خرید قسطی گوشي a73

تاریخ انتشار:
1403/2/28 10:19:03

یکی از گوشی‌های میان رده و استثنایی سامسونگ با اسنپدراگون مدل گلکسی a73 می‌باشد. برای خرید قسطی گوشي a73 به بخش موبایل در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی گوشي a73


همه چیز درباره خرید قسطی گوشي a73

گوشی‌های سری a سامسونگ از جمله سری‌های پرطرفداری هستند که در سراسر جهان مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. از طرفی برند سامسونگ نیز طرفداران مخصوص به خود را دارد که علاقه مند به استفاده از گوشی‌های تلفن همراه این برند هستند. گوشی a73 از جمله گوشی‌های برند سامسونگ است که در زمان عرضه با بازار، با استقبال خوبی از طرف کاربران و طرفداران این برند رو به رو شد. دلیل این استقبال کیفیت بالای گوشی a73 به نسبت گوشی‌های هم رده دیگر این برند است. در ادامه به بررسی برخی از دلایل این استقبال می‌پردازیم که به شما کمک می‌کند انتخاب راحت‌تری برای خرید قسطی گوشي a73 داشته باشید. 

صفحه نمایشگر

خوب است که برای خرید قسطی گوشي a73 بدانید که برند سامسونگ به استفاده از نمایشگرهای با کیفیت فوق العاده مشهور است. از این رو شما می‌توانید از صفحه نمایشگر گوشی a73 اطمینان کامل داشته باشید. صفحه نمایشگر این تلفن همراه از جمله گوشی‌هایی است که از قابلیت FULL HD هم پشتیبانی می‌کند. از این رو طرفداران برند سامسونگ می‌توانند از قابلیت کیفیت بالای نمایشگرهای این گوشی نیز بهره مند شوند. 

کیفیت دوربین عکاسی

کیفیت دوربین گوشی برای بسیاری از افراد در هنگام خرید گوشی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. از همین رو کسانی که علاقه مند به خرید قسطی گوشي a73 هستند، می‌توانند از عملکرد باکیفیت دوربین‌های این گوشی اطمینان حاصل کنند. دلیل آن هم این است که گوشی a73 با داشتن دوربین چهارگانه در قسمت پشتی گوشی و با حضور دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی از کیفیت خوبی برای عکسبرداری برخوردار است.

یکی از قابلیت‌های گوشی a73، عکسبرداری در شب و در محیط‌های بسیار کم نور است. به این صورت که گوشی a73 زمانی که حتی منبع نوری بسیاری کمی وجود داشته باشد، می‌تواند با کیفیت قابل قبولی عکسبرداری کند. توجه داشته باشید که قابلیت عکسبرداری در شب گوشی a73 پاسخگوی تاریکی مطلق نیست. در واقع این گوشی در زمان‌هایی که به میزان کمی نیز منبع نوری وجود داشته به خوبی عکسبرداری می‌کند. به طور کلی می‌توان گفت گوشی a73، گوشی‌های خوبی برای عکسبرداری در شب هستند. 

مشخصات سخت افزاری

اگر بخواهیم عملکرد سخت افزاری گوشی a73 را مورد بررسی قرار دهیم، می‌توان گفت که گوشی a73 به طور کلی از عملکرد سخت افزاری خوبی برخوردار است. این تلفن‌های همراه با رم 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی به بازار عرضه شده‌اند که در مقایسه با گوشی‌های همرده این برند، از حافظه و پردازنده خوبی نیز برخوردار هستند. این گوشی از پردازنده 8 هسته‌ای مرکزی و یک پردازنده گرافیکی Adreno 642L برخوردار است. هم چنین اگر شما هم از جمله کسانی هستید که همواره نگران کمبود فضای داخلی گوشی تلفن همراه خود هستید، خوب است بدانید که در گوشی گوشی a73، امکان ارتقای فضای حافظه گوشی از طریق کارت حافظه SD نیز وجود دارد. 

شرایط اقساطی خرید قسطی گوشي a73

در سایت قسطی کلاب این امکان برای شما فراهم شده است تا بتوانید گوشی a73 را به صورت قسطی خریداری کنید. سایت قسطی کلاب علاوه بر خرید قسطی گوشي a73، به شما تضمین سلامت این گوشی‌های همراه را هم می‌دهد. از همین رو شما می‌تواند گوشی‌های همراه مورد علاقه خود را به صورت کاملا اقتصادی و به صورت خرید نقدی خریداری کنید. در این سایت علاوه بر خرید قسطی گوشي a73 سامسونگ، امکان خرید بسیاری از تلفن‌های همراه و کالای دیجیتال و الکترونیکی، فرشو قسطی و دیگر محصولات نیز به صورت خرید اقساطی وجود دارد که به راحتی می‌توانید از طریق سایت قسطی کلاب خرید قسطی خود را تکمیل نمایید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ

خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ
یکی از گوشی‌های پرفروش و مقرون به صرفه سامسونگ مدل m32 نام دارد. برای خرید قسطی گوشی m32 سامسونگ به بخش موبایل در دسته بندی...

خرید اقساطی مک‌ بوک 2021

خرید اقساطی مک‌ بوک 2021
اگر تمایل به خرید اقساطی مک‌ بوک 2021 با قیمتی عالی دارید، به بخش لپ تاپ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و...