خرید قسطی مبلمان سلطنتی

تاریخ انتشار:
1403/2/22 00:02:10

اگر قصد خرید قسطی مبلمان سلطنتی با شرایطی آسان و مطمئن را دارید، به بخش مبلمان خانگی در دسته بندی لوازم خانگی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی مبلمان سلطنتی


کدام مبل مناسب خانه است؟

مبلمان سلطنتی از جمله لوازم خانگی پراستفاده در محیط خانه است که به عنوان "مبلمان استیل" نیز شناخته می‌شود. خرید قسطی مبلمان سلطنتی یکی از راهکارهای ویژه برای خرید اقتصادی این کالای خانگی می‌باشد. خرید اقساطی مبلمان سلطنتی بهترین روش برای خرید این نوع مبلمان می‌باشد. در ادامه به چند مورد از ویژگی مبلمان سلطنتی می‌پردازیم.

•داشتن تم کلاسیک: مبلمان سلطنتی یکی از محبوب‌ترین مبلمان در بین خانواده‌های ایرانی است. این نوع مبلمان یکی از لوازم خانگی‌ها است که اغلب در فضای دکوری با تم کلاسیک، استفاده می‌شود.

•داشتن وزن بالا: سنگین بودن مبلمان سلطنتی از مهمترین ویژگی بارز این دسته از مبل‌ها است. استفاده از متریال با تراکم بالا که باعث طول عمر بالای این مبلمان می‌شود از جمله دلایل سنگین بودن آن‌ها است.

•استفاده از منبت کاری چوبی: از دیگر ویژگی مبلمان سلطنتی، داشتن مواد چوبی (راش و گردو) در اسکلت بندی آن‌ها است. در قسمت‌های ظاهری این مبلمان چون تاج، دسته و پایه‌ها، اغلب از هنر منبت کاری استفاده می‌شود که به زیبایی کار افزوده می‌افزاید.

نکات کلیدی مهم در مبلمان سلطنتی

خرید اقساطی مبلمان سلطنتی در نوع خود مزیت‌هایی دارد اما این نوع کالای خانگی باید دارای خصوصیات مثبت، از نظر کیفیت نیز باشد. به چند مورد از نکات خرید مبلمان سلطنتی، اشاره می کنیم:

•کلاف مبل سلطنتی: مبلمان سلطنتی به عنوان یک لوازم خانگی پراستفاده، باید طول عمر بالا داشته باشد. کلاف یا همان اسکلت بندی آن، جز مهم‌ترین قسمت این نوع مبلمان تلقی می‌شود. جنس چوب به کار رفته در تولید این مبلمان باید از نوع چوب بادوام چون چوب روسی، گردو و راش باشد.

•پارچه رویه مبل سلطنتی: جنس پارچه رویه به کار رفته در مبلمان سلطنتی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. داشتن ویژگی‌های چون ضد لک، ضد چروک و دوام بالا در برابر پارگی از جمله نکاتی است که خریدار باید به آن توجه ویژه کند.

•نوع فوم مبل سلطنتی: در هنگام خرید قسطی مبلمان سلطنتی، در نظر داشته باشید، فوم‌های سرد بهترین نوع فوم هستند که باید در تولید این نوع مبلمان استفاده شوند‌. فوم سرد دارای ویژگی‌هایی چون، طول عمر بالا، انعطاف پذیری بدون تغییر شکل در طول زمان و تحمل فشار بالا، هستند. 

انواع مبلمان سلطنتی

به طور کلی لوازم خانگی‌هایی چون مبلمان سلطنتی، دارای تنوع بالایی در طرح، رنگ و مدل هستند. مبلمان سلطنتی مصری و مبلمان سلطنتی فرانسوی دو طرح محبوب و پرفروش می‌باشند. در مبلمان سلطنتی مصری اغلب از تاج بزرگ با ارتفاع زیاد استفاده می‌شود. طلایی، بژ و قهوه‌ای از جمله رنگ‌هایی است که در ساخت این مبلمان در رویه و اسکلت بندی آن‌ها استفاده می‌شود. مبلمان سلطنتی طرح مصری، نمادی از تمدن مصر باستان و پادشاهی این سرزمین می‌باشد. مبلمان طرح فرانسوی نیز از دیگر مدل‌های سبک "استیل" یا همان سلطنتی است که اغلب از ظاهر ساده‌تر و به اصطلاح سبک اروپایی و غربی، برخوردار است.

خرید اقساطی مبلمان سلطنتی از قسطی کلاب

مجموعه " فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب" یکی از فروشگاه‌های اینترنتی نام آشنا در فروش انواع لوازم خانگی چون مبلمان سلطنتی است." قسطی کلاب" سعی کرده است، با کیفیت‌ترین نوع از لوازم خانگی را با قیمت‌های بسیار اقتصادی برای فروش عرضه کند. این مرکز، فروش قسطی انواع مبلمان سلطنتی را نیز برای جلب رضایت حداکثری خریداران گرامی در نظر گرفته است. با توجه به گروه‌های متنوع خریداران چون کارمندان، بازنشستگان و مشاغل آزاد، لینک شرایط خرید اقساطی راهنمایی‌های کافی در این زمینه، ارائه می‌دهد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال

خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال
برند Tcl یکی از برندهای پر فروش در ایران است که تلویزیون‌های فوق‌العاده‌ای دارد. برای خرید اقساطی تلویزیون هوشمند تی سی ال به بخش...

خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما بدون ضامن

خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما بدون ضامن
برند پاکشوما یکی از برترین برندهای ایرانی در حوزه لوازم خانگی است. برای خرید اقساطی لوازم خانگی پاکشوما بدون ضامن به بخش لوازم خانگی در...