خرید قسطی کنسول بازی ps5 چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/18 07:34:41

شما می‌توانید برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 به بخش کنسول بازی خانگی در دسته بندی بازی سرگرمی سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید و یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.


خرید قسطی کنسول بازی ps5 چکی



کنسول بازی PS5 

کنسول PS5 نسل جدید کنسول‌های بازی کمپانی سونی است که در نوامبر 2020 عرضه شد. این کنسول جدیدترین و بهترین کنسول بازی این شرکت معتبر محسوب می‌شود. سونی سال‌هاست که با ارائه کنسول بازی خود مورد توجه اکثر طرفداران بازی‌های ویدئویی می‌باشد و همیشه یکی از پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی را ارائه می‌کند. سونی در جدیدترین محصول خود نیز مورد توجه کاربران قرار گرفت. این کنسول بازی قوی‌ترین سخت‌افزار و نرم‌افزار را برای اجرای جدیدترین بازی‌های ویدئویی دارد و تجربه‌ای فوق‌العاده را برای شما فراهم می‌کند. در این مقاله به بررسی کامل کنسول PS5 از جمله مشخصات فنی و نحوه خرید آن خواهیم پرداخت. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

مشخصات فنی کنسول PS5 

کنسول PS5 یک گام قابل توجه نسبت به مدل قبلی خودش محسوب می‌شود. این کنسول دارای مشخصات فنی پیشرفته‌ای به شرح زیر می‌باشد:

* پردازنده مرکزی: AMD Ryzen Zen 2 هشت هسته‌ای
* پردازنده گرافیکی: AMD RDNA 2 با 10.28

 ترافلاپس قدرت پردازشی
* حافظه رم: 16 گیگابایت GDDR6
* حافظه ذخیره‌سازی: 825 گیگابایت SSD
* درایو نوری: Ultra HD Blu-ray
* قابلیت Ray Tracing
* 3D Audio Tech

ویژگی‌های این کنسول 

کنسول PS5 با ویژگی‌های چشم‌گیری که دارد مورد توجه طرفداران بازی‌های ویدئویی قرار گرفت. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های این کنسول به شرح زیر می‌باشند:

سرعت بارگذاری فوق‌العاده

حافظه فوق‌العاده کنسول PS5 باعث می‌شود تا تمامی بازی‌هایی که حتی گرافیک سنگینی دارند تنها در عرض چند ثانیه بارگذاری شوند. این ویژگی انتظار شما برای بارگذاری بازی را کاهش می‌دهد که باعث می‌شود زمان بیشتری را صرف بازی کنید. این کنسول باعث صرفه‌جویی در زمان شما می‌شود.

گرافیک عالی

کنسول PS5 از گرافیک نسل جدید با رزولوشن 8K و نرخ فریم 120 هرتز پشتیبانی می‌کند که شما را غرق دنیای تصاویر خواهد کرد. با این کنسول کاربران می‌توانند بازی‌های ویدیویی مورد علاقه خود را با جزئیات خیره کننده‌ای تجربه کنند. با مشخصات گرافیکی عالی این دستگاه شما لگ و کندی را تجربه نخواهید کرد.

صدای سه بعدی Tempest

صدای سه بعدی Tempest کنسول PS5 صدا را از جهات مختلف پخش می‌کند و تجربه‌ای باورنکردنی از بازی‌ها را برای شما به ارمغان می‌آورد. این ویژگی به خصوص در بازی‌های اکشن و یا ترسناک اثرگذاری‌اش را نشان می‌دهد. این ویژگی باعث می‌شود تا کاربران احساس کنند که در دل بازی قرار دارند. برای خرید قسطی کنسول بازی ps5 به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

دسته بازی DualSense

دسته بازی DualSense کنسول PS5 دارای بازخورد لمسی با ظرافت بالا و تریگرهای تطبیقی می‌باشد که به شما امکان می‌دهد تا تمام بازی‌ها را به صورت لذت‌بخش‌تری تجربه کنید. به عنوان مثال در بازی‌های مسابقه‌ای با ویژگی بازخورد لمسی می‌توانید حس کنید که خودرو روی چه سطحی حرکت می‌کند و در بازی‌های تیراندازی از طریق این تریگرهای تطبیقی و پیشرفته می‌توانید حس کنید که کشیدن ماشه اسلحه چه حسی دارد. برای خرید اقساطی کنسول بازی ps5 به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

قابلیت اشتراک‌گذاری بازی‌ها با دوستان

کنسول PS5 به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های مورد علاقه خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارید و با یکدیگر به صورت آنلاین بازی کنید. این ویژگی برای کاربران بسیار کاربردی واقع می‌شود و به آن‌ها امکان می‌دهد تا همراه با دوستان خود از بازی کردن لذت ببرند حتی اگر دوستان شما کنسول PS5 نداشته باشند. با خرید قسطی کنسول بازی ps5 از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

بازی‌های پرطرفدار کنسول PS5 

کنسول PS5 یک کتابخانه بازی گسترده از بازی‌های محبوب شما دارد که شامل بازی‌های انحصاری و چند پلتفرمی می‌شود. تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های موجود برای این کنسول عبارتند از:

* Marvel's Spider-Man: Miles Morales
* Ratchet & Clank: Rift Apart
* Horizon Forbidden West
* God of War: Ragnarok
* Gran Turismo 7
* forza
* Returnals
* FIFA 2022
* PES 2022

علاوه بر این کنسول PS5 تمام بازی‌های کنسول PS4 را اجرا می‌کند و شما می‌توانید بازی‌های PS4 خود را به PS5 منتقل کنید. 

خرید اقساطی کنسول بازی PS5 از سایت قسطی کلاب

سایت قسطی کلاب یک فروشگاه معتبر و آنلاین خرید قسطی محصولات مربوط به زمینه بازی سرگرمی در ایران محسوب می‌شود که امکان خرید نقدی و خرید قسطی کنسول بازی PS5 را برای شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید هم‌اکون سفارش خود را در سایت ثبت کنید. پس از بررسی مدارک قرارداد خرید اقساطی برای شما ارسال می‌شود. سایت قسطی کلاب از شما پیش‌پرداخت زیادی طلب نمی‌کند و اقساط خرید شما به صورت ماهانه از حساب شما کسر می‌شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره شرایط فروش قسطی کنسول PS5 می‌توانید با مشاوران سایت قسطی کلاب تماس بگیرید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک

خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با چک
کنسول بازی ایکس باکس یکی از جذاب‌‎ترین کنسول‌های بازی جهان می‌باشد که طرفداران بسیاری دارد. برای خرید اقساطی ایکس باکس سری اس با...

فروش قسطی ps5 دیجیتال

فروش قسطی ps5 دیجیتال
کنسول بازی پلی استیشن 5 در دو نوع متفاوت به بازار عرضه شده است. برای خرید قسطی ps5 دیجیتال به بخش کنسول بازی در دسته بندی بازی...