خرید قسطی tab a9 سامسونگ

تاریخ انتشار:
1403/2/26 19:26:07

شما می‌توانید برای خرید قسطی tab a9 سامسونگ با شرایطی عالی به بخش تبلت سامسونگ در دسته بندی کالای دیجیتال سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید.


خرید قسطی tab a9 سامسونگ


مقدمه

برند سامسونگ در دنیای کالای دیجیتال یکی از قوی‌ترین شرکت‌ها محسوب می‌شود. در صورتی‌که بتوانید خرید قسطی tab a9 سامسونگ و هریک از تولیدات این شرکت را به صورت اقساطی بخرید بسیار از لحاظ مالی به سود شما خواهد بود. این تبلت یک محصول اقتصادی با امکانات جدید می‌باشد. در ادامه به بیان ویژگی‌های این تبلت خواهیم پرداخت. 

بررسی فنی و تخصصی tab a9 سامسونگ

با خرید اقساطی tab a9 سامسونگ می‌توانید از فناوری‌های زیر استفاده کنید:

tab a9 سامسونگ در تاریخ 5 اکتبر 2023 به بازار کالای دیجیتال عرضه شده است. این محصول شرکت سامسونگ به صورت اورجینال از اندروید نسخه 13 استفاده می‌کند. سیستم عامل مذکور با رابط کاربری ورژن One UI 5.1 با این گوشی ارتباط برقرار می‌کند. با خرید قسطی tab a9 سامسونگ از یک تبلت با ابعاد 211 در 124.7 در 8 میلی‌متر می‌توانید استفاده کنید. tab a9 سامسونگ در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای و آبی طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است. صفحه‌نمایشی که این دیوایس از آن استفاده می‌کند از نوع TFT LCD با سایز 8.7 اینچ می‌باشد. این مانیتور قادر است تا رزولوشنی برابر 800 در 1340 پیکسل را برای کاربر ایجاد نماید.


این تبلت از یک تراشه 6 نانو‌متری 8 هسته‌ای از نوع MediaTek MT8781V/CA Helio G99 استفاده می‌کند. این تراشه برای یک محصول اقتصادی مناسب بوده و سرعت پردازش قابل قبولی را ایجاد می‌نماید. پردازنده گرافیکی این دستگاه یا همان GPU از نوع Mali-G57 MCMali-G57 MC22 می‌باشد. این پردازنده به نظر می‌رسد برای انجام گیم‌ها و نرم افزار‌های به‌روز مناسب باشد. خرید اقساطی tab a9 سامسونگ را می‌توانید در انواع مدل‌های 64 گیگابایت / 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت / 8 گیگابایت رم انجام دهید. بدیهی است که قیمت این دو مدل متفاوت خواهد بود.

tab a9 سامسونگ دارای یک اسلات مخصوص برای قرار‌گیری کارت‌حافظه از نوع microSDX می‌باشد. 

امکانات به‌روز 

در پنل پشتی tab a9 سامسونگ یک دوربین تک لنز با قدرت 8 مگا‌پیکسل قرار داده شده است. این دوربین دارای فوکوس خودکار و قدرت فیلم‌برداری 1080p می‌باشد. دوربین سلفی tab a9 سامسونگ دارای قدرت 2 مگا‌پیکسل است. این دوربین در گوشه بالایی مانیتور این تبلت قرار گرفته است. از دیگر ویژگی‌های tab a9 سامسونگ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد این محصول شرکت سامسونگ از یک باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5100 میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند. این باتری با شارژر 15 واتی قابلیت استفاده از تکنولوژی فست شارژ را دارد.

اسلات اتصال این دستگاه به شارژر از نوع USB Type-C 2.0 می‌باشد. این باتری فاقد تکنولوژی وایرلس شارژینگ می‌باشد که برای یک محصول اکونومی مورد عجیبی نمی‌باشد. با خرید قسطی tab a9 سامسونگ از یک اسپیکر استریو دوگانه می‌توانید استفاده کنید. به نظر می‌رسد با توجه به ابعاد تبلت این اسپیکر مناسب و کافی باشد. در بخش فناوری‌های ارتباطی این دستگاه از تکنولوژی وای‌فای از نوع Dual Band و Wi-Fi Direct استفاده می‌کند. همچنین فناوری بلوتوث هم در این دیوایس تعبیه شده است. 

این تبلت در دو مدل WIFI و سیم‌کارت خور به بازار عرضه شده است. در مدل سیم‌کارت خور سیم‌کارت مورد استفاده از نوع eSIM یا سیم‌کارت نانو می‌باشد. با خرید اقساطی tab a9 سامسونگ می‌توانید از تکنولوژی بسیار مفید و کاربردی GPS یا مسیریابی استفاده کنید. اینترنت همراهی که این دستگاه در مدل سیم‌کارت خور می‌تواند از آن استفاده نماید LTE و 4G می‌باشد. 

بهترین مرکز برای خرید قسطی tab a9 سامسونگ کدام می‌باشد؟

مجموعه قسطی کلاب بهترین و بزرگترین مرکز ارائه دهنده خدمات فروش قسطی در کشور می‌باشد. این فروشگاه از همان ابتدای شروع گرانی و کاهش قدرت خرید نقدی مردم اقدام به ارائه این خدمات کرده است. در این فروشگاه بزرگ آنلاین امکان خرید اقساطی طیف وسیعی از محصولات از قاب گوشی گرفته تا لوازم‌خانگی، وسایل‌دیجیتال و حتی خودرو امکان‌پذیر می‌باشد. این مجموعه سعی کرده است تا با ایجاد شرایط آسان و تامین محصولات با کیفیت قدمی کوچک در راستای کیفیت بخشیدن به زندگی خانواده‌های ایرانی بردارد. 

شرایط فروش اقساطی در این فروشگاه آنلاین با توجه به وضعیت مالی افراد قابلیت انعطاف دارد. خرید از این مجموعه از تمام ایران به‌‎واسطه سایت این شرکت امکان‌پذیر است. قسطی کلاب با ایجاد زیر‌ساخت‌های تجارت الکترونیک خرید آنلاین مطمئنی را برای مشتریان خود ایجاد کرده است. سامانه پرداخت آنلاین، ارسال بی‌چون و چرای محصولات خریداری شده، ارسال در کمترین زمان ممکن و تضمین اصالت و سلامت کالا از خدمات پس از خرید به صورت آنلاین در این مجموعه می‌باشد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید قسطی گوشی موبایل بلک بری

خرید قسطی گوشی موبایل بلک بری
موبایل بلک بری یکی از متفاوت ترین برند های دنیا است که طراحی، تلفن های همراه خود را به جالب ترین و خاص ترین شکل انجام داده است. شما با ورود.........

خرید اقساطی موبایل ایفون

خرید اقساطی موبایل ایفون
کمپانی اپل جز برترین برندهای دنیا است که محصولات لوکس و منحصر به فردی دارد. برای خرید اقساطی موبایل ایفون به بخش...