گلکسی واچ 4 کلاسیک با دوستان خود یک گروه تشکیل دهید، امتیازات خود را ثبت کنید و در انتها برنده را مشخص نمایید، همچنین این ساعت هوشمند جذاب دارای امکان تشخیص فعالیت شما را دارد، به طور مثال تغییر وضعیت شما از حالت شنا به حالت دو سریع توسط ساعت هوشمند سامسونگ شناسایی می‌شود و میزان کالری که شما سوزانده‌اید را برای شما به درستی ثبت می‌کند. برای خرید قسطی galaxy watch 4 به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

بررسی حالت خواب شما به صورت دقیق!

ساعت هوشمند سامسونگ میزان اکسیژن و حالات شما در خوا را بررسی خواهد کرد. اگر شما به همراه این ساعت بخواب بروید، صبح که بیدار شدید می‌توایند گزارش کامل از خواب دیشب خود را مشاهده نمایید، به طور مثال ساعاتی که در خواب عمیق بودید، ساعاتی که خوابی سبک داشتید و تمامی این حالات را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. با خرید اقساطی galaxy watch 4 یک خواب راحت و آسوده را تجربه کنید.

طراحی شیک و کلاسیک

این ساعت هوشمند جذاب دارای قاب فلزی از جنس آلومینیوم زهی می‌باشد و ظاهری کلاسیک و گران قیمت به آن داده است، همچنین بند ساعت هوشمند سامسونگ تنوع بسیاری دارد و شما می‌توانید به دلخواه خود هر روز یک بند را استفاده نمایید. برند سامسونگ همیشه محصولات خود را بهترین تکنولوژی روز دنیا طراحی می‌کند و احترام بالایی برای مشتریان خود قائل است.

اگر به دنبال داشتن یک ساعت هوشمند زیبا و همه کاره هستید، پیشنهاد ما به شما انتخاب گلکسی واچ 4 می‌باشد. برای خرید قسطی galaxy watch 4 با قیمتی مناسب به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی لپ تاپ دل با چک

خرید قسطی لپ تاپ دل با چک
اگر قصد خرید قسطی لپ تاپ دل با چک را دارید، پیشنهاد ویژه ما به شما خرید اقساطی از بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی...

خرید اقساطي تبلت سامسونگ

خرید اقساطي تبلت سامسونگ
برند سامسونگ تبلت‌های متنوعی را طراحی و تولید کرده است. با خرید اقساطي تبلت سامسونگ از بخش کالای دیجیتال قسطی کلاب، یک خرید ...