خرید اقساطی گوشی s24 ultra چکی

تاریخ انتشار:
1403/2/27 03:15:00

شما می‌توانید برای خرید اقساطی گوشی s24 ultra به بخش موبایل سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.



خرید اقساطی گوشی s24 ultra چکی


معرفی گوشی s24 ultra

گوشی s24 ultra، یکی از پرطرفدارترین و مورد انتظارترین تلفن‌های همراه‌ ارائه شده توسط شرکت معروف سامسونگ می‌باشد. سامسونگ قابلیت‌ها و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را در این مدل از گوشی‌های خود قرار داده است. این موضوع باعث شده است که s24 ultra به شدت مورد توجه کاربران و علاقه‌مندان به فناوری قرار بگیرد. در ادامه این مطلب قصد داریم نحوه خرید اقساطی گوشی s24 ultra و همچنین ویژگی‌ها و مشخصات این گوشی قدرتمند را مورد بررسی قرار دهیم. 

مشخصات و ویژگی‌های گوشی s24 ultra  

مانند برخی از مدل‌های قبلی گوشی‌های سامسونگ، در این کالای دیجیتال نیز یک صفحه نمایش 6.8 اینچی dynamic AMOLED 2x قرار داده شده است. شرکت سامسونگ چندین سال است که از این صفحه نمایش در گوشی‌های خود استفاده می‌کند. این صفحه نمایش حداکثر میزان روشنایی 2600 نیت به همراه فناوری HDR را در اختیار کاربران قرار می‌دهد که کیفیت نمایش و وضوح تصویر را چند برابر می‌کند. 

می‌توان گفت در حال حاضر گوشی s24 ultra یکی از بهترین دوربین‌ها را در میان سایر گوشی‌ها دارد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی، یک دوربین زوم 10 مگاپیکسلی همراه با یک لنز تله فوتو و یک دوربین 50 مگاپیکسلی می‌باشد. سامسونگ در طراحی این گوشی از یک حسگر 50 مگاپیکسلی با وضوح بالا و برخی از فناوری‌های هوش مصنوعی برای ثبت تصاویر، با وضوح بهتر استفاده کرده است. برای خرید قسطی گوشی s24 ultra به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.

در بخش سخت افزاری این کالای دیجیتال، از پردازنده فوق‌العاده قدرتمند Snapdragon 8 Gen 3 استفاده شده است. پردازنده‌های نسل سوم اسنپ‌ دراگون دارای قدرت پردازشی بالا و عملکردی بهینه بوده و از بسیاری از فناوری‌های پیشرفته روز پشتیبانی می‌کنند. در ساختار این پردازنده از هسته‌های قوی و معماری پیشرفته‌ای استفاده شده که باعث می‌شود این گوشی تمام برنامه‌ها و بازی‌های سنگین را با سرعت بالا و کاملا بهینه اجرا کند. 

گوشی s24 ultra همانند سایر مدل‌های s24 با جدیدترین رابط کاربری شرکت سامسونگ، یعنی One UI 6.1  و اندروید 14 راه‌اندازی می‌شود. نسخه 6.1 این رابط کاربری، ویژگی‌های جدیدی را به این سیستم عامل اضافه کرده است. که یکی از آن‌ها galaxy AI می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی s24 ultra از قسطی کلاب یک خرید بیادماندنی را تجربه کنید.

در رابطه با باتری، این کالای دیجیتال از یک باتری 5000 میلی آمپری تغذیه می‌کند. گوشی s24 ultra برای شارژ، از یک شارژر 45 وات استفاده می‌کند. فرآیند شارژ شدن این گوشی با اجرای پروتکل PPS و از طریق USB Power Delivery انجام می‌شود. از این رو، در صورتی که برای شارژ کردن این گوشی اگر از شارژر دیگری استفاده ‌کنید که شارژر 45 واتی سامسونگ نباشد، احتمالاً گوشی در مدت زمان طولانی تری شارژ شود. 

با استفاده از آداپتور 45 واتی سامسونگ، میزان شارژ این گوشی در مدت زمان 30 دقیقه به 69٪ و پس از بیست دقیقه دیگر به 100٪ می‌رسد. در نظر داشته باشید که این اعداد و درصد‌ها ممکن است با توجه به میزان شارژ باقی مانده از گوشی شما متغیر باشد. 

این کالای دیجیتال اولترا دارای تنظیمات استریو به همراه یک بلندگو قسمت پایینی گوشی و یک بلندگوی دیگر در قسمت بالایی می‌باشد که صدا را از طریق این دو بلندگو پخش می‌کند. علاوه بر این، s24 ultra از تکنولوژی Dolby Atmos پشتیبانی می‌کند که کیفیت فوق‌العاده‌ای در پخش صدا‌ها دارد. این تکنولوژی باعث می‌شود که صدا‌ها به شکل واقعی‌تر و جذاب‌تری به گوش برسند. همچنین، این گوشی دارای یک جک 3.5 میلیمتری است که از طریق آن می‌توانید هدفون‌های خود را به دستگاه متصل کرده و به فعالیت‌هایی نظیر گوش دادن به موسیقی و غیره بپردازید. برای خرید قسطی گوشی s24 ultra به فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب مراجعه کنید.

در مورد رم این کالای دیجیتال، گوشی s24 ultra دارای 12 گیگابایت رم می‌باشد. این میزان رم در گوشی به شما این امکان را می‌دهد بهترین عملکرد و سرعت را در استفاده از برنامه‌ها و بازی‌ها تجربه کنید و همچنین باعث می‌شود که در زمانی که تعداد برنامه‌های در حال اجرا زیاد است، گوشی عملکرد بهینه خود را حفظ کند و با مشکلی مواجه نشود. 

نحوه خرید اقساطی گوشی s24 ultra

امروزه، خرید اقساطی به عنوان یک روش ایده‌آل برای خرید یک گوشی جدید و یا هر نوع کالای دیگری به شمار می‌رود. با استفاده از این روش شما می‌توانید کالای مورد نظر خود را با پرداخت اقساط ماهیانه تهیه کنید. خرید قسطی گوشی برای بسیاری از افراد جامعه که توان خرید نقدی را ندارند، بسیار مناسب می‌باشد. در صورتی که تمایل به خرید قسطی گوشی s24 ultra دارید، سایت قسطی کلاب می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد. این سایت با فروش قسطی انواع کالای دیجیتال از جمله گوشی s24 ultra این بستر را برای شما فراهم کرده است تا بتوانید به راحتی این گوشی قدرتمند را خریداری کرده و از قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن استفاده کنید.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید لپتاپ اپل قسطی

خرید لپتاپ اپل قسطی
لپ‌تاپ‌های اپل از کیفیت و قیمت بسیار بالایی برخوردار می‌باشند، اما اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه‌مند به خرید اقساطی لپتاپ اپل...

خرید قسطی اپل واچ ویژه کارمندان

خرید قسطی اپل واچ ویژه کارمندان
اگر شما هم جز علاقه مندان به برند اپل و استفاده از محصولات آن هستید، به بخش ساعت هوشمند در دسته بندی کالای دیجیتال مراجعه نمایید و...