خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما

تاریخ انتشار:
1403/2/30 03:33:23

برند پاکشوما یکی از بهترین کمپانی‌های ایرانی می‌باشد که کیفیت و کارایی بالایی دارد. برای خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما به بخش لوازم خانگی در سایت قسطی کلاب مراجعه کنید.


خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما


لوازم خانگی پاکشوما

پاکشوما با تولید ماشین لباسشویی که ابتدا نیمه اتوماتیک بود، قدم بزرگی در صنعت تولید لوازم خانگی در کشور برداشته است. در سال 1376 تغییراتی در مدیریت شرکت به وجود آمد. ماشین‌های نیمه اتوماتیک، تمام اتوماتیک شدند. یخچال ساید، کولر آبی، جاروبرقی، ماشین ظرفشویی و مایکروفر به تولیدات اضافه شد و حتی کار به جایی رسید که در سال 1393 شرکت جدیدی در شهرک صنعتی محمود آباد تاسیس شد.

خدمات پس از فروش مناسب

پاکشوما در حدود 700 مرکز خدمات پس از فروش در ایران دارد و در این مراکز می‌توانید قطعات ضمانت شده یخچال و ماشین ظرفشویی به آسانی تحویل بگیرید.

البته مراکز فروش 4500 تایی شرکت پاکشوما نیز در سراسر ایران به فعالیت می‌پردازند. پاکشوما مفتخر است که یک ایرانی می‌تواند در داخل کشور به راحتی و در کمترین زمان لوازم خانگی مورد نظر خود را بخرد و از آن استفاده مفید کند.

پاکشوما در آینه تاریخ

در حدود چهل سال پیش ماشین ظرفشویی نیمه اتوماتیک لیدی واش در این کارخانه تولید شد. کمپانی‌های کندی، ال جی، فیلیپس و هایر تمایل پیدا کردند تا با این کارخانه همکاری کنند و شروع تولیدات انبوهی کردند. با خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما در قسطی کلاب فراهم شده است.

ویژگی محصولات پاکشوما

طراحی مناسب

محصولات تولیدی پاکشوما طراحی مناسبی دارند. سطح درخشنده و براق این تولیدات به دکوراسیون منزل شما جلوه ویژه‌ای می‌بخشد.

موتور قدرتمند

موتور قدرتمند محصولاتی مثل ماشین‌های لباسشویی پاکشوما با موتوری قدرتمند و سرعتی معادل 1400 دور در دقیقه کار می‌کنند.

قیمت مناسب

این محصولات علیرغم ویژگی‌های فنی مطلوبی که نسبت به محصولات رقیب دارند، از قیمتی مناسب نیز، برخوردارند. در مقایسه با رقبای خارجی به دلیل تولید قطعات داخلی قیمت‌ها گاهی به نصف و کمتر از قیمت محصولات خارجی به فروش می‌رسد. با خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما مقرون به صرفه خرید کنید!

استفاده از فناوری‌های نوین

در تولید محصولات رقابتی و باکیفیت از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده می‌شود، زیرا بزرگترین استراتژی این کارخانه عرضه محصولات باکیفیت است.

بازاریابی مناسب

در تولیدات این کارخانه، نوآوری، طراحی صنعتی و نتایج دقیق حاصل می‌شود، زیرا تحقیقات بازاریابی به خوبی انجام می‌شود. پس از طراحی نیز، بازخورد مجددی از بازار گرفته می‌شود. با خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما از داشتن محصولات یک برند ایرانی با کیفیت لذت ببرید.

تحقیق و توسعه مناسب

در تولید محصولات پاکشوما طراحی اولیه سه بعدی در نظر گرفته شده و ارزیابی مناسبی انجام می‌شود، همچنین کلیه جزئیات در نظر گرفته می‌شود و تست و آنالیز توسط ابزار دقیق و ماشین آلات صنعتی دقیق صورت می‌گیرد تا محصول نهایی استانداردهای لازم را داشته باشد.

تنوع محصولات

این شرکت به تولید محصولات متنوع می‌پردازد که هر کدام از ویژگی‌های مطلوب و مناسبی برخوردار است. در ادامه توضیحی مختصر در ارتباط با هر محصول آمده است. با خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما تنوع انتخاب دارید!

کولر گازی

این محصول مدرن، نسل جدیدی از کولرهای گازی می‌باشد که دارای مشخصاتی مثل قدرت بالا، کیفیت مناسب و مصرف پایین است. این محصول فضای آکنده از طراوت را مهمان خانه شما می‌کند.

جاروبرقی

با وجود موتورهای پرقدرت توربو ضمن طراحی زیبای این محصولات، مکندگی قوی فراهم می‌سازد تا منازل شما را به حد کافی تمیز و پاکیزه سازد.

یخچال و فریزر

محصولات تولیدی این کارخانه طراحی مناسبی دارند و با تکنولوژی ساخت مطلوب، غذاهایی سالم و بهداشتی را نگهداری می‌کنند. با خرید نقدی یا اقساطی لوازم خانگی پاکشوما غذاهایی سالم و بهداشتی خواهید داشت!

ماشین ظرفشویی

با تولیدات مدرن این کارخانه، شاهد قدرت پاکیزگی و مصرف کم خواهید بود. ظروفی تمیز و درخشان که نشان از نسل جدیدی از فناوری‌های نوین خواهد داشت. با خرید قسطی لوازم خانگی پاکشوما پاکیزگی را احساس کنید!

ماشین لباسشویی

محصولات لباسشویی با داشتن تنوع در تولید، قدرتمند و کم مصرف هستند. به شما لباس‌هایی تمیز و زیبا هدیه می‌دهند و هیچ آسیبی نیز به الیاف لباس یا پارچه وارد نمی‌سازند.

فروش فوق‌العاده لوازم خانگی پاکشوما

برای تهیه لوازم خانگی پاکشوما می‌توانید به فروشگاه معتبر قسطی‌کلاب مراجعه نمایید. از یکی از روش‌های موجود در این فروشگاه وام دریافت کنید و لوازم خانگی خود را به صورت اقساطی تهیه فرمایید. پیشنهاد ما به شما خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما از قسطی کلاب می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطي تلویزیون جی پلاس با چک

خرید قسطي تلویزیون جی پلاس با چک
اگر قصد خرید قسطي تلویزیون جی پلاس با چک را دارید به بخش تلویزیون در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید...

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو با چک

خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو با چک
اگر تمایل به خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو با چک دارید به بخش ماشین ظرفشویی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه...