خرید اقساطی هدفون پایونیر

تاریخ انتشار:
1403/2/11 10:06:35

هدفون پایونیر یکی از بهترین هدفون های موجود در بازار است که با استفاده از آن می توان به صدایی رسا و واضح گوش سپرد. برای خرید قسطی انواع هدفون های پایونیر می توانید به بخش کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. 

خرید اقساطی هدفون پایونیر

اطلاعاتی درباره خرید پایونیر

فروش ویژه ی هدفون های اینترنتی در بخش های متفاوت سایت خرید اقساطی هدفون پایونیر می‌تواند راهکاری مناسب و ایده آل برای داشتن چنین محصولی باشد. پایونیر برند برتر و شناخته شده‌ی محصولات و لوازم صوتی و تصویری است. این شرکت چند ملیتی که اکنون یکی از بزرگترین و معروفترین شرکت‌های ساخت محصولات صوتی و تصویری و چند رسانه‌ای در ابتدا در سال 1938 در توکیو ژاپن به عنوان یک تعمیرگاه رادیو، بلندگو و اسپیکر راه اندازی شد. 

در کشور ما شاید بیشتر این برند را با طراحی و ساخت سیستم‌های ضبط و پخش خودرو می‌شناسیم اما این شرکت علاوه بر طراحی و تولید هدفون، همچنین یکی از بزرگترین تولید کنندگان دیسک‌های نوری اعم از سی دی و دی وی دی، صفحه‌های نمایش و محصولات نرم افزاری در دنیا است.

ویژگی‌های هدفون پایونیر

هدفون یکی از محصولات و لوازم محبوب و پر کاربرد در بین جوانان و نوجوانان است. مردم وقتی نام برند پایونیر را بر روی هدفون می‌شنوند، با توجه به سابقه و تاریخچه‌ی درخشان این برند توقع محصولی با کیفیت و مرغوب را دارند. 

انواع مدل‌های هدفون‌های پایونیر همین توقع و خواسته افراد مختلف را به دلیل داشتن ویژگی‌ها و خصوصیات برتر برآورده کرده اند. دو نوع هدفون این برند تولید می‌کند که عبارتند از هدفون‌های تو گوشی و هدفون‌های قرار گرفته بر روی سر که هر کدام ویژگی‌های و خصوصیات منحصر به فرد و خاص خودشان را دارند. 

از مهمترین و اصلی ترین ویژگی‌ها و خصوصیات این هدفون‌ها کیفیت و وضوح صدا و راحتی استفاده است. هدفون‌های روی سر پایونیر دارای حالت ارگونومیک برای راحت و آسان قرار گرفتن بر روی سر، سیم و جک است. 

برخی از مدل‌های هدفون‌های تو گوشی پایونیر هم دارای جک، مقاومت در برابر آب و مقاومت در برابر رطوبت و عرق دارد و همگی آنها به راحتی و آسانی و بدون درد و مشکلی در درون گوش قرار می‌گیرند.

قیمت هدفون‌های پایونیر

هر کدام از هدفون‌های پایونیر بسته به نوع و کاربرد، قیمت، مصرف کننده و خریدار متفاوت و منحصر به فردی دارد. قیمت آنها بستگی به خصوصیات و ویژگی‌های مختلفی دارد که بر روی هر کدام از انواع آنها تعبیه شده است. 

قیمت هدفون‌های قرار گرفته بر روی سر از هدفون‌های توی گوش و یا هندزفری بیشتر است. البته با توجه به اینکه پایونیر یک برند معتبر و شناخته شده‌ی خارجی است؛ قیمت آن از برندهای داخلی و متفرقه بیشتر است. اگرچه کیفیت و مرغوبیت آنها به قدری بالا است که ارزش هزینه کردن و پرداخت قیمت‌های بالای آن را دارد.

مزایای خرید اقساطی هدفون پایونیر

هدفون پایونیر یک محصول وارداتی است و با افزایش قیمت ارز و نوسانات بازار چنین محصولاتی، قیمت آنها افزایش چشمگیری یافته است. برای افرادی که عاشق دنیای تکنولوژی هستند؛ این شرایط اقتصادی اصلا باب میل آنها نیست. 

بهترین راهکار برای خرید چنین محصولاتی، خرید اقساطی آنها است. با این سیستم اقساطی هر فردی با توجه به بودجه و توان مالی‌ای که دارد، می‌تواند هر محصولی که به آن علاقه و نیاز دارد؛ بخرد. 

شرایط خرید اقساطی هدفون پایونیر

خرید اقساطی از قسطی کلاب به 3 مدل مختلف صورت می‌گیرد. اولین روش خرید اقساطی از بای چک است و دومین روش خرید اقساطی از لیزینگ پارسیان و سومین روش خرید اقساطی از لیزینگ فراز اندیشان است.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس

خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس
برند اپل برندی استثنایی در زمینه محصولات دیجیتالی است و طرفدارات بسیاری دارد. برای خرید اقساطی آیفون 11 پرو مکس به بخش کالای دیجیتال ...

خرید قسطی پاوربانک

 خرید قسطی پاوربانک
پاوربانک یکی از وسایل ضروری برای مسافرت و مکان‌هایی است که دسترسی به برق ندارید تا گوشی شما خاموش نشود. برای خرید قسطی پاوربانک به...