فروش جدیدترین گوشی اپل

تاریخ انتشار:
1403/1/30 23:45:44

شرکت اپل در سال 2020 قرار است جدیدترین تلفن همراه خود را به بازار عرضه کند. به زودی فروش نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل در بخش کالای دیجیتال، وبسایت قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد.


فروش جدیدترین گوشی اپل


رونمایی از آیفون 2020 

شرکت اپل به تازگی از جدیدترین تلفن همراه خود به نام آیفون 12 رونمایی کرده است و قرار است در سال 2020 به بازار عرضه شود. البته ممکن است که شیوع ویروس کرونا زمان عرضه گوشی جدید اپل را به عقب بیاندازد و تا اطلاع ثانوی وارد بازار نشود.

همان طور که اطلاع دارید، آیفون 11 و آیفون 11 پرو دارای طراحی جدیدی نسبت به سری های قبلی خود نداشتند و به همین سبب از فروش بالایی برخوردار نبود، ولی آیفون 2020 به صورت متفاوتی طراحی شده است و به طور قطع از فروش بالایی برخوردار خواهد بود. 

بسیاری از منتقدان شیوع ویروس کرونا را علت فروش کم آیفون 11 می‌دانند، ولی گوشی سامسونگ s20 Ultra از فروش بی نظیری برخوردار بود، با وجود اینکه در همان زمان به بازار آمده است. 

در این مقاله قصد داریم که جدیدترین اطلاعات را در مورد آیفون جدید در اختیار شما قرار دهیم و شما را با ویژگی های منحصر به فرد آن آشنا کنیم. ناگفته نماند که فروش نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل به زودی در فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب امکان پذیر خواهد شد. 

طراحی فوق العاده زیبای گوشی آیفون 12 

همان طور که اطلاع دارید در تلفن های همراه آیفون 11 و آیفون 11 پرو، بریدگی باریکی در بالای صفحه نمایشگر قرار گرفته است که گمان می‌رود در آیفون 12 به طور کامل برداشته شود. 

طبق اعلام خبرگزاری ها قرار است در صفحه نمایشگر آیفون 12 از ناچ استفاده نشود و دوربین سلفی در حاشیه بسیار باریکی در بالای صفحه نمایشگر به صورت نامرئی قرار بگیرد. به طور حتم زیبایی و طراحی آیفون جدید بسیار فوق العاده خواهد بود به طوری که مشتریان را ترغیب به خرید کند. 

جالب است بدانید که صفحه نمایشگر موبایل اپل از جنس OLED می‌باشد و کیفیت فوق العاده ای دارد. به علت وجود طرفداران زیاد گوشی های اپل در ایران، به زودی فروش نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل در وبسایت قسطی کلاب آغاز می‌شود. 

پشتیبانی قوی 

گوشی جدید اپل دارای فناوری 5G می‌باشد که بیانگر پهن شدن باندهای اطلاعاتی است. زمانی که شما از فناوری 5G استفاده می‌کنید، تلفن همراه شما در هر منطقه ای آنتن می‌دهد و سرعت اینترنت شما به طرز شگفت انگیزی بالا می‌رود. 

شرکت اپل اعلام کرده است که آیفون 2020 دارای باتری فوق قوی می‌‌باشد و قابلیت نگه داشتن شارژ تلفن همراه را تا چند روز دارد. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب به زودی فروش نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل را آغاز خواهد کرد. 

امنیت بالای گوشی جدید اپل 

امنیت قفل صفحه در آیفون 12 به دو صورت Face ID و Touch ID می‌باشد. باز شدن قفل صفحه با اثر انگشت بر روی صفحه نمایشگر تکنولوژی جدیدی است که در تلفن های همراه سامسونگ و هوآوی نیز دیده شده است. اپلیکشن های گوشی آیفون 12 را به راحتی می‌توان قفل کرد و امنیت تلفن همراه را به شدت بالا برد.

اگر حیطه کاری شما با اطلاعات مهم و سری سر و کار دارد، بهتر است خرید گوشی آیفون 12 را مد نظر خود قرار دهید. وبسایت قسطی کلاب به زودی فروش نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل را امکان پذیر خواهد کرد. 

فروش نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل به زودی 

فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب یکی از معروف ترین سایت های فروش آنلاین می‌باشد که جدیدترین کالاهای بازار را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. شرایط خرید از قسطی کلاب به دو صورت نقد و اقساط می‌باشد.

با مراجعه به سایت قسطی کلاب و انتخاب کالای مورد نظر، می‌توانید به صورت دلخواه خرید خود را به دو صورت نقدی و قسطی انجام دهید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب اعلام کرده است که به زودی فروش نقدی یا اقساطی جدیدترین گوشی اپل را آغاز خواهد کرد.

سایر بلاگ های مرتبط

خرید ساعت هوشمند قسطی

خرید ساعت هوشمند قسطی
مروزه اکثر نوجوانان و جوانان به دنبال این هستند که از وسایل دیجیتال استفاده کنند. یکی از وسایل جدید در بین جوانان ساعت هوشمند است. بسیاری در ...

خرید گوشی a80

خرید گوشی a80
کمپانی سامسونگ یکی از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا می‌باشد که محبوبیت ویژه‌ای دارد. برای خرید نقدی یا اقساطی گوشی a80 به بخش کالای دیجیتال در...